~Haverok |Vhope|~

446 44 3
                                    

A nap vidáman világított a türkizkék tenger felett, körülötte aligha akadt egy piciny felhő is, hiszen teljesen tiszta és tökéletes volt az időjárás. 

A kicsi külföldi városka már kora reggel élettelivé vált, ahogy egyre több turista és helybéli lépett ki a fehér házakkal tarkított utcára, hogy megtegye felfrissítő sétáját miközben a tájban gyönyörködik. 

A rozoga földutakkal megáldott szűkös utcák a tömeg ellenére is hangulatosak voltak, minden második ház alatt egy színes, áruval rakodott bódé állt, melyre a turisták le is csaptak és tömegével vásárolták a szuveníreket.

Két, nyaralását élvező fiúnak viszont egyenlőre nem állt szándékában a többi emberrel tolongani utcáról utcára, ők kiélvezték az időt, amit a kék ég alatt tölthettek. 

Egy homokos tengerpart melletti sziklán lógatták a lábukat, mely épp elég unalmas helynek tűnt ahhoz, hogy egy lélek se jöjjön a közelébe. Ők viszont nem is érezhették volna jobban magukat, ahogy a lábuk alatt pár méterrel hullámzó, égszínkék vizet nézik, csendesen beszélgetve.

- Tényleg nem tudom mi lett volna, ha nem hozol el ide - hallatszott a szürke hajú fiú szájából.

- Megőrültél volna a sok munkától, Taehyung - szaladt széles mosoly a vörös hajú ajkaira - Mindig elfejted hogyan kell kikapcsolódni és élvezni a nyarat.. Többet kéne ilyen külföldi helyekre vigyelek.

- Szerintem is - emelte fel fejét az említett, egy szögletes vigyor kíséretében. - Fogalmam sincs mi lenne velem nélküled - folytatta kicsivel később, már komolyabb hangnemben - Szerencsés vagyok, hogy ilyen... haverom van.

Erre a kijelentésre az idősebbikből kitört a nevetés és szemöldökét felhúzva nézett a másikra, várva, hogy az kijavítsa magát.

- Több, mint haver... Ne nevess már Hobi, ez nekem még új! - csapott egyet a röhögő vörös hajú hátára.

- Na akkor mid vagyok Taetae? - vigyorgott huncutul az idősebb, majd a szürke hajú arcát látva inkább menekülőre fogta.

Nevetve kergetőztek és futottak be a zsúfolt utcákba, majd lyukadtak ki szálláshelyük előtt, mely egy kicsiny bérelt ház volt. A vörös hajú sebesen futott fel a lépcsőn és tűnt el a bejárati ajtó mögött, ahogy Taehyung követte.

- Gyere ide! - kiáltott az előtérbe lépve a fiú, majd esett is be a pici hálószoba ajtaján, ahogy hyungja lecsapott rá és az ágyra lökte.

- Nem menekülsz - vigyorgott Hobi, majd gyengéd puszit hintett az alatta lévő arcára. A két jó "haver" végül mosolyogva kezdett bele egy hosszú csókcsatába, ezzel megkoronázva közös nyaralásukat.

Köszönöm, hogy elolvastad ^^ Remélem tetszett
Sajnálom, hogy nem volt egy ideje új rész, szeptembertől megpróbálok többet írni és amikor lehet, időtszánni erre a könyvre ^^ Nagyon köszönöm a voteokat és minden hozzászólást vagy listába rakást💜 Nagyon jól esett, hogy annak ellenére is olvasta valaki a könyvet, hogy egyáltalán nem frissül már egy hónapja..😅
Ígérem megpróbálok többet és jobbat írni, hogy megköszönjem ezt a rengeteg kedves visszajelzést💜💜💜

~BTS Oneshotok~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant