Καταπίνει με δυσκολία το σάλιο στο στόμα της. Παίρνει τα ανήσυχα μάτια της μακριά από τον καθρέφτη και τα στρέφει προς το μέρος της υπηρέτριας.
"Που είναι ο πατέρας;" ρωτά προσπαθώντας να κερδίσει χρόνο.
"Κάτω με τους καλεσμένους. Σε περιμένουν." απαντά σιγανά.
Το άγχος την κυριεύει.
Σε λίγα λεπτά θα πραγματοποιούνταν η τελετή ενηλικίωσής της μέσα στο παλάτι του αρχηγού όλων των αγγέλων. Το παλάτι του πατέρα της. Το σπίτι της.
Σύμφωνα με τα πατροπαράδοτα έθιμα κατά τη διάρκεια τέτοιου είδους τελετών άγγελοι και δαίμονες σταματούν οποιαδήποτε μάχη. Επί εικοσιτέσσερις ώρες στο σύμπαν επικρατεί ειρήνη. Τα δύο είδη συνυπάρχουν αρμονικά. Οι αρχηγοί συμφιλιώνουνε. Τα βίαια πνεύματα των δαιμόνων ηρεμούν ενώ οι άγγελοι απολαμβάνουν τη νηφαλιότητα. Αυτό ισχύει για κάθε τελετή. Πρέπει να είναι παρόντες άγγελοι και δαίμονες.
Η παράδοση λέει πως οι δύο αρχηγοί καλούν σε δείπνο τον αντίπαλο στις τελετές ενηλικίωσης των απογόνων τους. Έτσι ο ένας μεν φοβερίζει αναδεικνύοντας τον πλούτο του παλατιού του ενώ ο άλλος γνωρίζει καλύτερα τον αντίπαλο και τι έχει να αντιμετωπίσει στην επόμενη μάχη. Και οι δύο φυλές βγαίνουν κερδισμένες.
"Η ώρα είναι 23:45. Γρήγορα!" η Zoe την βγάζει από τις σκέψεις της.
Ο τρομοκρατημένος άγγελος κοιτά έξω από το παράθυρο του δωματίου της. Το βλέμμα της σχίζει τον μαύρο από το σκοτάδι ορίζοντα.
"Φοβάμαι." παραδέχεται.
Όλες τις προηγούμενες εβδομάδες στεκόταν δυνατή μπροστά στον πατέρα και τις υπηρέτριες. Έδειχνε ότι δεν την ένοιαζε ή πως δεν θυμόταν πως αυτή η μέρα πλησίαζε. Χθες έκρυψε τον φόβο που ένιωθε. Μα τώρα θέλει δεν θέλει η μέρα αυτή έφτασε και πρέπει να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα κατά πρόσωπο. Όπως αρμόζει. Όπως ταιριάζει.
"Μην το κάνεις. Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα με τον παντοδύναμο πατέρα σου." την καθησυχάζει. Η Kathrine την κοιτά στα μάτια με ελπίδα. "Τώρα φόρα το ομορφότερο χαμόγελο που έχεις." την προτρέπει και εκείνη χαμογελάει. "Έλα!"
Της δίνει το χέρι της και το μπλέκει με το δικό της. Εξέρχονται στον τεράστιο διάδρομο και η γερόντισσα κλείνει την πόρτα πίσω τους.
"Δείξε σε αυτά τα φρικιά κάτω πως τα μαύρα τους φτερά δεν μας φοβερίζουν! Είσαι πανέμορφη. Αυτό μόνο του είναι μία ήττα για εκείνους και μία νίκη για εμάς. Απόδειξέ τους πόσο όμορφα πλάσματα είναι οι άγγελοι. Να καταραστούν την ώρα και τη στιγμή που γεννήθηκαν διάβολοι!" η υπηρέτρια της ανεβάζει το ηθικό.
YOU ARE READING
Angels Vs. Demons
Fanfiction❝Μερικές φορές, οι απαιτήσεις μας ξεπερνούν τα όρια. Μερικές φορές, η ακόρεστη επιθυμία να αποκτήσουμε κάτι ακόμα είναι τόσο δυνατή που μας θολώνει. Το υποσυνείδητο και η λογική απλά σωπαίνουν ξέροντας πως οποιαδήποτε παρέμβασή τους δεν θα έχει κανέ...