15. Winter Soldier

926 61 10
                                    

Doufám, že pochopíte smysl této kapitoly. Když ne teď, tak alespoň v průběhu následujících kapitol. Všechno jednou vyjde na povrch... (A předem se omlouvám za kratší kapitolu, ty další budou zase dlouhé...)

Někde na Sibiři.
Děj stále ve třetí osobě.

Našli ho. Hydra našla Jamese Barnese a přenesla ho na stanici, která je důvěrně skryta. Ví o ní opravdu málo tváří. A stejně málo tváří znají zástupkyni fürera. Madam Hydru.

Byla to opravdu silná žena. Žila mnoho životů a měla mnoho zkušeností. Vychovala hlavního vůdce Hydry, fürera, silného amerického vojáka. Před dvanácti lety se však vrátila na tuto stanici napořád. Její poslední život mezi obyčejnými lidmi měla opravdu ráda. Měla manžela a dítě, žila opravdu šťastně. A když jí museli "zabít", opravdu jí to vzalo a rozhodla se naplno věnovat svůj život Hydře.

A teď ji čekal větší úspěch než kdy dřív. Chytila Buckyho, když se toulal po Rusku hledajíc své staré přátele a známosti. A chystala se udělat strašlivou věc. Ano, dělala o mnohem horší věci, měla na svědomí spoustu vražd, světové katastrofy i velezrady, ale toto bylo rozhodně hrozné a nehumánní. Rozhodla se obnovit projekt Winter Soldier - Zimní voják.

Už se připravovala. A připravovala i svého pokusného "králíka". Nebylo to poprvé, ale už je to dlouhá doba od časů, kdy tu byl naposledy.

Doktoři přivázali Jamese k opravdu nepohodlnému, bílému křeslu. Odendali mu jeho kovovou ruku. Položili ji na nedalekou komodu. Zeptali se ho na základní otázky, a i když Bucky nebyl pod vlivem Hydry, poslušně na vše odpověděl. Věděl, že může být hůř. Že bude hůř a on se z toho nijak nevykroutí.

Pak mu do ruky zapíchli injekční stříkačku s nějakým podivným, namodralým sérem. Nikdo kromě Madam Hydry nemohl vědět, co to sérum obsahuje, protože ona pro Buckyho vymýšlí vždy něco nového a silnějšího.

Ale to bylo všechno byla úplná pohodička v porovnáním s tím, co mělo přijít teď.

Nějaký důležitý agent rozevřel starý ruský deník a začal pomalu číst:

Желание (Želanie)

Ржавый (Ržavyj)

Семнадцать (Sěmnadcať)

Рассвет (Rasvět)

Печь (Pěč)

Девять (Děvjať)

Добросердечный (Dobrosěrděčnyj)

Возвращение на родину (Vozvraščenie na rodinu)

Один (Odin)

Грузовой вагон (Gruzovoj vagon)

Český překlad:

Přání

Rezavý

Sedmnáct

Východ slunce

Pec

Devět

Dobrosrdečný

Vrácení se domů

Jedna

Nákladní vagón

Z každým slovem bylo Jamesovi hůř, a hůř. Třásl se, snažil se odtud dostat. Ze začátku mu to nešlo, ale nakonec se mu to podařilo. Nasadil si kovovou ruku a odešel. Nikdo ho nezastavoval. Všichni věděli, že se odsud nedostane.

Madam Hydra pomalu vyrazila za ním. Chtěla mu prozradit plán a říct mu jaké postavení v bitvě bude mít. Pokud se to dá počítat za bitvu. Bude to spíš mise, test... Ale musela mu před tím dát trochu volna. I když se to nezdálo, měla ho ráda skoro jako svoji dceru a nevlastního syna...

Chystali se vyrazit co nejdřív. Neměli důvod se zdržovat.

Kdyby se o tom někdo dozvěděl... Co se chystají udělat. Komu a proč.

Tak co? Znáte odpovědi? Tipněte si co se stane, komu a proč. Kdo je vlastně Madam Hydra.

Doufám, že vám nevadí kombinace filmového a komiksovéhu multivesmíru. Mě totiž nadchl jeden komiks (název vám zatítm neprozradím, to by pokazilo překvapení).

Chci vám také moc poděkovat za více než dva tisíce přečtení! Nikdy jsem si nemyslela, že mojí povídku může přečíst tolik lidí!

A teď vám chci prozradit menší tajemství: do konce této knihy zbývá jen pět kapitol. Čekejte opravdu hodně zvratů a nečekaných událostí... (Aspoň doufám, že budou nečekané.)

A na konec: do komentářů pište různé otázky na hrdiny i na mě, pokusím se na ně odpovědět v závěru příští kapitoly.

Jsem stále naživu? (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat