~Yeontan|Vkook|~

1K 94 4
                                    

A két fiú éppen csak végzett a rájuk bízott vásárlással. Elég késő volt, pár hópehely is szállingózott az enyhe szélben, mely nem mondható kellemesnek. De a maknaék hangulata nem apadt, a nagy bevásárlás után pár plusz dologgal megrakodott szatyraikkal indultak autójuk felé, ami persze a hosszú parkoló és üzletsor másik felében maradt.

- Hány óra van? - lépett közelebb Kookhoz a kávézóból hozott forrócsokit szürcsölgető Tae, majd átkarolta a kisebb vállát.

- Fél nyolc. Szerintem nem haragudnak a hyungok ha tovább maradunk, szinte fél napunkat rájuk áldoztuk - mosolygott Kook kivillantva nyuszifogait. Visszacsúsztatta telefonját a zsebébe, majd vastag sálát igazgatva bámulta a hópihékkel terített eget.

- Jungkook... - szólt távolabbról Tae. A fiatalabb hátra is fordult, hyungja pár méterre tőle megállt és egy kivilágított boltot bámult. Állatkereskedés.. - Légyszi légyszi légyszi! - húzta a bolt felé dongsaengjét Tae, majd a kirakatot bámulva még izgatottabb lett.

- Mintha te lennél a fiatalabb, esküszöm - nevetett Kook, majd hyungja vállára döntötte fejét. Azért neki is megakadt a szeme pár aranyos kisállaton vagy különleges papagájon.

- Gyere - húzta be végül Kook az idősebbet a kutyaugatással és madárcsiripeléssel teli színes boltba. Tae sem várt sokat, egyből az üzlet belseje felé vette az irányt lelkesen nézelődve. Jungkook utánairamodott, körülötte pár ketrecnyi kisegér, hörcsög és nyuszi is volt. Egy szép zöld papagáj úgy tűnt, mintha köszönni akarna a két maknaénak, amire Tae felfigyelt. Kiváncsian az okosnak tűnő papagáj elé állt, majd tisztelettudóan meghajolt. A fiatalabb nem bírta röhögés nélkül, főleg amikor a smaragdzöld madár szintén fejethajtott.

Végül továbbindultak, a bolt leghátuljában halak és kutyák voltak. Az égszinkék akváriumok között pár kisméretű jószág üldögélt a ketreceikben és a maknaékat bámulta. Egy kiváncsinak tűnő, sötétbarna szörcsomó nyelvét lógatva kapargatta az előtte lévő rácsokat, melyek elválasztották a szintén kiváncsi Taehyungtól.

- Yeontan - olvasta le Tae a ketrec feletti cetlit, mire a kiskutyus farokcsóválva ugatott egyet. Tae csillogó szemeit Kookra emelte -Őt kérem.

Köszi, hogy elolvastad ^-^

~BTS Oneshotok~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang