~Ölelés |Yoonmin|~

902 98 7
                                    

*Suga szemszöge*

Még mindig a dalszövegeken rágódom a kanapén ülve. Mást nem is csinálok szabadidőmben. A többieket is elhanyagolom, csak azért, hogy ezt az átkozott dalt megírjam.

- Hyung, kész a vacsora - zavar meg gondolatmenetemben Jungkook.

- Most nem kérek - válaszolom hanyagul, miközben egy percre se veszem le szememet a jegyzeteimről. Jungkook visszaballagott a konyhába, de ahogy hallottam a többiek nem hagyták annyiban a dolgot. Jin most Jimint küldte ki hozzám.

- Hyung... légyszi egyél - ült le mellém a kanapéra.

- Mindjárt kész vagyok - mondtam arrébbcsúszva, ügyelve arra, nehogy a szemébe nézzek.

- Tegnap is ezt mondtad - húzódott közelebb hozzám, mire éreztem, hogy elpirulok - Naa Yoongi, a szövegírás ráér később - nyafogott, mire én már nem tudtam hová menni és a kanapé szélébe ütköztem. Jimin kihasználta az alkalmat és karjaival átölelt. Persze készenálltam erre és szélsebesen álltam fel mellőle. Vörös arcomat fürkészte miközben lebiggyesztette ajkait és kérlelt, hogy menjek a többiekkel enni.

- Ha nem tudsz békénhagyni, felmegyek a szobámba - mondtam gúnyosan és már fordultam is el tőle, de elkapta a derekamat. Erős kezei hátrafelé húztak így elvesztettem az egyensúlyomat és pár másodperc múlva már a karjai öleltek át, nehogy elmeneküljek.

- Utálom ha ölelgetsz - mondtam elcsukló hangon, amire Jimin felkapta a fejét.

- Nem jó érzés? - kérdezi kiváncsi tekintettel, amire ismét elpirultam és elgondolkodtam a válaszon. Karjai még mindig nem engedtek így hát muszáj volt elmondanom az igazat.

- Ez a baj... jó érzés - mondtam egyre vörösebbre váltva. Éreztem, hogy Jimin is elpirul és lehajtja a vállamra a fejét.

- Szeretnéd, hogy többet ölelgesselek? - kérdezi nyakambahajolva, amire kirázott a hideg.

- Igen - suttogtam a fülébe.

Köszi, hogy elolvastad~ ^^

~BTS Oneshotok~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora