23. Kapitola

3.2K 229 13
                                    

Príjemné čítanie :)

,,Mackie?" Otočili sa na mňa obaja a v očiach som im videla jasnú otázku. ,,Na 99,99% som si istá, že viem kto je tá druhá osoba." Povedala som a prekročila som črepiny na zemi. Upracem to neskôr. ,,Kto?" Opýtal sa Lukas a ja som pozrela na Aidena, ktorý len pokrútil hlavou. ,,Aiden, rozmýšľaj. Bola s nami v kontakte, ešte keď si bol v nemocnici sa mi vyhrážala nech sa k tebe nepribližujem lebo zle dopadnem. Potom som ju stretla vo svadobnom salóne a tam mi povedela, že neviem s kým sa zahrávam. A včera nás oboznámila s tým, že ešte neskončila a ona sa bude smiať na konci." ,,Ja ti neviem. Charllote? Akoby sa ona mohla dať dokopy s tým magorom?" Opýtal sa Aiden a videla som na ňom, že o tom pochybuje. No ja som si bola skoro celkom istá, že v tom má prsty aj ona. A práve to 0,01% je to, že mi nejde do hlavy ako sa oni dvaja dali proti nám dokopy. ,,Ja viem, že sú v tom medzere, no niečo vo mne mi hovorí, že to bola ona." Povedala som a oprela sa o kuchynskú linku. ,,Fajn, povedzme, že máš pravdu. No stále mi nejde do hlavy prečo by to robila. " ,,Ja neviem Aiden, no zatiaľ je to jediná osoba ktorá mi napadla. "

,,Prepáčte že vás ruším, " Ozval sa Lukas a obaja sme na neho pozreli. ,, no môže mi niekto povedať kto je tá Charllote a čo si ty robila vo svadobnom salóne?" Opýtal sa a ja som na neho nechápavo pozrela. ,,Tak asi na svoju svadbu nepôjdem v teplákoch." Povedala som a on sa zatváril šokovane. ,,Ty sa ideš vydávať?" Opýtal sa a behal pohľadom zo mňa na Aidena. ,,Háloo dobré ráno Lukas, presne o mesiac mám svadbu. Neprišla ti pozvánka? " Opýtala som sa a zamračila sa. ,,Prepáč ale v poslednej dobe sa moc doma nezdržujem." ,,No pekne, tak ti to teraz oznamujem. O mesiac sa vydávam. Presnejšie povedané je to 15 október. Zapíš si to niekam."

Povedala som a slova sa ujal Aiden. ,,No a tá Charllote je moja bývala, zmyslela si že sa za mňa chce vydať a čaká moje dieťa, no včera sme ju odhalili, chcela len moje peniaze a keď som ju vyhodil tak sa začala vyhrážať." Povedal a vzdychol si. ,,Jej celé meno?"

,,Charllote Wressova." ,,Nebude na škodu keď sa preverí." Povedal a niečo naťukal do notebooka. V izbe ostalo ticho, každý sme boli ponorený do vlastných myšlienok a mňa znovu chytala panika. Radšej som vzala do ruky metlu, ktorú som uvidela v rohu a zamietla tú spúšť čo po mne ostala. Našťastie som už v šálke nemala kávu, tak to boli len črepy.

Znova som si sadla na gauč keď v tom sa ozval Lukas. ,,Takže vy dvaja?" Opýtal sa a ja som sa skoro zadusila slinou. ,,Čooo? Nie, len som mu povedala pravdu o malom." ,,Tak potom kto je ženích?" Opýtal sa a ja som si povzdychla. ,,Lukas, musíš sa tu ukázať častejšie. Pretože potom si úplne mimo." ,,A ženích?" ,,Blackood." Zavrčal namiesto mňa Aiden. ,,Alex? No to ma podrž. Videl som vás spolu ešte v predtým a musím povedať že sa spolu k sebe hodíte." Povedal Lukas na čo sa Aiden zdvihol zo svojho miesta a odišiel neviem kam. ,,Čo mu je?" Opýtal sa a ja som si rukami zašla do vlasov. ,,Nechce aby som si ho vzala." Hlesla som. ,,Prečo?" ,,Prečo?! Pretože ma on sám požiadal o ruku a ja som odmietla." Neveselo som sa zasmiala a pozrela na Lukasa. ,,Teraz som absolútne mimo." Priznal sa Luk a ja som sa jemne usmiala. ,,Nechceš si vziať Aidena? Pokiaľ viem, istý čas ste spolu boli a máte aj malého." Poobzerala som po okolo seba či ho niekde neuvidím a až keď som si bola úplne istá, že sa tu niekde Aiden nenachádza tak som spustila. ,,Chcela by som byť s ním, ani nevieš ako. No sľúbila som Alexovi,že si ho vezmem a nechcem mu ublížiť, on ma miluje a spravil pre mňa toho toľko, že nedokážem mu povedať, že ruším svadbu kvôli Aidenovi, už som ho raz kvôli nemu opustila a pozri ako to dopadlo."

,,Myslím, že to chápem. Nechceš aby trpel on tak budeš trpieť ty. No Meckie, uvedom si, že manželstvo nie je len na chvíľu. Nemôžeš si ho jeden deň vziať a druhý to budeš ľutovať. Tak to nefunguje a ver mi, že budeš nešťastná a odzrkadlí sa to na celom tvojom živote." Povedal a ja som na neho pozerala ako debil. ,,Teraz hovoríš ako mama." Povedala som a on sa usmial. ,,Tak vieš, s Brianou som čo to zažil a viem aká je. A vlastne, nemala by tu byť? Aj s Bastiánom?" Opýtal sa a ja som len pokrútila hlavou. ,,Nepovedala som im čo sa stalo. Nechcem ich zbytočne stresovať a ťažko by sa mi to aj vysvetľovalo, pretože oni stále nevedia to, čo vieš ty." Hlesla som a oprela sa.

Domom sa ozval zvonček a tým prerušil Lukasove slová. Chcela som sa zdvihnúť a ísť otvoriť no videla som ako sa ku dverám blíži Aiden a tak som to nechala tak. Zavrela som oči a snažila si vyčistiť hlavu keď ma vyrušilo zakašľanie. Otvorila som oči a na moje veľké prekvapenie predo mnou stál Alex. Vyskočila som na nohy a vrhla sa mu do objatia. Videla som ako sa Aiden nad tým zamračil, no predsa len je Alex môj snúbenec a ja som si sľúbila, že sa budem chovať ako vzorná snúbenica. ..Alex." Šepla som a silno ho objala. ,,Priniesol som ti nejaké veci. Viem že domov nechceš ísť kvôli tomu že tam nieje malý tak som si povedal, že ti niečo donesiem a opýtam sa čo je nové." Povedal a ja som sa pozrela na ostatných v tejto izbe. ,,Necháme vás samých." Povedal Lukas a a ťahal Aidena hore.

,,Ďakujem ti, neviem čo by som si bez teba počala. A ospravedlňujem sa,že som ti nepísala." Povedala som a on sa na mňa len usmial. ,,To je dobré Mackie. Viem si predstaviť, čo práve prežívaš." ,,Ja sa o neho strašne bojím. Má ho môj bývalý ktorý je úplný psychopat a ja mám strach, že mu niečo spraví. Polícia nič nerobí len sedí na zadku tak som zavolala Lukasa a ten to konečne vzal do svojích rúk." ,,To je ten tvoj strýko čo pracuje pre FBI?" Prikývla som a utrela si slzu čo mi stekla po líci. ,, Nájde sa, uvidíš, že bude v poriadku a potom si toho magora podám osobne. " ,,Nie, ten je môj, bude platiť za to čo všetko mi spôsobil." ,,Ako sa má Becka?" Opýtala som sa keď som si spomenula aká bola keď mi povedala čo sa stalo. ,,Bola za ňou polícia, pýtali sa jej čo sa stalo a tak no inak to zvláda dobre. " ,,Chúďa, keď som jej povedala, že o ničom neviem myslela som, že skolabuje." Povedala som a spomenula si, že ani ja som od toho nemala ďaleko. ,,Mackie, viem že teraz neni vhodná chvíľa aby som odišiel, no z práce ma poslali na služobku." Vzdychol si a rukou si zašiel do vlasov. ,,To je dobre. " Povedala som a on sa na mňa nedôverčivo pozrel. ,,Nemaj o mňa strach Alex.Zvládnem to tu a kedy sa niečo dialo, tak ti dám hneď vedieť." Povedala som a pobozkala ho. Neviem či to prekvapilo mňa alebo jeho, pretože to bolo asi prvý krát čo som to urobila sama od seba.

,,Nechcem ťa tu teraz nechať, no budem musieť ísť. Vlastne som sa prišiel rozlúčiť, o chvíľu mi to letí. " Povedal a smutne sa usmial. ,,Choď" Šepla som a šla ho vyprevadiť von.

Znovu som si sadla na gauč a vložila si hlavu do dlaní. Kam som sa to dostala? Ako som sa do toho mohla tak zamotať? Kým sa mi na operačnom stole neobjavil Aiden, všetko bolo v poriadku.

,,Mackie? Neuveríš čo som práve zistil." Ozval sa Lukas a spolu s Aidenom si sadli pri mňa. ,,Čo sa deje?" Opýtala som sa opatrne, keď som si všimla, že Aiden má len málinko od toho aby vybuchol. ,,Takže pátral som po tej vašej Charllote no žiadnu Charllote Wressovú mi to nenašlo." ,,Čože?" Vykríkla som, no pohľad na tých dvoch mi napovedal, že to nieje všetko. ,,No našlo mi to Charllote Wress Parkerovú a podľa fotky mi tuto Aiden potvrdil, že je to tá istá Charllote. "

,,Parkerovú?" Opýtala som sa a rozmýšľala. ,,Adam?" Skúsila som no potom som pokrútila hlavou. ,,Lenže on nemá žiadnu sestru ani sesternicu. Nič také." ,,To vieme, preveril som si toho magora a zistil som, že sa asi pred rokom oženil." Povedal a ja som spracovávala jeho slová. On sa oženil. Ktorá by si ho preboha vzala?

Charllote Wress Parkerová.

,,Kristepane! Ona je jeho manželka?"

Realita (Dokončené )Kde žijí příběhy. Začni objevovat