,,Vreau afectiune ."

147 5 1
                                    

Mă trezesc pe plaja,se pare că am adormit aici. Deci totul a fost un vis .
Stau si ma uit la apus si imi amintesc atâtea momente frumoase cu tristețe că atunci când l-am rugat pe Cristi sa-mi spuna o poveste,, Vreau afectiune ,,
,,Si eu nu-ti dau ?,, ,, Ba da dar nu în acel fel. Vreau o poveste ,,
Sau cand la șaisprezece ani a dormit la mine si nu I-am gasit toată dimineața  dar când am ieșit pe balcon o mulțime de baloane erau acolo iar apoi spre seară am ieșit toți trei la carnaval si la întoarcere am început să dansăm în stradă.
Mi-e dor de acele momente . Când eram copil si credeam ca iubirea e ceva simplu .  Acum eu am un copil. 
M-am ridicat de pe nisipul rece si am plecat spre casă unde aveam de gând să fac putina curățenie.

******

Am băgat cheia în broască și am deschis usor usa.  Am început să adun hainele si să pregătesc ceva de mâncare . Am strâns tot iar înainte de a pleca după Bella am hrănit câinele.
Am intrat în mașină și am plecat după îngerasul meu care probabil acum se joacă cu Jason.
Am intrat usor în apartament iar Ioana se juca cu copii în timp ce Vlad gătea. 
-Mami!
-Prințesa!
-Ce sti despre Cristi?
- Nu prea multe doar mâine îl pot vizita . Acum am venit să o i-au pe Bella.
-Dal mami! Vloiam să mă joc cu JJ.
-Jason trebuie să doarmă.
-Pa  JJ!spuse Bella puțin tristă.
Jason în facu cu mâna iar apoi Ioana îl luă si îl duse în camera sa. 
-Pa!am spus eu.
-Pa love!
-Ceau sis! 
Am iesit din apartament si am coborât  scările pentru a ajunge la masina .
Am luat-o pe Bella si am pus-o pe bancheta din spate iar eu m-am îndreptat spre locul șoferului.
Drumul a fost linistit .
-Mami. Tati unde e ?
Se referea la Andrei. Ce ar trebui să-i spun.
-Bella .... Andrei nu era chiar tatăl tău.
Vroiam sa-i explic dar mi-a luat-o înainte.
-Iubești pe altcineva mami? Pentru că dacă da nu conteaza . Trebuie să fi fericită. Dal o sa-l testez.
- Bine îngerasul meu .
Am iesit din mașină și am mers în casă. Am dus-o pe Bella în bucătărie si i-am dat să mănânce. Eu merg să dau un telefon .
- Bine mami.
Am intrat în agendă si am apăsat butonul de apelare
-Loren. Ce faci?
-Stăteam în casă cu Andrei tu?
- Bine. Doream să văd  dacă mâine  poți sta cu Bella .
-Normal . Mi-e dor de pitica aceea .
-Măine la ora nouă e bine ?
- Da. Trebuie să închid.
-Distrativa! 
-Pa!
-Pa!
Am închis apelulu si m-am întors în bucătărie.
- Am terminat mami.
-Bravo. Acum mergi si schimbate în pijamale iar eu cobor la magazinul de jos să îți i-au ceva dulce.
Încui usa în urma mea si cobor scările în grabă .
Dau să intru în magazinul de peste drum  dar ceva îmi atrage atenția.  Era o cameră de filmat si era în direcția blocului nostru .
Am intrat în magazin si am decis să i-au cate ceva .
-Alo.
-Alexia salvează-ma.
-Ce e ?
-Pai actelele alea si si si.
-Defne respira . Uitate în sertarul din stanga jos al biroului tău .  Acolo pui mereu actele importante .
-Jur că m-ai salvat .
- Bine iti trimit actele luni după ce o duc pe Bella la Vlad.
- Mă bucur eu trebuie să închid .  Pa!
-Fi mai atentă.spun eu râzând. 
Am luat câteva dulciuri dar când să plătesc am simtit acea aromă de menta si cafea.
- De cand ai tu copil. Si al cui e?
-1 De câteva luni și 2 e al lui Cristi. Acum poti sa pleci Robert ?
-Vroiam sa-ti dau asta.
Spuse si imi intinse o păpușă.
-O acum îți bați joc de mine?
-Poate.
-Hai pa .
Am iesit din magazin mai furioasă că niciodată si am intrat în casă încercând să mă liniștesc .
-Mami am terminat .
-Felicitări.  Am adus ciocolată vrei?
-Daaaa.sărea  în sus și jos bătând din palme .
Am mers în pat si in timp ce ne uitam la desene mâncăm ciocolată.
- Am vazut cum Bella adoarme încet încet asa că am oprit televizorul si am adormit si eu .

********

Ma trezesc de dimineață obosită dar decid să îmi târăsc picioarele până la sifonier iar de acolo mă îmbrac cu

Ma trezesc de dimineață obosită dar decid să îmi târăsc picioarele până la sifonier iar de acolo mă îmbrac cu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si ma îndrept spre bucătărie pentru a face niste omletă.
Am luat tot ce trebuia si așezăm paharele pe masa când o bătaie în usa s-a auzit. Am mers si am deschis ușa pe cealaltă parte fiind Loren .
-Mă bucur asa de mult că ai reușit să vi.
-Și eu acum fugi parcă aveai treaba.
- Da mersi . Pa.
- Pa
Orele de vizita începeau la ora opt fix acum fiind oră 7:52 .
Am urcat in masina si am pornit spre spital.

-Trebuie să îți ti părul strâns si fara machiaj . Vei purta un halat alb simplu.
Spuse directoarea spitalului în timp ce îmi prinsese un coc strâns .
M-am oferit ca voluntar până ce Cristi v-a iesi .
- Tu o să iei Valea Papusilor.
Aparent Valea Papusilor este holul unde este si salonul lui Cristi asa că am acceptat fără nicio reținere.
Ma îndrept spre ,,celula,,  lui și bat la usa . Am deschis ușa încet și era acolo pe pat citind.
-Alexia!.?
- Am venit să te vad.
-Deci trebuie să mă crezi . Am o teorie cum că Robert ar fi chemat poliția și a pus păpușile . Știa unde am cheile si mereu găseam usa apropiată. 
-Are sens ce spui .
-Ar fi  putut să îmi însceneze tot.
-O să merg să văd ce pot face .
Am iesit de acolo si am  plecat spre masina.  Am ajuns fața blocului si atunci mi-am amintit . Camera de filmat de la magazin.
Am mers în magazin si am cerut să mă lase să văd integistralie.
Si am gasit ceea ce căutăm acum câteva zile  zile Robert a intrat cu acea casă de păpuși în bloc .
Am mers cu ea la directoare spitalului si i-am arătat aceasta înregistrare.
-Doamna Daisy  . Am aici dovada.
Directoarea s-a uitat peste filmate si au spus că îi vor face niste teste .
- Eu o să plec . Numărul meu de telefon  este aici.spun punând pe biroul de lemn o hartiuta.
Am iesit din birou îndreptandu-ma spre camera lui Cristi. Era intr-o cămașă de forță.
-Ce ai pățit?
-M-au legat după ce am pocnit un gardian.
-Uite.spun asezandu-ma pe jos lângă el. Am înregistrarea cu Robert . Trebuie doar sa-ti faca câteva teste.
-Multumesc . Te-aș îmbrățișa dar nu pot .spuse el râzând.
-Vlad o să vină mai târziu.
- Bine.Te iubesc .
-Și eu.

********

Sunt în pat cu Bella uitandu-ne la televizor si mâncând  popcorn dar dintr-o dată observ ca imi suna telefonul.
- Da?
-Buna ziua ! Sunt doamna Daisy.
-Buna ziua aveti informati ?
- Da pacientul......

Viitorul Împreună[Finalizat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum