Dimineata următoareDe dimineață mă trezesc iar Ioana încă dormea . Desigur că a trebuit cum m-am trezit să dau eu explicați .Si desigur fratele meu i-a sunat si pe părinți mei si le-a spus cum vara am fost în comă .
Acum părinți mei sunt în avion si nu știu cum vor reacționa. Până atunci am mers si m-am îmbrăcat cuIoana s-a trezit si ea . Am mers si am luat micul de jun iar apoi i-am așteptat pe părinți mei.
Mama :- Nu pot să cred ce aud! Cum ai fost în comă ? Din cauza gemenilor nu?
Eu :- Nu mama a fost masina n-au fost ei de vină.
Mama :- Nu nu nu din cauza lor dacă nu ai fi mers cu ei nu ai fi fost în comă iar Ioana nu ar fi fost tăiată pe mână. Săptămâna viitoare veniți cu noi în Germania punct.
Eu :- Nu nu ai dreptul ăsta am 17 ani nu ne poți lua cu forta !
Mama :- Ba da si o s-o fac .!
Am fugit în cameră și l-am sunat pe Cristi .
- Ne întâlnim în parc acum !
Mai mult nu a apucat să spună căci am închis telefonul.Fugeam plângând .
Am ajuns acolo iar Cristi mă aștepta pe bancă îngrijorat.
- C.....Cristi eu voi pleca....
- Cum?? Nu nu te pierd si de data asta !De ce ?
- Din cauza accidentului din vară asta ,părinți ne vor duce pe mine si Ioana în Germania. Vom pleca vinerea asta .
-Deci peste 2 zile ......
-Mda dar vreau să stii cãvoi stă doar un an .
-Cum?
-În ziua în care Ioana v-a fi majoră ne vom întoarce .Vreau ca tu să-l anunți pe Vlad.
O să mai vorbim prin mesaje prin mesaje.Atunci lacrimile mi-ai invadat fața. Cristi m-a sărutat blând apoi m-a luat la pieptul său .Acesta a fost Ultimul sărut .Al nostru .
În avion...
Suntem în avion da am plecat .Mi-am părăsit iubirea vieții mele .Primul meu prieten .O să-mi fie dor de el .Săruturile lui dulci si pline de iubire în care punea atâta pasiune.
Ioana deja a început să plângă. Gabi si Andrei ascultă muzică iar mama și tata stau pe telefoane. Doar eu si Ioana plângem stewardezele ne întreabă de ce plângem dar noi nu le răspundem.
********
Am ajuns la apartament e foarte mare. Si plus că mama și tata ne-au luat cartelele de la telefoane si le-au înlocuit.
E clar nu mai pot da de Cristi .Nu mai am cum .Am pierdut si ultima speranță.
După o săptămână
Ă trecut o săptămână .Eu si Ioana ne-am împrietenit cu 2 gemeni .Marcus si Martinus. Sunt super de treabă dar liceul încă din prima săptămână e foarte greu.
************
Mor de fericire aproape a ajuns ziua Ioanei . Cu Vlad si Cristi nu am mai tinut legătura pur si simplu nu aveam cum s-o facem .Mă rog la Dumnezeu să putem pleca de aici cât mai repede .
Acum sunt în drum spre aeroport cu taxiul pentru a lua biletele . Pe data de 15 februarie avem zborul .Adică peste fix 2 săptămâni.
Am ajuns acasă. A si cum Andrei si-a făcut o iubită Elena care e foarte de treabă
CITEȘTI
Viitorul Împreună[Finalizat]
FanficDupă ce Alexia fuge de la nunta ajunge în altă țară. Oare destinul îi va face să se reântâlneaza?