-Haide puturosule tu trebuie să ne duci la scoala
- Bine...
Când ajungem acolo ....Eu merg mai în față Ale oprindu-se la chioșcul din curtea facultăți.
Din pers. LexIoana a mers în față eu opridu-mă până la chioșcul facultății. În spatele meu vine Rareș si mă prinde de talie.
Ies afară Rareș urmându-ma ,este unul dintr-e băieții care au toate fetele la picioare.
Se apropie de mine încet eu opridu-mă cu spatele la peretele rece. Am încercat să dau cu pumni în el dar a fost în zadar. A început sărutându-mi linia maxilarului. Dădeam cu pumni în el vrând să scap. A încerca să-si introducă mâna pe sub tricoul meu eu dând frâu liber lacrimilor dar o minune l-a oprit aceea fiind Cristina.
-Dacă nu o lasi în pace o să trimit filmarea asta tuturor profesorilor.
-Nu ai fi în stare.
-Nu zău? Hai să facem o încercare.
-Bine gata o las doar șterge filmarea.
Rareș îmi dă drumul eu fugind în spatele Cristinei.
După ce Rareș a plecat noi două am fugit spre sala de curs.
După toate acestea când ajung acasă Cristi mă aștepta cu zâmbetul până la urechi eu înca îngrozita de clipa de azi de dimineata.
-Mai sti ce mi-ai promis azi de dimineata?
-Îmi pare rau dar trebuie să învăț fiindcă vineri am examenul final și mai sunt doar două zile plus ca nu ma simt foarte bine.
-O să te ajut.
-Bine.
După ce am terminat cu totul.
-Iubi lucrăm și noi la ceva mai special?
Spune introducându-si mâna sub tricoul meu. Atunci am revazut clipele de la facultate si am început sa plâng apoi fugind în baie.
-Alex. Îmi pare rau ce s-a întâmplat ??
-Nu pot spune, doar lasa-ma singura.Din pers Cristi
Desigur ca nu o sa o las doar asa. O sa o sun pe Cristina.- Cristina. Vreau sa-mi spui exact ce s-a întâmplat azi la facultate.
-Bine dar sa nu te înfuri. Ok?
-Spune.
-Azi Alex a mai ramas la magazinul facultati iar Rares a mess după ea.
Si a incercat sa.......
-Cristina. Ce a incercat sa faca?
-Am filmat cu telefonul ca sa îl amenint. Dar vreau sa sti ca Lex nu are nici o vina.
- Stiam asta stai linistita.
-Bine pa!
-Pa.Când Cristina mi-a trimis filmuleul am crezut ca imi cade lumea in cap.
Nu pot sa cred. Mai întâi Robert iar acum Rares.
-Lex dechide usa. Stiu ce s-a întâmplat.
-Cine ti-a spus?
-Cristina.
-Nu nu e vina mea. Nu am vrut sa se intample asta.
-E ok acum poti iesi.
A iesit cu ochii rosi iar corpul ei mic si firav tremura privirea fiindu-i in Jos.
Îi dau un sarut pe frunte apoi o i-au în still mireasa si o duc în dormitor.
A adormit imediat. Mâine nu o duc la facultate vreau sa ma ocup personal de Rares.
De dimineataMa trezesc înaintea Alexei si merg la facultate. Pe poarta îsi face aparitia Rares. Trece pe lânga mine iar eu îl prind de hanorac apoi îl lipesc de perete și încep să-i dau cu pumnii și cu picioarele în burtă în cele din urmă el a căzut la pământ cu mâinile deasupra capului.
-Asta a fost pentru Alexia.
-Dar ce treaba ai tu cu ea esti cumva fratele ei?
-Nu dar sunt logodnicul si iubitul ei.
- Deci tu ești faimosul Cristian Munteanu. Sunt onorat , nu credeam că o să te întâlnesc dar iată-ne aici față în față.
- eu nu sunt onorat mai ales să cunosc un jegos ca tine .Dispari din fața mea până nu o să te fac una cu pământul și dacă te mai atingi de Alex îți promit că nu o să se termine frumos.
Și cu asta am plecat acasă Unde leg sigur sa trezit și mă așteaptă Astăzi vreau să faci un o zi doar pentru noi patru eu Alex Vlad și Ioana.
Când am ajuns acasa Alex dormea.
Asa ca am decis sa îl sun pe Vlad.
-Frate. Ce zici sa iesm azi doar noi patru. Noi si fetele
-Sigur.
-Hai. Pa.
-Pa.
Din pers. Ioana.Mâine avem examenul iar sâmbătă premiera iar după aceea o să putem să fim libere știu că Alex a rămas acasă din cauza tragediei cu Rares. Nu înțeleg de ce toți se leagă pur și simplu doar de ea sper că o să putem trece peste asta, acum doar ce a terminat de vorbit Vlad cu Cristi și am înțeles că astăzi o să ieșim doar noi patru sunt bucuroasă că putem petrece timpul împreună. Ma imbrac cu
Iar pe deasupra un hanorac rosu.
Din pers. Lex
Ma trezesc si vad ca, Cristi este in bucatarie ma imbrac cu
Atunci când ajung in sufragerie prânzul era gata. Si prin prânz ma refer pa pizza 🍕🍕🍕.
-Te-ai trezit?
- Da. A fost un somn bun.
-Bine pentru ca într-un sfert de ora ne întâlnim cu Vlad si Ioana la Starbucks.
-Ok.
Apoi ma asez pe canapea lânga el.
Dupa un sfert de ora si Cristi este gata.
Când ajungem la Starbucks parca toti patru ne-am pus de acord ca suntem gemeni.
Dupa am iesit la o plinbare prin parc iar baieti au vrut o pozaIoana i-a m-ai facut poze lui Vlad
A atat de...... serios😂. Dupa asta am plecat fiecare acasa.
Hey am revenit cu un nou capitol iar daca la asta strangem peste 50 de voturi poate fac un Capitol 18 ++
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
FanficDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?