Văd că primesc un mesaj de la.. . .......... Gami. În care îmi spune să deschid usa.
Cristi dormea si nu vroiam sa îl trezesc, mă dau usor jos din pat si merg la usa.
Când deschi usa Gami si Gabi îl tineau pe Andrei.
-Ce sa întâmplat cu el? întreb eu vizibil nervoasă.
-Pă frati-tu ăsta prost s-a despărțit de Elena si l-am găsit prin bar. Gami m-a ajutat să-l aduc.
-Mersi mult intrați.
După ce Gami si Gabi îl duc pe Andrei ei vin înapoi în sufragerie.
-Ioana unde e? mă întreabă Gabi.
-A rămas la Dutu.
-Ok eu mă duc la somn pa. spune Gabi.-Ok. Gami dacă vrei poti dormi în sufragerie nu pot să te las să mergi la 12 noaptea pe afară.
-Ok.
După ce fac patul si îi aduc niste pijamale de-a lui Andrei eu merg în camera mea.
Cristi încă dormea asa că atipesc si eu.
De dimineață mă trezesc si merg să fac micul de jun pentru cinci oameni.
fac o omletă cu bacon si suc de portocale. Primul venit este Gami.
-Bună dimi.spun eu veselă.
-Bună.
-Auzi!
-De când m-am născut!
- Fii serios!Mai sti când am fost în mall si ai vrut să îmi spui cine e aceea fată de care îți place?
-Da .Apropo acea fată .....nu cred că mă place si nu sunt pregătit să-i spun.
-Haide curaj n-are cum să te mănânce .
-Ea nu dar iubitul ei nu stiu ce
să zic.
-Aha deci are iubit atunci e mai nasol .Eu cred că ar trebui să-i spui oricum .
-Mersi Alex.
-Cuplă.
În acel moment intră Cristi pe usă somnoros.
-Bună !spune el dar apoi îsi da seama că Gami e aici.Tu ce faci aici?întreabă Cristi .
-Calm boss aseară Andrei a fost într-o stare proastă asa că eu si Gabi l-am adus acasă iar Alex mi-a spus să stau pentru că se făcuse târziu.
-Aha .
-Si stie cineva unde sunt Gabi si Andrei?întreb eu serioasă.
-Au plecat mai devreme nu stiu unde. spune Gami înfulecând din omletă .
-Să-mi sun clona poate mergem astăzi la un film .spune Cristi
-Super idee eu o să-i dau mesaj Emmei cred că s-a întors mai devreme de la bunici ei .
-Bine eu merg să mă schimb. spune Gami
Merg în cameră să mă schimb si îl vă pe Cristi stând uitându-se pe geam.
-Hey ce ai pătit de azi de dimineată nu mai vorbesti.
-Lasă-mă în pace .
-Dar ce ti-am făcut .Uite dacă e pentru faza cu Gami doar l-am lăsat să doarmă mă cunosti mai bine de atât nu te supăra.spun cu o față de cătelus plouat .
-Bine n-am cum să mă supăr pe tine .
-Iubitul meu întelegător.spun si îl sărut pe nas.
-Doar atât?mă întreabă el fluturându-și genele .
-Diseară poate primesti mai mult doar dacă esti cuminte .Uite acum îți dau un sărut ca să te stimulez .
În secunda a doua Cristi mă sărută .Buzele acelea calde mă fac sa lesin felul în care mă sărută sălbatic dar si în acelasi timp blând si plin de iubire.
Desprinde-m sărutul din cauza lipsei de oxigen iar apoi îi spun .
-Acum lasă-mă să mă schimb bine?
-Bine te astept în sufragerie .
După ce iubitul meu a plecat am decis să mă schimb cu :
SI la păr
După ce termin tot ies în sufragerie unde Cristi si Gami mă asteptau pe Cristi l-am sărutat l-am luat de mână si am plecat spre mall.Când am ajuns Ioana era cu Vlad în față la KFS .
În scurt timp a ajuns si Emma .
Ne-am asezat cu toti la masă si am comandat.
E-Si ce mai ziceti?Ce ati mai făcut până am fost eu plecată?
A-M-ai nimic doar că eu cu Ioana am fost la cumpărături pentru liceu parcă mă apucă groaza
G-Emma nu?
E-Da de ce?
G-Poti veni putin să vorbim?
E-Sigur haide.
G-Noi mergem
Toti-Ooooooo!
După ce ei au plecat noi ne-am hotărât să mergem la un film băietii au mers mai în fată ca să ia biletele iar eu si Ioana am mers mai incet.
-Si ce ati făcut tu si Dutu aseară.
-Păi ne-am uitat la un film am ras m-a alergat prim toată casa l-am dresat.
-Ce???
-Pe spot stai linistită dar tu ce e cu Gami?
După ce i-am povestit faza de aseară am continuat să mergem băietii au ales filmul ,,The Conjuring 3". La fiecare scenă creepy Cristi îsi punea capul pe umărul meu si mă tinea de mână strâns halal youtuber curajos.
După ce am iesit Cristi încă mă tinea de mână .
-Eu nu mai dorm în seara asta singur .spune Cristinel încă speriat.
-Fetelor, tata merge la Năvodari să mergem si noi?
-Sigur ar fi o idee bună.
Am mers la apartamentul băietilor de unde vom pleca .
După o oră lungă si plictisitoareAm ajuns la băieti eu merg să mă
schimb si după îl i-au pe Cristi să-mi facă niste poze una a iesit superPe asta sigur o s-o postez .spun i-ar apoi îl sărut pe buze .Fără să ne dăm seama am ajuns pe jos în câmp .Eu desprind sărutul si mă ridic în picioare si încep să alerg de el ,el alergă după mine si la un moment dat ajung în cel mai special loc .Când am fost de vreo 11 ani eu Vlad si Cristi am găsit un copac unde am scris
Si de atunci am promis că nimic si nimeni nu o să ne despartă .Si la fel suntem si acum .Cristi vine si mă i-a de talie pe l-a spate.
-Cum de ti-ai amintit de locul ăsta?îl întreb eu.
-Mai sti ce promisiune ne-am făcut că nimic si nimeni nu ne v-a despărti .
-Te iubesc .Esti prima la care mă gândesc când mă trezesc .Seara când nu pot adormi mă gândesc la tine si indată adorm nu pot descrie ce îmi faci tu mie de când te-am cunoscut te-am iubit si mereu vreau să fi cu mine si promit că si eu te voi sprijini în tot ceea ce faci .Te Iubesc !"
-Wow !Mi-a plăcut si eu te iubesc mult si as face orice ca să fi fericit .
-Haide să mergem probabil sunt îngrijorati pentru noi.Gata am făcut si capitolul acesta next la 15 voturi.
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
FanficDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?