A lábaim remegtek, ahogy előre lépkedtem a tömegben. Jungkooknak valami dolga támadt, így teljesen egyedül maradtam, aminek hatására csak még idegesebb lettem.
Jinnel lesz találkozóm. Összefuthatok vele akármelyik pillanatban, akármelyik másodpercben.
Még csak normális ajándékot sem hoztam, csak egy tábla csokit szorongattam és reméltem, hogy nem tört még morzsányi darabokra erős szorításom alatt. Jin azt írta itt van, konkrétan ugyanazon a helyen ahol én.
Alig mertem körülnézni, de minden vágyam az volt, hogy végre találkozhassunk és megölelhessem. Na meg, hogy hallhassam a nevetését, amit eddig csak telefonon keresztül tudtam. Bár akkor is mindig jókedvre derített.
A tolongó embereket pásztáztam, akik egyre csak jöttek jobb oldalról és végeláthatatlan kígyózó sorokban mentek be az épületbe. Elindultam velük szembe, hátha Jin is arra tartózkodik, mikor egy kiáltást hallottam nem messziről.
Megfagytam egy pillanatra, de azonnal hátra is pördültem. Az említett mosolyogva integetett a tömeg másik oldaláról, mire egyből futni kezdtem. Átküszködtem magam az embereken, vigyázva nehogy meglökjek bárkit is, majd pár másodperc múlva már ott is állt előttem Ő.
Seokjin, akivel már hónapok óta terveztük a találkozót, és akivel nagy valószínűséggel egymásba szerettünk. Nyaka köré fontam kezeimet, ő pedig szorosan derekamat fogta. Becsuktam a szemeimet és nagyokat szippantottam kellemes illatából.
Mikor elváltunk, még mindig teljes kábulatban voltam. Aranyosan mosolygott és megfogva kezemet egy nyugodtabb helyre vezetett. Leültünk a fűre, míg elővette táskájából a nekem hozott ajándékot: egy doboz krémsüteményt.
A szívem még mindig hevesen dobogott, és egy szót sem tudtam szólni, de odanyújtottam neki a kezemben szorongatott csokit. Pirulva fogadta el, majd bíztatva kérte, hogy vegyek egyet az ő sütiei közül. Remegő kézzel halásztam ki egy finom darabot, mire megfogta a csuklómat. Ujjával leszedett egy kis krémet az ételről és az orromra rakta.
Ott és abban a pillanatban, végre meghallgathattam azt a szívmelengetően vidám nevetést személyesen is.
Köszönöm, hogy elolvastad ^-^ Mostanában a szokásosnál több vote érkezett, amit szintén nagyon köszönök, örülök, hogy tetszik nektek ez a könyv :3 Ha van kedvetek kommenteljetek nyugodtan, nem harapok:D