13 + 15+ 18+ Vyberte si 🤔 Muhaha, aj tak viem,že to budete čítať, no pre istotu som vás varovala 😘
,,Aiden, pobozkaj ma." Šepla som a všimla som si šok v jeho očiach. Aj ja som bola šokovaná, predsa len sama som sa tomu bránila a pravidelne som ho odmietala, no už viac nevládzem. Potrebujem ho ako vzduch,ktorý dýcham ako čokoládu na ktorej som tak závislá. On je proste moja droga.
Videla som ako mu potemneli oči, no aj tak sa odo mňa odtiahol a pokrútil hlavou. WTF? Tak ja ho konečne chcem a on ma odmietne? Však počkaj. V duchu som sa uškrnula a postavila som sa k nemu. ,,Aiden." Šepla som a chytila ho za ruku. Cítila som ako stuhol, no nevytrhol sa. ,,Mackie. Prestaň, si opitá." Povedal a ja som na neho nechápavo pozrela a hneď na to som vybuchla do smiechu.Tak on si myslí, že som sa opila z toho jedného pohára čo mi nalial Lukas? Lucifer ochraňuj ma, lebo sa na toho chlapa hneď vrhnem.
,,Ja nie som opitá!" Povedala som a svoju druhú ruku som položila na jeho hruď, rovno na srdce. Cítila som ako sa prudko nadýchol a ako divoko mu búši srdce. Usmiala som sa a pozrela mu do očí. ,,Prečo?" Hlesol a jasne som mohla vidieť ako mu to v hlave šrotuje na plné obrátky. Prečo? Tak jednoduchá otázka a toľko odpovedí na ňu. ,,Chceš vedieť prečo,Aiden?" Opýtala som sa, no nečakala som na jeho odpoveď. ,,Preto, lebo už ma viac nebaví bojovať sama sebou. Nech je naša minulosť akákoľvek, nech si je. Nezaujíma ma. A budúcnosť nech ide do pekla. Proste viem, že ty si to čo chcem a potrebujem. Ty si môj vzduch, moja čokoláda, moja droga." Povedala som a pustila mu ruku a otočila sa od neho preč. Asi si konečne uvedomil, že ma nechce a ja som mu teraz vlastne vyliala svoje srdce, povedala mu že bez neho nemôžem žiť. Som ja ale hlúpa. Dlho som si odopierala pravdu a on sa už rozhodol. Nechá ma nech si mám svoju rodinu.. do horúceho pekla, však to aj sám povedal. Cítila som ako sa mi do očí tlačia slzy a chcela som ujsť. No v tom sa mi okolo pása obmotali jeho ruky a pritiahol si ma na svoju hruď. ,,Konečne si si to priznala, ty čokoláda." Šepol mi do ucha a mojím telom prešla slastná vlna. ,,Aiden.." Vzdychla som a otočila som sa k nemu čelom. No keď som sa pozrela do jeho očí, z toho intenzívneho pohľadu sa mi podlomili kolená, takže ma musel zachytiť on. Potichu sa uchechtol a ja som viac nevládala. ,,Prosím." Šepla som a ako na povel sa jeho pery prisali na tie moje. Nohy sa mi premenili na želatínu a on si ma zdvihol na seba. Nohy som mu obmotala okolo bokov a on si sadol do kresla kde som doteraz sedela ja. Ruky som mu automaticky zaplietla do vlasov a pritiahla si ho k sebe čo najbližšie. Momentálne je môj a ja jeho. Viac ma nezaujíma.
Jemne mi bozkával pery, pusinkoval mi kútiky úst a tvár, no ja som chcela viac. Chytila som ho za hlavu a dravo som sa mu vrhla na pery. Z úst mu unikol slastný vzdych a pre mňa neexistoval krajší zvuk. Jednou rukou ma silno chytil za bol a druhou mi prechádzal po chrbte. Aj cez košeľu čo som mala na sebe som cítila, ako mi jeho dotyk zanecháva na pokožke horúcu stopu. S jazykom sa prebojoval do mojích úst a ja som sa vrhla do toho súboja s ním. Celým telom mi prúdila horúčava, cítila som ako sa mi varí krv a zavrtela som sa. Okamžite ma schmatol za boky a pritlačil na seba načo som sa neubránila a slastne vzdychla. Jasne som ho pod sebou cítila a to ma neuveriteľne vzrušovalo. Cítila som sa ako nejaká nadržaná sedemnástka a nie ako dvadsaťštyri ročná žena. Zrazu sa jeho ruky ocitli na predku mojej košele a rozopínal ju. Kedy to stihol? Však teraz ma drtil boky.. Chlapi..
Keď mi košeľa odletela kto vie kam a odstrčila mu ruky od môjho tela, nespokojne zafňukal načo som sa len uškrnula. Tak on ma bude vyzliekať, zatiaľ čo on bude oblečený? Žiadne také kamarát. Chytila som ho za spodný lem trička a prudko potiahla hore. Keď aj jeho tričko bolo niekde v pekle dlaňami som mu obdivne prešla po hrudi na čo sa prudko nadýchol.,,Mackenzie!" Precedil medzi zuby no ja som mu začala krk obsypávať bozkami.
YOU ARE READING
Realita (Dokončené )
RomancePo tom čo sa pár krásnych chvíľ rozplynulo,nastáva realita. Ubehli 4 roky po tom čo spolu hovorili naposledy. Žiadna správa, telefonát, email, nič. Teda až na jeden list no aj ten nebol nikdy odoslaný. Obidvaja majú vlastné životy no čo ak ich osu...