O familie fericită

130 9 0
                                    

Am luat-o pe Bella în brate si am plecat spre bucatarie  unde am inceput sa facem clatite.
  Dupa  o jumatate de ora de munca a venit si Andrei.
-Ce fac fetele?
-Tati! Am pregatit clatitele. Vin-o sa le  gusti si tu.
-Bine.
-Pana noi am gatit tu ce ai facut puturosule?
-Am stat în pat.
-Mami?
-Da Bella.
-Am obosit.
-Vino! Mergem în camera ta sa dormi putin bine?
-Bine.
Am mers cu Bella în camera sa si am pus-o la culcare. E ca un îngeras. Atat de inocenta. Am coborât scările spre bucatarie unde am observat ca Andrei am mâncat absolut tot!
-Pe bune?
-Ce?
-Esti ca un copil.
-Un copil de douăzeci si patru de ani.
-A ce observatie minunata. Nu puteam sa-mi dau seama. Merg până la magazin. Vrei ceva?
-Da!
-Ce?
-Sa vin cu tine!
-Nu!Tu o sa stai cu Bella. Dupa ce vin daca se trezeste mergem în parc. Iar daca nu trebuie sa trimit actele la companie.
-Înca lucrezi?
-Da si daca nu o fac tot ce am construit o sa se duca naibi deci, da.
Doar ca o fac de aici.
Am plecat în garaj de unde am plecat.
În scurt timp am ajuns si în  oras de unde i-am mai luat si Bellei niste rochite.
  Am mers prin mall.
Acum doi ani eram toti șase la Starbucks si rândeam la masa din colț .
Iar acum am un copil. Cu un baiat la care nu m-as fi asteptat dar până la urmă el m-a iubit mai mult nu?
M-a asteptat, nu m-a criticat m-a ajutat sa ma ridic atunci cand am cazut .
  Iar acum e foarte ciudat .
  Am decis că e mai bine sa plec deoarece am luat ce era necesar , nu pot sa continui să mă mint singura.
In drum spre casa vad că mã sună avocatul meu.
-Da? E vre-o problemă?
-Doamnă Alexia. Domnul Cristian Munteanu a semnat actele pentru divort .
-Multumesc. Le poti trimite la adresa pe care ti-o voi trimite.
-Am înțeles. La revedere!
-Pe curând!
Am ajuns acasa si am observat că Andrei dormea si el  asa că am decis sa termin cu actele apoi să îi trezesc pe amândoi si sa mergem în parc.
  Am început să semnez actele primite.
Am terminat cam într-o jumătate de oră si am decis să merg să mă schimb cu cea mai lejer

 Am terminat cam într-o jumătate de oră si am decis să merg să mă schimb cu cea mai lejer

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si am mers sus să îi trezesc.
  Merg usor si deschid camera iar când intru amândoi erau treziți si se băteau cu pernele .
-Ce faceti? Nu sunteti gata?
-Dar unde melgem? întrebă Bella.
-Nu ti-a spus tatăl tău ? Vom merge în parc.
-Aaaaaa. Asta stiam. spuse ea iar apoi a începit să zâmbească malefic alături de Andrei.
-Bine, ce puneti la cale?
-Nimiiiiiiiiic.spuse amândoi la unison.
-Am înțeles! Merg jos să pregătesc câteva sandwich-uri iar până atunci să fiti îmbrăcati frumos.
-Andrei, dă-i rochita albastră din dulapul de jos iar tu i-ati acel tricou alb.
-Am înteles sefa! Altceva? spuse stând drept ca un militar.
-Esti amuzant tati! spuse Bella chicotind.
-Nimic, pe loc repaus! Acum haideti!
Nebunilor!spun râzând.

Din pers. Andrei

Am vorbit cu Bella si i-am spus că vreau să o întreb pe Alexia dacă vrea să se căsătorească cu mine.
Iar Bella a spus că mă v-a.ajuta . De aceea rândeam.
-Haide sa-ti dau rochita!
-Bine tati!
Mă simt atât de bucuros când Bella mă strigă tată . Parca imi umple inima de bucurie. Am mers si mi-am luat si eu din camera noastra acel tricou alb si am plecat spre sufragerie cu Bella de mână unde Alex ne astepta.
-Ati terminat?
-Da! Ia-o tu pe Bella si încalt-o până o sa duc eu coșul si pătura la  masina.
Am mers si am pus coșul în portbagaj de unde am pus inelul în coșulețul cu căpsuni deoarece ea adora aceste fructe.
-Sunteti gata fetelor?
-Acum venimi!
Dupa ce am primit răspunsul m-am asezat la volan dar vad pe cineva dupa poarta casei. Tot ce stiu e că acea persoană avea parul blond.
Nu dau importanță acestui fapt si le astept pe fete. Dupa doua minute au venit asa ca am pornit spre parcul din centrul orasului. 
Abia astept reactia sa.
-Plecăm?
-Da. răspunse ele la unison.
Am ajuns în parc.
Lex a întins pătura iar eu am adus cosul.
Bella a început să facă baloane iar la semnalul mea. A spus:
-Mami! Îmi dai o căpsiună?
-Sigur!
Acun e momentul. Am pus inelul fix la suprafață .
Lex a ridicat căpsiuna si când a văzut inelul a împietrit.
-Acum trebuie să spui da! spuse Bella.
S-a uitat la mine putin confuză dar a acceptat.
-Vreau eu să-ti pun inelul. spuse Bella.

 spuse Bella

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Bine.
-Acum chiar suntem o familie fericită .spuse Alexia.
-Ai dreptate. Vă iubesc! spuse  Bella
-Si noi pe tine! Acum hai sa continuăm picnicul.
Dupa ce am continuat picnicul am strâns si ne-am îndreptat spre masina deoarece a început ploaia.
  Acum oficial suntem o familie fericită.

Viitorul Împreună[Finalizat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum