~Hortenzia|Yoonjin|~

475 42 0
                                    

Csendes áprilisi nap volt, beköszöntött a tavasz és kinyíltak a virágok. Igen, ez ment pár napig, amíg egyszer csak fogta magát az eső és eleredt. Seokjin kedve úgy zuhant lefelé, mint a celsius fokok és már Yoongival sem ápolt jó kapcsolatot egy ideje. 

Éppen az utcán sétálgatott, miután elállt a zápor, hogy kiszellőztesse a fejét, de ismét esőcseppek kezdtek hullani a felhőkkel teli égből. Jin lassan kezdett ballagni hazafelé, mikor hirtelen megállt Yoongival közös házuk előtt. 

Tekintete megakadt az épület melletti kerten, ahol egy kis bokornyi hortenzia virág élvezte a csepergő esőt. A tanácstalanul álló fiút egyből párjára emlékeztette a kék virág, így nem halasztotta el a lehetőséget és óvatosan leszedett pár növényt.

Igaz kicsit ázottan, de mosolyogva lépett be a ház ajtaján, ahol egyből a kanapén bóbiskoló Yoongit pillantotta meg. Igyekezett nem felébreszteni őt, halkan levette sáros cipőjét, majd csendben leült és az alvó fiú vállára simított. 

A fiatalabb duzzogva mocorogni kezdett és értelmetlen gügyögéssel próbálta elhessegetni álma megzavaróját, amint kezeivel arcát takargatta. Jin gyengéden megfogta csuklóját és egy puszit nyomott az illető hófehér bőrére, aki erre kinyitotta éjfekete szemeit.

- Hoztam ajándékot - suttogta mosolyogva Jin, majd odanyújtotta a fiatalabbnak a háta mögött rejtegetett csokrot. Yoongi szájáról csak meglepődött tátogást lehetett leolvasni, felkelt eddigi alvóhelyéről és kényelmesen az idősebb ölébe ült.

- Tetszik? - kérdezte zavarában Jin, miközben Yoongi piros ajkai egyre közelebb kerültek az övéihez.

- Imádom.. csak úgy mint téged Jinnie.

Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett ^^

~BTS Oneshotok~حيث تعيش القصص. اكتشف الآن