- Jungkook, hova mész? - szól rá a folyosón lépkedő maknaéra Jimin, majd mielőtt a kisebb elesne, visszavezeti a szobájába és az ágyába fekteti.
- Ajándékot kell csinálnom hyung... - próbál felülni Kookie, de Jimin visszatolja az ágyra és a homlokára teszi a kezét.
- Szerintem lázas vagy. Hozok gyógyszert - szalad ki a forgolódó beteg szobájából, de mire visszaér a maknae ismét felkelt és fiókos szekrényében kezdett kutatni valami után.
- Kookie... nem kell ajándék, hiszen állni is alig bírsz - fekteti vissza aggódva a nyuszit Jimin, majd beadja neki a gyógyszert. Az persze pár percig ellenkezik, majd megadja magát és lenyeli a pirulát. Végül duzzogva húzza fejére a takarót, de Jimin nem tágít mellőle nehogy szegénynek nagyobb baja legyen karácsony előtt.
- Hyung... - kezd el szipogni Jungkook, amint kinéz a lepedő alól - Sajnálom, hogy nem tudok semmit adni.
- Jaj semmi baj. A többiek is elnézik neked, hidd el - sajnálja meg a kicsit Jimin, majd szorosan magához öleli - Hmm.. talán mégis tudsz nekem adni egy kisebb ajándékot - mosolyodik el hirtelen és ölébehúzva az kiváncsi maknaét, a fülébe suttogja a kérését.
- Csókolj meg.
- Hyung! Beteg vagyok.. nem akarom, hogy elkapd! - néz kikerekedett szemekkel Kookie, viszont egy kicsit elvörösödik.
- Nem érdekel - tapasztja ajkait a másik szájára Jimin, és lassan mozgatja őket a beteg kedvéért. Kookie nem tolta el magától, helyette még pirosabb színre váltott és ügyetlenül visszacsókolta hyungját.
- Szeretlek Kookie - adott egy utolsó puszit a kisebb szája szélére Jimin, majd mindketten betakaróztak. Persze még fél óráig veszekedtek, hogy ki szereti jobban a másikat.
Köszi, hogy elolvastaaaaad ^^