Încă sunt aici închisă în această cameră disperată cu buza spartă.
Stau asa si mă gândesc ce am făcut asa de rău încât viața să mă pună la asa încercări .
Stând să mă gândesc usa se deschide dintr-o dată iar pe ea apare Robert furios.
-Vino târfă nenorocită o să plecăm imediat din țară.
- Nu. Nu-mi poți face asta. Te rog lasă-mă.
- Nu, acum mănânci apoi te întorci în camera ta .Vin imediat.Din pers.Ioana
Alex nu mai vine si nu știu ce se întâmplă.Acum am primit un mesaj de la Alex cu o adresă. Nu pot să cred că Robert a rănit-o. Am ajuns la apartament cu primul Uber . Am deschis ușa ușor și l-am văzut stând cu spatele . Am luat stingătorul de incendiu si i-am dat în cap .Am auzit-o pe Lex plângând din spatele unei uși.
Din buză îi curgea sânge iar obrazul era rosu si ochiul vânăt.
-Ioana ! Mă bucur asa de mult că m-ai găsit....
-Lex....L-am lovit pe Robert cu extintorul.si i-am arătat mâinile mele pline de sânge.
Am mers în sufragerie amândouă plângând.
-Lex.....Ce am făcut?
-Ioana....sună-i pe băieți.
- Bine.
Am luat telefonul mâinile fiind încă pline de sânge.
-Alo....Vlad te rog vino....Am nevoie de tine ....spun mâinile tremurându-mi
-Ioana ce s-a întâmplat???
- Doar vino îți trimit mesaj cu adresa.Din pers Vlad
Am primit mesajul de la Ioana si stiu adresa . Acolo Robert a sărutat-o prima dată pe Lex. L-am luat pe Cristi si am ajuns acolo . Când am intrat în apartament Robert era la pământ cu capul spart iar Lex o ținea pe Ioana în brațe Ioana uitându-se disperată la mâinile ei care erau pline de .......sânge??😨.Ce a mai făcut?
-Ioana ce s-a întâmplat aici?
-Vlad s.....sincer nu am vrut dar vroia să o i-a pe Lex.
-Ioana e ok..Haide.Din pers CRISTI
Am intrat acolo si Ioana se uită la mâinile ei disperată iar Lex lovită pe toată fata am mers la i-a si am luat-o în stil mireasă la mașină.
Săraca de ea prin câte a trecut corpul ei fragil tremurând.
-Cristi? L-am ucis pe Robert?
-Nu cum să faci asa ceva .Doar .....doarme.
-Nu mă minți hai să mergem acasă.
- Bine ai nevoie să te odihnesti.
În scurt timp a venit și Ioana cu Vlad. I-am dus pe ei acasă iar apoi am mers si noi acasă. Lex avea multe apeluri de la ....Iuliana si Elena.
-Alo.
-Lex? Tu esti ?
- Nu, sunt Cristi Lex doarme.
- Amm eu sunt Elena iubita lui Andrei .
-Încântat !
-Bine după ce Lex se trezeste să o anunți că am sunat-o .
- Bine asa o să fac promit că o să o anunță de îndată ce se trezeste.
-Mersi . Ceaw!
-Pa.
Am mers si m-am pus în pat lângă ea cu gândul să dorm si eu un pic dar nu înainte de a edita un video. Încă nu m-am lăsat .Cât fetele au fost în Germania atât eu cât și Vlad am făcut un milion de abonați.
Din pers IoanaCând am ajuns acasă am vrut să mergem cu Vlad în cameră noastră să dormim puțin dar el se încăpățânează să filmeze un video.
- Să sti că sunt și eu pe aici. Nu doar youtube-ul contează. Vreau mai multă atenție de la tine .
-Te rog lasă-mă să editez.
- Bine atunci editează! Cu mine nu mai ai ce să vorbești.
-Ioana încetează cu porcăriile astea de doi bani.
- Foarte. Sper să fi fericit.
Apoi m-am pus la culcare . Nu trece mult că aud cum Vlad iese pe ușă nervos. Am început să plâng. A fost vina mea . El doar făcea lucrul care îi plăcea. Iar eu l-am distrus si pe acesta.
Am să mă revanșez fată de el făcându-i o cină apoi pe plac 😁 .
M-am dat jos din pat si am mers să pregătesc felul lui preferat si anume spaghetele. Apoi am decis să mă pregătesc eu . Mi-am luat o rochiță (nu prea e genul meu darrrr)
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
FanficDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?