Κεφάλαιο 3

80 12 5
                                    

Κατευθύνομαι στο μέρος όπου έχουν τους στυλούς. Έχει πάρα πολλούς σε διάφορα σχήματα, χρώματα και υλικό. Τελικά επιλέγω 3 στυλό που έχουν ξύλινο υλικό και είναι ζωγραφισμένα πάνω τους κόκκινα τριαντάφυλλα, το μελάνι τους είναι μαύρο φυσικά. Καθώς τα πέρνω και πηγαίνω στο ταμείο την προσοχή μου κεντρίζει ο διάδρομος με τα βιβλία. Αλλά όχι οποιοσδήποτε διάδρομος, είναι ο διάδρομος με τα βιβλία των υπερφυσικών. Προχωράω προς τα εκεί σαν μαγεμένη.

Βρίσκω ένα χοντρό και όπως φαίνεται παλιό βιβλίο και ακουμπάω το μαύρο εξώφυλλο του που έχει γραμμένο με κόκκινα γράμματα Supernatural Creatures και το ξεφυλλίζω. Τυχαία πέφτω στην σελίδα που λέει για τους βρικόλακες και διαβάζω εκεί που λέει τις ιδιότητες τους. << Απίστευτη ταχύτητα, υπερφυσική δύναμη, καταπληκτικά αντανακλαστικά, οξυμένες οι οσφριτικές, ακουστικές και οπτικές αισθήσεις. Δυνατότητα αλλαγής ενός ανθρώπου σε βρικόλακα δίνοντας το αίμα του και μετά σκοτώνοντας τον...>>. Αυτό το βιβλίο σίγουρα θα το αγοράζω. Ξεφυλλίζω λίγο ακόμα μέχρι που νιώθω έντονα το αίσθημα ότι με παρακολουθούνε δύο ζευγάρια μάτια. Γυρίζω απότομα και μένω έκπληκτη όταν βλέπω ότι όλα είναι φυσιολογικά. Έχοντας το βιβλίο και τα στυλό στο χέρι μου πηγαίνω με γρήγορα βήματα μέχρι το ταμείο.

''Συνολικά κοστίζουν 20€'', λέει η ταμίας. Τυχερή ήμουν ακριβώς τα είχα. ''Ορίστε'', της τα δίνω και αφού μου τα βάζει σε σακούλα βγαίνω απ'το βιβλιοπωλείο.

Μετά από λίγο έχω φτάσει στο σπίτι μου. Ξεκλειδώνω και πηγαίνω στο δωμάτιο μου. Το πρώτο πράγμα που κάνω είναι ότι πέρνω το βιβλίο στα χέρια μου και το τοποθετώ στην βιβλιοθήκη μου. Φτιάχνω την τσάντα με τα μαθήματα που έχω αύριο και διαβάζω. Ευτυχώς δεν μας έχουν πάρα πολλά οπότε θα έχω χρόνο να δω ταινία, να διαβάζω το βιβλίο κτλ. Τελειώνω το διάβασμα στις 5:45. Πετάγομαι σαν ελατήριο και πέρνω το καινούργιο βιβλίο και αρχίζω να διαβάζω όσα μου αρέσουν πιο πολύ όπως είναι βρικόλακες, λυκάνθρωποι, υβρίδια, Kitsune και Werecoyote. Μόλις αρχίζω να βαριέμαι λίγο το κλείνω και βάζω τις καλοκαιρινές πιτζάμες μου οι οποίες είναι γκρίζες και έχουν στο πάνω μέρος ένα σκυλάκι που κοιμάται και ονειρεύεται κόκαλα. Μου αρέσουν πολύ γιατί είναι τόσο γλυκούλες! Ο χαρακτήρας μου είναι μπερδεμένος. Δηλαδή μου αρέσουν κατά κάποιο τρόπο τα τρομαχτικά αλλά και τα γλυκούλικα. Θα με χαρακτήριζα ως εσωστρεφής, ευαίσθητη, φαντασιόπληχτη, μυστηριώδης, γλυκιά, ευγενική, ντροπαλή, μη κοινωνικιά, αδέξια, καταθλιπτικιά και τα άλλα παιδιά θα έβαζα στοίχημα ότι θα με χαρακτήριζαν και ως λιγάκι creepy. Λογικά θα το νομίζουν διότι λατρεύω τα υπερφυσικά, τα χρώματα που φοράω συνήθως είναι μαύρο και γκρι και κυρίως ότι έχω την τάση να είμαι η πρώτη που θα απαντήσει σε ερώτηση για το πως θα ήταν ο τέλειος φόνος και ότι σχεδόν πάντα στα διαλείμματα φοράω την κουκούλα μου. Τι να κάνουμε έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αλλά πέρα από αυτά μπορώ να προσφέρω και άλλα πράγματα εκτός από φόβο. Όμως κανείς δεν πέρνει τον χρόνο για γνωρίσει πια πραγματικά είμαι.

''Emma έλα να δούμε ταινία!'', φωνάζει η μητέρα μου από το σαλόνι. ''Έρχομαι!'', της απαντάω.

Τοποθετώ το βιβλίο στην θέση του και κατεβαίνω κάτω. Όλοι είναι μαζί στον καναπέ. Ευτυχώς που ο καναπές μας είναι πολύ μακρύς γιατί αλλιώς δεν θα μας χωρούσε. Πηγαίνω και ξαπλώνω δίπλα στο πατέρα μου.

''Τι βλέπετε'', ρωτάω. ''Αρχίζει το <<Divergent>>'', μου λέει ο αδελφός μου. ''Ωραία μου αρέσει πολύ αυτή η ταινία!''.

Η ταινία αρχίζει και όλοι μας έχουμε καρφωμένα να βλέμματα μας στην οθόνη. Καθώς βλέπουμε, όλοι τρώμε πατατάκια και ποπ κορν. Ο αδελφός μου επειδή την έχει ξαναδεί κάνει συνέχεια spoilers πράγμα που με εκνευρίζει. Ευτυχώς τώρα που η ταινία φτάνει στο τέλος της ο αδελφός μου έχει αποκοιμηθεί για τα καλά. Η ταινία τελειώνει και αφού σηκωθώ και πω καλυνήχτα στους γονείς μου πηγαίνω στο δωμάτιο μου.

Κοιτάω το ασημένιο μου ξυπνητήρι και βλέπω ότι η ώρα είναι 9:00 ακριβώς. Περνάει πολύ γρήγορα η ώρα και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Πέρνω το κινητό στο χέρι μου και μπαίνω YouTube μήπως έχει κανένα ενδιαφέρον βιντεάκι να δω. Αποφασίζω να δω ένα αστείο βίντεο από το League of Legends όπου έχει τελείως fail στιγμές.

***********************************

Γειά σας, σας άρεσε το κεφάλαιο; Το ξέρω ότι δεν έχει την περιπέτεια και την αγωνία που περιμένατε. Απλά... περιμένετε την στο κεφάλαιο 7 :).
Μην ξεχάσετε να ψηφίσετε ~>🌟 και να σχολιάσετε ~>💬.

The Dark London Where stories live. Discover now