~Fényes reggel|Vkook|~

688 72 6
                                    

*Jungkook szemszöge*

Reggel tíz körül járhatott az idő mikor felébredtem, fél szemmel néztem körbe, hiszen a szobának egy egész falat elfoglaló ablaka volt, melyet csak egy függöny takart. Egyszóval megvakultam a beáramló napfénytől, de még így is eljutott az agyamig annyi, hogy ez bizony Taehyung szobája. Ennyire fáradtak lettünk volna tegnap este? Végül is, csak hajnali háromig voltunk fent..Ne gondoljon senki semmi rosszra, egész éjszaka videójátékoztunk vagy éppen a hyungokat zaklattuk.

Miután körülbelül visszanyertem a látásomat felültem és megpillantottam a mellettem szuszogó Taét, szőke haja teljesen borzos volt, homloka környékén pedig a tegnap este egyik kelléke pihent: egy virágkoszorú. Fogalmam sincs honnan szerezte, egyszer csak előkapta én pedig nem hagytam, hogy levegye, mert valljuk be rettentően aranyosan áll neki, még így alvás közben is.

Hirtelen mocorogni kezdett és lábait is össze-vissza pakolta a takaró alatt. Kezével felém nyúlt, majd mikor megtalálta az övénél sokkal kisebb tenyeremet, megnyugodva szorította magához egy mosoly keretében. Nem tudtam levenni róla a szemem, még ilyen kócos hajjal is gyönyörű.

Úgy döntöttem visszafekszek, de ahogy helyeztem volna le fejemet a párnára, valami keményet éreztem tarkóm alatt. Kíváncsian felültem és néztem le a gyűrött párnára. Természetesen az a hajpánt feküdt rajta, melyet tegnap Tae rakott a fejemre miután ráaggatta azt a két nyuszifült. Jobban megnézve ezeket a füleket, nem kicsit ferdén lettek felragasztva. Tipikus Tae.

Megemeltem kezeimet, hogy arrébb rakjam az idegesítő tárgyat a párnámról, de elfelejtettem, hogy a mellettem alvó űrlény a csuklómat szorítja, így nem örült neki, hogy el akartam azt lopni tőle. Kinyitotta csillogó szemeit és mérgesen nézett rám, de egyből meglágyult a tekintete. Még mindig nem engedte el a karomat, inkább nagyot rántott rajta, így szorosan melléestem a puha ágyban.

- Jó reggelt Kookie~- vigyorgott fülig érő szájjal, majd összekulcsolta kezeinket és egy puszit nyomott szám szélére.

Na ez már vidámabb lett, mint az előző volt :3 Remélem tetszett^^

~BTS Oneshotok~Onde histórias criam vida. Descubra agora