M-am săturat de fițele ei

168 7 1
                                    

   La media casa fetelor


     I-am chemat pe băieti pentru un maraton de filme .Gabi Andrei si i-am chemat si pe Loren Si Gami.
    Eu cu Cristi am decis să mergem după snaksu-ri(asa cred că se scrie )
   Am mers la magazin acolo am luat :
4 pungi de popcorn pentru microunde
4 patru pungi cu cipsuri cu cascaval
2 sticle mari de fanta
5 ciocolăți 2 cu lapte 3 cu alune
-O să fie o seară super!exclam eu fericită.
-Da !Hai să vedem ce film au ales .
-Ok.
Cu toate că mâine aveam scoală noi am stat până pe l-a vre-o trei noaptea.
  •de dimineata•
Cum m-am trezit am fugit să-mi fac un dus iar apoi să mă schimb vinerea asta o să fie balul bobocilor abia astept dintr-e noi doar Loren concurează pentru miss Boboc .Eu și Ioana suntem mai băiețoase de fel .
După ce mă fac eu gata Ioana iese de la dus .
-Hai soare că băieti ne asteaptă la liceu deja ,apropo e fără zece.
-Ceeeeee?atunci Ioana fuge prin toată camera cautându-si hainele iar eu mu mai puteam de râs.
Într-un final am ajuns la liceu unde era toată gașca prezentă .În pauza mare toti erau la cantină dar eu am mai rămas pentru că mi-au căzut niste cărti iar ei m-au lăsat pff.Nici după  2 secunde Daiana îsi face aparitia împreună cu Emma.
  -Emma !Când te-ai întors ?Si de ce stai cu ea ?
  E:-Gura că nu am chef de tine .
  D:-Deci  se pare că nu ai murit .Dar asta se poate aranja .
În acel moment Daiana îmi dă o palmă eu vrând să i-o întorc dar Emma mă ținea de mâini.
După ce au plecat aveam urme de unghii pe toată fata .Si buza spartă.
Gami a intrat pe usă iar când m-a văzut m-a luat si m-a dus la asistentă.N-am avut nimic special .
După ce le-am povestit tuturor ce s-a întâmplat am decis că nu mai are rost să mă răzbun pe ea dacă oricum în câteva zile vom pleca.
   Orele s-au terminat repede .Daiana  si Emma nu au mai venit asa că nu m-am mai stresat.În drum spre casă eram toti sase nimic nu putea fi mai frumos .Si partea cea mai tare e că vor veni si Loren si Gami .Loren stătea înainte în Miami la plajă.Eu Cristi Vlad si Ioana am decis că dacă vom ajunge si noi acolo poate ne v-om lua o casă în care să stăm toti.Nu cred că e asa rău .Băietii sunt cu un  an mai mari ca mine si Ioana eu o să împlinesc 16 săptămâna viitoare iar Ioana îi are împliniți.
  Sper că o să ne distrăm .
-Hello !Pământul către Alex am ajuns acasă!îmi spuse Ioana.
-Si ceilalti?
-Până erai tu în lumea visurilor ei au plecat fiecare la casele lor.
-Ok .
-Si până la urmă vrei să-mi spui ce sa întâmplat la scoală?întrebă Io.
-Păi după ce ati plecat voi Daiana a intrat cu Emma în clasă iar Emma m-a apucat de mâini si Daiana îmi trăgea palme.
   -Deci acum că mai sunt doar câteva zile ce-ai zice să ne facem bagajul pentru AMERICA!
   -Ar fi o idee bună.
a doua zi•
Astăzi este miercuri mă trezesc merg mă schimb si i-au micul dejun .Ioana face si ea un dus .
-Hai fată gândește-te!strig eu la ea din toti plămâni.
-Imediat !strigă ea la fel de tare.
-Ce MAMA NAIBI FACETI?? a întrebat Gabi  .Nu mai țipați ca animalele că treziți vecini.
-Lasă-i naibi de vecini.
  După ce a venit si Ioana am plecat la scoală .Orele s-au terminat destul de repede doar că avem multe multe multe teme.Si avem si de învățat.
  Astăzi i-am chemat pe băieti să ne facem temele toti si să scriem e mai amuzant .
  •  După 2 ore plictisitoare de învățat si scris...•
- Deci ne uităm la un film careva?propuse Cristi.
-Ar fi o idee bună.
-Da .au răspuns ceilal-ti doi la unison.
•peste două zile •
   Astăzi este BALUL BOBOCILOR
Si sunt super încântată .Mă trezesc si merg fac un dus după care fug ma machiez nu foarte strict după care îmi întind părul .Ioana se îmbracă si ea mai are doar să-si aranjeze parul eu o să-și facă bucle.
Îi sun pe băieti si ei în spun că  vor veni după noi în maxim zece minute.Lunea va trebui să plecăm în America deci numai lucruri bune .Părinti mei au  cumpărat o casă acolo nu stiu încă cum arată.Andrei o să ne ducă cu masina lui un Audi negru.
  Îndată ce am ajuns în sală multe lumini mi-au invadat ochi .Pe Gami si Loren nu-i mai găseam .La un moment dat îi găsim .A fost frumos am dansat ne-am distrat.Ioana cânta si dansa ca ultima retardată iar eu nu mai stiam cu s-o opresc.
     

Viitorul Împreună[Finalizat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum