Epilog

1K 67 9
                                    

O tři měsíce později

Zrovna jsem podcházela k domu z práce, už jsem si vytahovala klíče. Ano, Tony mi pomohl jak s prací, už u něj pracuji natrvalo a pomáhám mu s nejnovějšími vynálezy, tak i s bytem. Poprosila jsem, aby se nacházel v New Yorku, protože tady jsem vyůstala, tady jsem žila, tady mám a práci a nyní i přátelé. Ano, a to nepočítám Tonyho, Pepper a Tashu. Ty považuju skoro za rodinu. Takže to později vysvětlím.

A co Steve? Ehm... Právě to musím vysvětlovat. S tím jsme se opravdu spřátelili. Jak nečekané, že? Je to jen ironie osudu... Ti co se milovali, se začnou nesnášet a ti co se nesnášeli, se začnou milovat. Neříkám, že se Stevem chodím, nebo tak něco, vůbec to ne, ale kamarádi jsou z nás opravdu dobří. Často k němu po práci chodím a jen tak si povídáme o životě, o tom, koho jsme ztratili...

A jak se to stalo? Hm... To by bylo na dlouho. Vše se točí kolem důvěry, prožitých chvil a něčeho zvláštního, co nedokážu vysvětlit.

Ale teď už jsem vešla do bytu. Byl prostorný, s velkými okny, krásným interiérem...

Do sklenice jsem si nalila víno, které jsem nedávno koupila a vyšla se sklenkou na balkon. Mohla jsem v klidu pozorovat noční oblohu i noční život tohoto velkoměsta.

Když v tom mi někdo zaklepal na rameno. Prudce jsem se otočila, připravená k boji. A v tom jsem uviděla jeho. Marka. Marka Pandora, kamaráda nějakého Star-prince.

Mark mě uchopil za zápěstí a potáhl někam do prčic. Bohužel jsem ho následovala. Nebo spíš bohudík.

Odtáhl mě až na střechu, kde jsem ztratila dech. Byla tam vytuněná kosmická loď. Já jsem oněměla, on začal mluvit:

,,Vítejte, princezno. Myslel jsem si, že jste v nebezpečí. A i když nejspíš nebudete, tak jsem Vám slíbil, že se vrátím... Takže jsem tu. Pokud budete chtít, můžete nastoupit a pdcestovat se mnou."

,,Kam?" zajímalo mě.

,,Ke Star-Lordovi," odpověděl Mark s opravdu podezdřelým úšklebkem, on otevřel dveře a já vstoupila...

Konec!!! Wow, to je vážně konec této knihy! Tak dlouho jsem ji psala, až jsem ji dopsala a to díky vám! Jak možná víte, chystám i další díl, bude se jmenovat Jako za starých časů? a pokusím se jí vydat co nejdříve.

A jak celkově hodnotíte tuto knihu? Jak se vám líbila? Co bych měla udělat jinak? Co jste od ní očekávali a co očekáváte od druhého dílu?

A co Black Panther? Už jste na něm byli? Za mě úžasná Marvelovka, sice s celkem předvídatelným dějem, ale přesto ty efekty a grafika... Ty nadprůměrné technologie... A druhá scéna po titulkách... Vyrazilo mi to dech, pak jsem začala pomalu dýchat a dokola říkat jednu věc, která by vám to všecho vyspoilerovala... Takže upalujte do kin!

Jsem stále naživu? (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat