Lila milkacsokim csomagolását a sarokban álló teli szemetesbe hajítottam, majd egy ízletes darabot harapva az epres édességből, folytattam a zenealapok szerkesztgetését, melyet már éjfél óta próbálok normálisra alakítani. És még a többiek csodálkoznak, hogy miért alszok ha van egy perc pihenésre való értékes időnk... Nem tudok leszokni az éjjeli tevékenységeimről, például, hogy ilyenkor enyém a ház és a mélyen alvó dongsaengok nem hallják ha csempészek a hűtőből egy kis finomságot. Ők csak csendben horkolnak, reggel meg engem hívnak lustának, hogy minden percben elalszok, akár állva akár az autóban... ch.
Persze van, amikor pár estém nem úgy alakul, mint ahogy elterveztem. Múltkor Namjoon kapott el, amint Hoseok szülinapi tortájának a maradékát próbáltam kicibálni a hűtőből, bár még az is felülmúlja a mostani eseményeket.. amiket utólag belegondolva nem is bánok.
Hoseok csinos kezei halkan kopogtattak az ajtómon, majd formás lábain be is lépett és álmos szemekkel fürkészte, ahogy háttal ülök neki és tettetem, hogy nem érdekel mit akar. Pedig eléggé meglepődtem, hiszen a kis Hobi mindig korán elalszik.
- Suga.. nem tudok aludni.... - mondta a lehető legnyafogósabb hangján, majd könyörgően a székemhez lépett és két kezével mellkasomba kapaszkodva, elkezdett hátulról ölelgetni és szorongatni. Pár másodperc után lerángattam magamról és az íróasztalomra ültettem. Mondanom sem kell, majdnem leborult róla, a fáradságának köszönhetően.
- Még elmenti ezt a pár fájlt, addig játszunk valamit - mosolyogtam ártatlanul a gyanútlan Hobira, akinek szemei már kevésbé akartak lecsukódni. Felé fordultam gurulós székemmel és huncut vigyorral vázoltam fel a játékmenetet.
- Aki elpirul, az veszít - mondtam Hoseok szemébe nézve, ezt a pár egyszerű szót, mely egyből meglepődöttséget csalt a fáradt kis arcára. Végül szó nélkül bólintott, és engem fürkészett, várva az első lépésemet. Perverz mosollyal vettem egy kis darabot az epres csokimból, majd az irigykedő Hoseokra vándorolt a kezem.
Asztalról lelógó hideg bokáját vettem a kezeim közé, majd borzongó lábszárán haladtam felfelé, ujjaimmal mindenhol megsimítva karcsú végtagját, mely valószínűleg teljesen libabőrös volt a feszes nadrág alatt. Felpillantottam az engem bámuló cukiságra, aki meglepő módon még nem vörösödött el. Nyerni akar a kis huncut, igaz?
Ő következett, látszott rajta, hogy már kicsit sem álmos, és élvezi a történéseket. Leugrott íróasztalomról és ölemben helyezkedett el, ami egy kicsit merésznek is tűnt az ártatlan Hoseoktól. Két lábát bal oldalamnál pihentette,majd közelebb húzódott és harapott egyet számból kikandikáló epres csokiból, ajkai majdnem súrolták az enyéimet. Várakozva rámemelte csillogó szemeit, amint huncut mosollyal lenyelte a tőlem lopott édességet.
Kezemet combjára vezettem, és megbüntettem a merészségéért. Megszorítottam a csípőjét, majd laza pólóját feljebb emelve simogattam meg kockás hasfalát. Végül lejjebb haladtam, egy olyan területet érintve, mely véleményem szerint biztosan pirulásra késztette Hoseokot. Meglepődésemre ez nem így történt, ő csak ijedten ült az ölemben, majd végül ismét merész tettre szánta magát. Szeretem amikor ilyen bátor.
Szép kezeit a nyakam köré fonta, és pirosló ajkait az enyémre tapasztotta, majd lágyan mozgatni kezdte. Én is ugyanígy tettem, hiszen a helyzet különösen jólesett, amit valószínűleg Hoseok is érzett, hiszen lábaim azon területén ült.
Egyre kevésbé bírtam magammal, így nyelvemmel alsó ajkát kezdtem nyalogatni, melyet el is emelt, így nyelvét vettem célba. Hallottam ahogy sóhajt párat, erre a remek érzésre, melytől engem is rendesen átfutott a hideg. Végül ő szakította meg a csókunkat, közben én már hátáig emeltem pólóját, és hideg testét simogattam. Homlokomnak döntötte fejét és még mindig csukva tartva gyönyörű szemeit, széles mosolyra húzta száját.
Egy pillanat alatt megváltoztatott, és az eleinte perverz gondolataim a jóleső csók hatására mind eltűntek. Már csak rózsaszín ködöt láttam. Átöleltem vékony derekát és magamhoz húztam, de ő eltolt magától és rámemelte meglepett tekintetét.
- Elpirultál.. - suttogta alig hallhatóan, majd feljebb ülve ölemben ismét a tátva maradt számra tapasztotta ajkait.
Köszönöm, hogy elolvastad ^^