"Έφαγε;" ρωτά τον οδηγό της άμαξας.
"Ναι, Μεγαλειοτάτη." απαντά με ταπεινότητα.
Η Kathrine χαμογελάει και χαϊδεύει τη ράχη του άσπρου αλόγου. Το ζώο είναι δεμένο στην άμαξα με τη βοήθεια ενός ζυγού. Τέσσερις ακτινωτές ρόδες συγκρατούν την άμαξα ψηλά. Δύο άξονες, ένας μπροστά και ένας πίσω, ενώνουν τους τροχούς διαπερνώντας το κέντρο τους. Το άλογο χλιμιντρίζει και κουνά κυκλικά το κεφάλι του κάτω από το άγγιγμά της. Τα μάτια του ζώου κοιτούν τα αγγελικά δικά της παιχνιδιάρικα και γεμάτα ζωντάνια.
"Πάμε." λέει στον οδηγό.
Εκείνος νεύει και, τηρώντας τους κανόνες καλής μα πάνω απ’ όλα πρέπουσας συμπεριφοράς, ανοίγει την πόρτα της άμαξας για την πριγκίπισσα.
"Ευχαριστώ κύριε Horan." του χαμογελά ζεστά.
Ένα αμήχανο, μόλις ορατό, κοκκινάδι καλύπτει τα άσπρα του μάγουλα. Σε μία προσπάθειά του να το διώξει χαμογελά ελαφρά κάνοντας τα ολόλευκα δόντια του να φανούν. Κλείνει την πόρτα και ανεβαίνει στη θέση του. Πιάνει τα δερμάτινα λουριά, τα τυλίγει γύρω από τα χέρια του και χτυπά ανεπαίσθητα τη ράχη του όμορφου αλόγου.
Στο εσωτερικό της άμαξας τα καθίσματα είναι αντιμέτωπα, άνετα και μαλακά κάνοντας τη βόλτα ακόμη πιο ευχάριστη. Ο άγγελος θαυμάζει την ομορφιά της φύσης και του χωριού έξω από το γυάλινο παράθυρο.
Όσοι χωρικοί βλέπουν τη βασιλική άμαξα κοντοστέκονται. Ένας τεχνίτης παρατά όπως όπως τα εργαλεία του πάνω στον ξύλινο πάγκο και βγαίνει έξω από το εργαστήρι για να δει τον λόγο της αναστάτωσης. Χαμογελά και σκουπίζοντας τα λερωμένα χέρια του με ένα πολυχρησιμοποιημένο γκρίζο πανί πλησιάζει το μαζεμένο πλήθος. Όλοι την κοιτούν με θαυμασμό καθώς προσπερνά φτωχικά σοκάκια και μικρομάγαζα. Κάποιοι σκύβουν ελαφρά το κεφάλι, ως έκφραση ταπείνωσης και λατρείας για κάτι που θεωρείται ιερό, δείχνοντας το συναίσθημα βαθιάς εκτίμησης και αναγνώρισης προς τη βασιλική οικογένεια. Οι πιο περίεργοι από αυτούς ψάχνουν να δουν τον επιβάτη ενώ οι πιο ευλαβείς νιώθουν ασίγαστο σεβασμό και μόνο στην εικόνα του βασιλικού τροχοφόρου οχήματος. Οι γηραιότεροι αισθάνονται χαρά καθώς αντικρίζουν το ευοίωνο μέλλον των αγγέλων που έφεραν στη ζωή ενώ οι νεότεροι ενθουσιάζονται και χαιρετούν την νεαρή πριγκίπισσα.
"Μαμά μαμά! Κοίτα, η πριγκίπισσα!"
Ένα μικρό κοριτσάκι αναφωνεί. Πιάνει το μακρύ φόρεμα της μητέρας της και δείχνει με τον δείκτη του χεριού της την άμαξα. Η μητέρα της την σηκώνει στην αγκαλιά της και τη φιλά στο μάγουλο. Η Kathrine τη χαιρετά και της χαρίζει ένα πλατύ χαμόγελο κερδίζοντας ένα ακόμη μεγαλύτερο απ’ το μικρό παιδί.
YOU ARE READING
Angels Vs. Demons
Fanfiction❝Μερικές φορές, οι απαιτήσεις μας ξεπερνούν τα όρια. Μερικές φορές, η ακόρεστη επιθυμία να αποκτήσουμε κάτι ακόμα είναι τόσο δυνατή που μας θολώνει. Το υποσυνείδητο και η λογική απλά σωπαίνουν ξέροντας πως οποιαδήποτε παρέμβασή τους δεν θα έχει κανέ...