ေနာက္တစ္ေန႔...Taehyungသူ႔ဖုန္းကိုဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ videoတစ္ခုေရာက္ေနတာကို ေတြ႕လိုက္ရပါတယ္။ အဲဒီvideoက Ji Sooတစ္ေယာက္ ကုတင္ေပၚငုတ္တုတ္ထိုင္ၿပီး ေခါင္းအံုးႀကီးပိုက္လို႔ ထိုင္ငိုေနတဲ့videoေလးပါ။ videoေလးထဲမွာJi Sooေျပာထားတာေတြက...
"သူတို႔idolေတြကေတာ့ ေတြ႕ၿပီးရင္ ေမ့သြားေပမယ့္ ငါတို႔fanေတြကေတာ့ ေတြ႕ၿပီးရင္ လြမ္းၿပီးေတာ့က်န္ခဲ့တာေပါ့ဟ။ ငါအခုသူ႔ကို အရမ္းလြမ္းေနတယ္။ သူနဲ႔ေတြ႕ခြင့္ရတာကံေကာင္းတယ္ ဆိုေပမယ့္ ငါဘယ္နခါကံေကာင္းႏိုင္မွာလဲ?"
စသည္ျဖင့္ေပါ့.... အဲဒီvideoေလးကိုၾကည့္ရင္း သူရယ္လိုက္မိပါတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္။ ကိုယ္ခ်စ္ရတဲ့တစ္စံုတစ္ေယာက္နဲ႔ ပိုနီးကပ္ခြင့္ရေပမယ့္ အဲဒီလိုမ်ိဳး ဘယ္အခ်ိန္အထိကံေကာင္းႏိုင္မွာတဲ့လဲ?
ေနာက္ေန႔မွာပဲ Ji Sooဆီက စာေလးကို Taehyungလက္ခံရရွိခဲ့ျပန္ပါတယ္။ စာေလးထဲမွာေရးသားထားတာေတြက အမ်ားႀကီးပါပဲ။
....တကယ္တမ္းေတာ့ Fan girlတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာရတာကိုက ကံေကာင္းတယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္မပင္ပန္းေနတဲ့အခ်ိန္တိုင္း ဝမ္းနည္းေနတဲ့အခ်ိန္တိုင္း...လဲက်တဲ့အခ်ိန္တိုင္းမွာ ကၽြန္မကို ကၽြန္မခ်စ္ရတဲ့Idolေတြက အားေပးခဲ့တယ္ေလ။ သူတို႔ကိုၾကည့္ရင္းနဲ႔ပဲ ျပန္ၿပီးေတာ့ အားအင္ေတြရွိလာရတာပါ။ ဒါေပမယ့္ တကယ္လို႔သာ ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္ရတဲ့ Idolနဲ႔ပိုၿပီး ရင္းႏွီးခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မက အရမ္းကိုကံေကာင္းတဲ့မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ျဖစ္သြားမွာပါ။ ကမၻာေပၚမွာရွိေနတဲ့Fanေပါင္း ေျမာက္ျမားစြာထဲကမွ ဒီလိုအခြင့္အေရးကိုရတာ တကယ့္ကိုကံေကာင္းလို႔ပါပဲ။ အခုလို စာေတြေရးပို႔ခြင့္ရတာကိုလည္း အိပ္မက္လို႔ ထင္ေနမိတုန္းပါပဲ။ အရမ္းကိုအလုပ္မ်ားတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕Idolက ကၽြန္မေရးတဲ့စာကို အေရးတယူနဲ႔ဖတ္တယ္ဆိုေတာ့ေလ။ ကၽြန္မအရမ္းကို ဘဝင္ျမင့္သြားခ်င္မိတယ္။ အရမ္းလည္းေပ်ာ္ပါတယ္.....
စသည္ျဖင့္.....
ေနာက္ရက္...ေနာက္ရက္ေတြမွာေတာ့... သူနဲ႔ Ji Sooတို႔နဲ႔ ပိုၿပီးရင္းႏွီးလာခဲ့ပါတယ္။ စာေလးေတြကလည္း တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ အသက္ဝင္လာသလိုမ်ိဳး Taehyungခံစားလာမိပါတယ္။ Ji Sooေရးတဲ့စာေတြကို ဖတ္လိုက္တိုင္းလည္း သူအားရွိလာသလိုခံစားရပါတယ္။ အဲဒီစာေတြဖတ္တိုင္း.. သူကၿပီးျပည့္စံုတဲ့လူတစ္ေယာက္... အရမ္းကိုထူးျခားေကာင္းမြန္တဲ့လူတစ္ေယာက္လို ခံစားရေစပါတယ္။ သူဟာ အေကာင္းဆံုးလူတစ္ေယာက္လို႔လည္း ခံစားရေစျပန္ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ Ji Sooဆီကို သူမၾကာခဏသြားျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီလိုအခ်ိန္ေတြမွာဆိုရင္လည္း သူဟာ အေကာင္းဆံုးလူတစ္ေယာက္လို႔ ခံစားရျပန္ပါတယ္။ အဲဒီခံစားခ်က္ေတြေၾကာင့္ Taehyungစိတ္ထဲက အစိုင္အခဲေတြကိုေျခဖ်က္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး မၾကာခင္မွာပဲ Best Of Me MVထြက္ရွိလာခဲ့ပါတယ္။