După ce Cristi a plecat eu cu Ioana ne-am hotărât de răspunsul dat băieților.
-Și ce crezi că ar trebui să facem?
- Eu una nu o să-l iert pe Vlad cu una cu două .
-Eram sigură.
-Tu poți să-l ierți pe Cristi dar eu una nu-l iert pe Vlad.
-Hai mă Ioana exagerezi cu asta.
- Ba de loc..
- Bine eu stiu ce răspuns o să-i dau lui Cristi.Am să-i spun mâine acum hai la culcare.
- Bine.Din per. Cristi
Mor de nerăbdare să aud răspunsul Alexiei .Presupun că o să-mi dea mesaj mâine.
-Vlad!
-Ce e? Vorbeam cu Bade. Ce tot vrei?
-Să o lasi naibi. Te foloseste!
- Asa crezi?
- Sunt Sigur.Ascultă mâine Alex si Ioana ne vor spune dacă mai vor să fie împreună cu noi.
- Alex te v-a ierta dar Ioana nu se împacă așa de ușor deoarece Alex ne știe de multă vreme și poate să aibă încredere în noi însă Ioana nu cred că o să poată să mă ierte așa de ușor.
- Ai și tu dreptatea ta dar acum să mergem să ne culcăm și să sperăm că mâine vom primi un răspuns de la fete.
- Noapte buna.
- Noapte bună.
De dimineațăDin pers.Alexia
E dimineață. Astăzi o să-i sau răspunsul lui Cristi. Merg la dulap si aleg să mă îmbrac cu
.
Si niste balerini albi. Iar la machiaj
Si sunt gata.I-am trimis lui Cristi un mesaj pentru a ne întâlni la Starbucks în mall într- o jumătate de oră.,abia aștept. Nu știu cum va reacționa la răspunsul meu ma gândit foarte mult la el și sunt sigură de decizia mea.Din pers CRISTI
Am primit un mesaj de la Alexia cum că să ne întâlnim la Starbucks într-o jumătate de oră așa că m-am ridicat din pat am mers mi-am făcut un duș mi-am uscat părul apoi am mers să mă îmbrac . Am luat o șapcă un tricou de la supra niște pantaloni scurți și perechea mea de adidași. Pe la facultate nu am nai trecut, oricum sunt in anul trei și acum avem vacanță mă întreb oare Alexia va continua facultatea aici? Ar trebui să nu mă mai gândesc la astfel de chestii și să pornesc la drum. Atunci când ies din bloc mă urc în BMW-ul meu seria 3 și și pornesc spre mall. Abia aștept să văd ce decizie a luat ma cam sperie puțin dar vreau să înfrunt realitatea.
Atunci când ajung la Starbucks o văd pe Alex la o masă mai retrasă.
- Sunt aici .
-Bună.
- Am venit să aflu răspunsul la întrebarea de ieri.
-Mda.........M-am gândit mult foarte mult la asta și......
-Uite înainte să zici ceva vreau să sti că și dacă vei pleca eu nu-mi voi mai face altă iubită.
-Cristian .......Eu nu pot să te iert.....
- Am înțeles.Îmi pare rău si sper să îți găsești pe cineva mai bun ca mine .Poate pe Gami. Mereu a avut grijă de tine. Eu te-am lăsat .după ce spun asta mă ridic de la masă vrând să plec dar Lex mă prinde de mână.
-Cristi.....Nu cred că mai înțeles. Nu te pot ierta deoarece ............................Eu te-am iertat de când te-am văzut în fața blocului.
-Serios?
- Da.
După asta nu mai astept o i-au în brațe și o sărut .O iubesc nespus si sunt recunoscător că și ea mă iubește și că nu m-a lăsat.
-Și ce ai vrea să facem acum?o întreb eu pe Alex.
-Să-i împăcam pe Vlad si Ioana.
Perfect ascultă.Din pers IOANA
Nici măcar după jumătate de oră Alexia mă sună și îi spun să mă îmbrac cu ceva frumos și să mă aranjez și apoi să merg la restaurantul din centrul Bucureștiului nu am prea băgat în importanță ceea ce îmi arată doar am executat cine știi ce-o mai fi în capul ei cred că vrea să sărbătorim împăcarea ei cu Cristi dar eu însă nu pot să le pe Vlad așa de ușor.
Am mers si M-am îmbrăcat cu
Iar la machiajApoi am ieșit din casă și am pornit într-a colo.
Ajunsă acolo toate luminile erau stinse.Si doar lumânări pe josEra minunat am urmat lumânările iar când am ajuns în la ultimele Vlad era acolo .Am început să plăng .A venit spre mine și mi-a zis.
-Iartă-mă. Am fost un prost.
L-am luat în brațe apoi L-am sărutat iar de la spate a scos un buchet imens cu trandafiri albi.
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
FanficDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?