Κεφάλαιο 25

50 4 0
                                    

Κάθομαι στο τραπέζι του σπιτιού μου μαζί με την οικογένεια μου και τρώμε τις μπριζόλες μας και τις τηγανίτες πατάτες μας. Ο αδελφός μου κοιτάζει το πιάτο του με ένα αχανές βλέμμα και καρφώνει τις πατάτες του με τη βοήθεια ενός πιρουνιού χωρίς όμως να τις τρώει.

''Peter τι σκέφτεσαι;'', του λέω και αφήνω για λίγο το φαγητό μου ενώ οι γονείς μου στην αρχή με κοιτάνε και ύστερα κοιτάνε τον Peter που έχει πάρει ένα βλέμμα στεναχώριας.

''Απλά είμαι στεναχωρημένος'', δηλώνει και συνεχίζω. ''Για πιο λόγο; Μήπως σε πείραξε κάποιος στο σχολείο να πάω να τον δείρω;'', τον ρωτάω και κάνω ότι σηκώνω τα ανύπαρκτα μανίκια μου και αυτός αφήνει ένα γελάκι.

''Όχι μην ανησυχείς, αν ήταν για αυτό θα μπορούσα να τους κανονίσω και μόνος μου'', απαντάει και όλοι βάζουμε τα γέλια και αυτός μας κοιτάει με το θανατηφόρο του βλέμμα.

''Έι! Γιατί γελάτε; Δεν με έχετε ικανό;'', ρωτάει νευριασμένα.

''Όχι βρε, απλώς δεν είναι κρίμα να τα βάλεις με τους συμμαθητές σου; Αφού εσύ και εγώ ξέρουμε ότι δεν σε φτάνουν ούτε στο μικρό σου δαχτυλάκι'', απαντάει ο πατέρας μου στον Peter και κολλάνε πέντε.

Στο μεταξύ εγώ με την μητέρα μου τον κοιτάνε με ένα βλέμμα που φωνάζει ''Σαν δεν ντρέπεσαι. Τέτοια πράγματα διδάσκεις από τώρα στον μικρό''. Ενώ αυτός σηκώνει τους ώμους και χαμογελάει.

''Μπαμπά έχεις δίκιο με αυτό αλλά, άλλο είναι το θέμα'', λέει και σκύβει το κεφάλι του.

''Ε τότε πιο είναι γλυκέ μου;'', ρωτάει η μάνα μου όπως πάντα με χαμηλή αλλά γλυκιά φωνή. Ο Peter αφού σηκώσει το κεφάλι του και κάνει κατά την γνώμη μου μια πολύ αστεία γκριμάτσα λέει.

''Η Lucy δεν με θέλει!'', λέει δυνατά έτοιμος να βάλει τα κλάματα.

Εγώ με το που ακούω αυτό βάζω κατευθείαν τα γέλια μην μπορώντας να σταματήσω. Ο Peter με κουνάει με τα μικρά του χέρια και εγώ σταματάω να γελάω.

''Peter, εκτός του ότι θα βρεις πολλές ωραίες κοπέλες εκτός από αυτή, είσαι πολύ μικρός για γκόμενες από τώρα'', του λέω και κουνάει το κεφάλι του αρνητικά.

''Πρώτον, η Lucy είναι το πιο όμορφο κορίτσι του κόσμου και κάποτε θα γίνει η κοπέλα μου να το ξέρεις αυτό. Δεύτερον, όπως μου έχει πει ο μπαμπάς από τώρα πρέπει να αρχίζω να κοιτάει τις γυναίκες για να βρω την καλύτερη όταν μεγαλώσω'', λέει και η μητέρα μου γυρίζει και κοιτάζει τον πατέρα μου με ένα επίσης θανατηφόρο βλέμμα.

The Dark London Where stories live. Discover now