Butterfly Note

420 30 12
                                    

Annyeon...Annyeon....လိပ္ျပာေလးရဲ႕ Reader-nimတို႔အားလံုး မဂၤလာပါေနာ္... အခု...လိပ္ျပာficေတြၿပီးသြားေတာ့ reader-nimတို႔လာလာၿပီးေတာင္းဆိုၾကပါတယ္... ေရးေစခ်င္တဲ့fictionေလးေတြကို အမ်ိဳးအစားေလးေတြ ကိုယ္သေဘာက်တဲ့OTP ေလးေတြ ပံုစံေလးေတြနဲ႔လာေျပာၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လိပ္ျပာအတြက္ေတာ့...အင္း.... reader-nimတို႔ကေတာ့ သတိမထားမိဘူးေပါ့ေနာ္...လိပ္ျပာတို႔fictionတစ္ပုဒ္ေရးရင္အနည္းဆံုး၆လေလာက္ၾကာပါတယ္ရွင့္...အခုေရးေနတဲ့ ကိုကိုကၽြန္ေတာ့ကိုခ်ာတိတ္လို႔ မေခၚနဲ႔ ficေလးဆိုရင္ ၂၀၁၇, ၆လပိုင္းေလာက္ကတည္းက ေရးတာအခုထိ မၿပီးေသးပါဘူး။အဲဒါေၾကာင့္ လိပ္ျပာက reader-nimတို႔ေတာင္းဆိုသမၽွfictionေလးေတြကို မေရးေပးႏိုင္ပါဘူး...အဲဒါေၾကာင့္ တကယ္ပဲစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရပါတယ္။ေရးလည္း ေရးေပးခ်င္ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ အဲေလာက္အမ်ားႀကီးကို မေရးႏိုင္လို႔ပါေနာ္...အဲဒါေၾကာင့္ လိပ္ျပာစဥ္းစားမိတာက လာေတာင္းဆိုတဲ့fictionေလးေတြကို Short fictionေလးေတြအျဖစ္ ေရးေပးခ်င္ပါတယ္။၂ပိုင္းသို႔မဟုတ္...၃,၄ပိုင္းေလာက္ပဲရွိမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ အႏွစ္သာရေတာ့အျပည့္အဝပါမွာပါေနာ္။ လိပ္ျပာက အခ်စ္ေတြအမ်ားႀကီးနဲ႔ေရးေပးမွာမို႔ reader-nimတို႔ လံုးဝစိတ္မပ်က္ေစရပါဘူးလို႔... ၿပီးေတာ့ အဲဒီshort fictionေလးေတြလာရင္ ေတာင္းဆိုတဲ့reader-nimကို mentionေခၚထားေပးမွာပါလို႔...

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္....♡♡♡♡

လိပ္ျပာ

White_Butter-fly

Short Fictions For You♡♡Where stories live. Discover now