30.Kapitola

3.4K 248 12
                                    

Tak dnes to máme za 2730 slov, hehe. Hádam sa kapitolka bude páčiť. No smutná správa je to, že toto je posledná časť Reality 😭 a k večeru čakajte epilóg 🤗😘

Už sú to dva týždne čo sa konala svadba nesvadba a ja som u našich v Londýne.  Po tom čo som doslova utiekla z vlastnej svadby som bežala domov. Neviem prečo práve tam, no keď som tam prišla, prekvapivo som tam našla oboch svojích rodičov a Lukasa. Bez slova som sa vrhla do maminho náručia a rozrevala sa ako malá. ,,P-prepáčte." Fňukla som. ,,Zlatíčko to je dobré." Utešovala ma mama. ,,Pokazila som t-to. Toľko sna-snahy s tým b-bolo a ja som to zni-zničila." 

,,Ale no ták, Mackie. To bude dobré, vlastne som aj rada, že si to spravila." Povedala mama a ja som na ňu šokovane pozrela. ,,Naozaj. Viem, že Alex nie je pre teba ten pravý a nebola by si s ním šťastná." ,,Mami." Hlesla som a silno ju objala. ,,Alex-" ,,Alex to pochopí, je to správny muž."  ,,Ublížila som mu." ,,Možno si trošku zranila jeho chlapské ego ale bude v poriadku, o neho sa neboj." Povedala a ja som sa jemne usmiala. ,,Mami? Mohla by som sa vrátiť s vami do Londýna?" Opýtala som sa a všetci boli viac než šťastný.

A tak som tu, vo svojej starej izbe a rozmýšľam nad všetkým čo sa za poslednú dobu odohralo. V práci som dala výpoveď a vysvetlila prečo to robím. Z môjho rozhodnutia neboli nadšení ale bez problémov ma pustili domov.  Práve sedím na posteli, čumím do počítača a sledujem nejaký film. Nudím sa, čo vám poviem. 

A vlastne dnes máme stretávku zo školy. Ani by som tam nešla, lenže moja mama má na to iný názor. Tak povediac ma dokopala aby som tam išla a ona sa postará o malého. Že vraj o nič neprídem ak tam aspoň na chvíľu zájdem a nenápadne sa mi pokúsila naznačiť, že tam bude aj on. On je práve ten dôvod prečo tam nechcem ísť. Keď som sa vrátila do Londýna, chcela som ho vyhľadať a ospravedlniť sa mu. Povedať mu,že mal pravdu a že som bola blbá. Lenže keď som prišla k jeho domu a videla som ho oblizovať sa s tou brunetou, tak nejako ma prešla chuť mu niečo hovoriť. Pochopila som, že keď mi Lukas vravel, že Aiden to myslel vážne, že so mnou skončil, mal pravdu. Na vlastné oči som sa presvedčila, že sa posunul ďalej. Však prečo by mal čakať na mňa keďže som celý ten čas bola blbá?! Tak som sa otočila na päte a pobrala sa kade ľahšie a celú cestu som si zakazovala sa rozrevať. Sĺz už bolo dosť.

S dosť veľkou nechuťou som sa teda odpratala ku skrini aby som sa dala do poriadku. Lenže tu nastala komplikácia s večným problémom žien. Čo na seba?!! Po nejakej dobe kukaniu do skrine ako blbá, som z nej vytiahla čierne rifle s vysokým pásom a biele tričko nad brucho. Cez to som prehodila sveter a dá sa povedať, že som bola spokojná. K tomu som vytiahla extra vysoké lodičky a premiestnila sa do kúpeľne. 

Vlasy som si vyžehlila, takže mi padali do poly chrbta a na tvár si naniesla jemnú vrstvu make-upu. S hlasným povzdychom som sa presunula dole a uznala za vhodné sa pomaly aj vybrať na tú blížiacu sa katastrofu. Doma nikto nebol, mama zobrala Dominika von, ocko je v práci a Lukas dnes doobeda odišiel. Zo stola som vzala kabelku a kľúče od auta a vybrala sa k dverám. Lenže to som ani nepomyslela na to, že pred dverami ma bude čakať prekvapenie.

,,Alex?!" Vykríkla som prekvapene keď som ho videla sa opierať o stĺp na terase. ,,Prekvapená?" Opýtal sa posmešne a ja som sa zamračila.,,Č-čo tu robíš?" Koktala som, pretože on bol tá posledná osoba, ktorú by som tu čakala. 

,,Čakal som tu na teba. Chcel som ti len pogratulovať k úteku.Lepšie si si to naplánovať ani nemohla." Povedal a priblížil sa ku mne, no ja som podvedome cúvla dozadu.Nemala som dobrý pocit. ,,Myslíš, že ja som to plánovala?" ,,A nie?! Ale pekne ti to vyšlo. Tak ja som ti odpustil že si jebala s tým kokotom a ty mi to takto oplatíš?" Opýtal sa a ja som sa zamračila. On takto nikdy nevyprával. Čo to do neho vošlo? ,,Alex-" ,,Vieš myslel som si, že si iná. Že budeme spolu šťastný, no ty si to pokazila. Znova. Čo na tom Starkovi vidíš? Je dobrý v posteli? Je lepší ako ja? Počkaj, zabudol som. My sme spolu nespávali!! Takže to nemáš ako porovnať." ,,Alex!" ,,Ale mohli by sme to napraviť, čo ty na to?" Opýtal sa a ja som šokovane zalapala po dychu keď si ma pritiahol k sebe. ,,Prestaň! Alex čo to  do teba vošlo?" Skríkla som a vytrhla sa mu zo zovretia. ,,Ty sa ešte pýtaš? Tak vieš čo? Snúbenica ma nechala stáť pred oltárom, spravila zo mňa absolútneho debila. A kvôli komu? Kvôli jej milencovi. Ozaj nepýtal som sa ťa na to, ale koľko krát si ma s ním podviedla?" Povedal s pokojom v hlase a ja som ho nespoznávala. ,,Iba ten raz." Hlesla som načo sa on zasmial. ,,Neverím ti."

Realita (Dokončené )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz