Έχω ξαπλώσει στο ειδικό κρεβάτι του μικρού μας νοσοκομείου και περιμένουμε την νοσοκόμα. Ο Alex κάθεται σε μια καρέκλα προσπαθώντας να το παίξει ήρεμος αλλά αυτό που τον προδίδει είναι το πόδι του που το κουνάει νευρικά.
Η ξανθιά νοσοκόμα έρχεται και στέκεται πάνω από εμένα.
''Που έχεις χτυπήσει;'', με ρωτάει ευγενικά. Μα καλά δεν βλέπει το πόδι μου; Τέλος πάντων.
''Στο πόδι μου. Έτρεχα και μπέρδεψα τα πόδια μου'', απαντάω και εξετάσει την πληγή. Γαμώτο έχει βγάλει αρκετό αίμα. Δεν έπρεπε να το είχα κάνει. Έπειτα κοιτάει τον Alex που κάθεται στην καρέκλα.
''Νεαρέ, αν γίνεται μπορείς να πιέσεις την πληγή όσο εγώ θα φέρω τα κατάλληλα φάρμακα;'', τον ρωτάει και αυτός σηκώνεται πλησιάζοντας με.
Η νοσοκόμα φεύγει και ψάχνει διάφορα φάρμακα ενώ ο Alex με κοιτάει μέσα στα μάτια. Κοιτάει την πληγή και βάζει τα δάχτυλα του πιέζοντας την. Πονάω λιγάκι, για την ακρίβεια δεν πονάω τόσο. Με ανατριχιάσει το άγγιγμα του Alex. Νιώθω έναν ηλεκτρισμό που με κάνει να νιώθω πιο ήρεμα τώρα. Ποτέ δεν το έχω αισθανθεί αυτό.
Η νοσοκόμα έρχεται και αφού μου βάλει στο πόδι μου ένα κόκκινο υγρό που με τσούζει αρκετά του βάζει και ένα μπλάστρι και είμαι έτοιμη.
''Εντάξει νεαρέ, μπορείς να την αφήσεις τώρα'', του λέει και αυτός αφήνει την πλέον σφραγισμένη από το μπλάστρι πληγή μου.
Κοιτάει τα δάχτυλα του που έχουν γεμίζει με λίγο από το αίμα μου και ρωτάει την νοσοκόμα με άγχος στην φωνή του.
''Που μπορώ να ξεπλύνω το αίμα;'', ρωτάει.
''Στα δεξιά σου υπάρχει ένας νιπτήρας με έναν καθρέφτη. Πήγαινε εκεί'', του λέει και πηγαίνει με γρήγορα βήματα.
Ανοίγει την βρύση και ξεπλένει τα χέρια του κοιτώντας τον καθρέφτη. Κοιτάζω όσο πιο διακριτικά μπορώ για να μην με πάρει χαμπάρι περιμένοντας να δω τι θα γίνει.
Φαίνεται πολύ αγχωμένος. Ξαφνικά τα μάτια του αρχίζουν να αλλάζουν πέρνωντας ένα κόκκινο χρώμα. Μόλις τα βλέπει κρύβει τα μάτια του με τις παλάμες του. Βγάζει τις παλάμες του και κοιτάζει τον εαυτό του στον καθρέφτη. Τα μάτια του έχουν επανέλθει στο σκούρο καφέ τους.
Κάνω πως κοιτάω την πληγή μου ενώ αυτός γυρίζει να με κοιτάξει. Ευτυχώς δεν με πρόσεξε και έρχεται προς τα εμένα.
Η νοσοκόμα εδώ και τόση ώρα μου λέει ότι πρέπει να προσέχω τι κάνω διότι μπορεί να πάθω κάτι χειρότερο από αυτό. Φίλε, παίζει να είναι καινούργια αυτή. Χειρότερα από την μάνα μου κάνει.
''Πάμε;'', ο Alex με ρωτάει και εγώ κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου.
''Μπορώ να φύγω τώρα ε;'', ρωτάω την νοσοκόμα.
''Ναι, αλλά όπως είπαμε'', μου λέει.
''Μάλιστα'', απαντάω και σηκώνομαι προσεχτικά από εκεί.
''Θες βοήθεια;'', με ρωτάει ο Alex.
''Όχι ευχαριστώ'', του απαντάω και φεύγουμε μαζί από το νοσοκομείο.
Καθόμαστε μέσα στην τάξη περιμένοντας να χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα. Μετά από λίγο χτυπάει και ο Alex με ρωτάει αν θέλω χυμό από το κυλικείο. Του απαντάω ''όχι'' και φεύγει για να πάρει έναν δικό του.
Αυτό ήταν όλα τα κομμάτια του παζλ μπήκα στην θέση τους.
Νιώθω ανάμεικτα συναισθήματα. Χαρά που επιτέλους έχω παρέα στο σχολείο, αγάπη για αυτόν αλλά και λύπη ταυτόχρονα. Όχι γιατί είναι βρικόλακας, αλλά γιατί μου είπε ψέμματα. Αυτό που μισώ πιο πολύ από όλα είναι τα ψέματα. Βέβαια, νιώθω και λίγο φόβο. Ποτέ δεν θα φανταζόμουν ότι θα έκανα παρέα με έναν βρικόλακα και μάλιστα ότι θα τον ερωτευόμουν.
Σε όλη μου την ζωή αναζητούσα το αδύνατο, ώσπου μια μέρα έπεσα επάνω του. Είναι τόσο τέλειο να ξέρεις ότι το
όνειρο σου έγινε επιτέλους πραγματικότητα. Αλλά και τόσο τρομαχτικό να ξέρεις ότι αυτό βρίσκεται δίπλα σου.Σήμερα θα κανονίσω με τον Alex να πάμε να μιλήσουμε. Να του πω ότι ξέρω την αλήθεια, ότι ξέρω ποιος πραγματικά είναι. Βέβαια, ξέρω ότι μετά από όλο αυτό που ανακάλυψα. Ότι ο Alex είναι βρικόλακας και οι θρύλοι που μας έλεγαν από μικρά παιδιά είναι αληθινές ιστορίες, η ζωή μου θα αλλάξει οριστικά.
Δεν θα είναι πια όπως παλιά, θα πάρει καινούργια τροπή. Είτε θα είναι για καλό μου είτε θα φέρει την καταστροφή μου.
Εξάλλου έτσι είναι η ζωή. Γεμάτη ανατροπές. Την μια στιγμή έχεις τα πάντα και την άλλη δεν έχεις τίποτα.
***********************************
Γειά σας! Πόσα παγωτά έχετε φάει; Εγώ έχω χάσει τον λογαριασμό😂🍦. Λοιπόν αυτό ήταν το κεφαλαιάκι μας για σήμερα. Το ξέρω ότι ήταν το πιο μικρό από όλα μιας και δεν είχα πολύ χρόνο αλλά όπως είδατε και εσείς η Emma επιτέλους ανακάλυψε το μυστικό του Alex. Θα μου πείτε ότι το ξέρατε εδώ και πολύ καιρό... Όμως τι να σας κάνω. Είναι και λίγο χαζούλα....😂💘. Ελπίζω να σας άρεσε αν και μικρό😢. Να σας ενημερώσω ότι τώρα μπαίνουμε στην μέση περίπου αν και ακόμα είμαστε στην αρχή...😂👊. LOL. Δεν ξέρω τι λέω. Anyway, από εδώ και πέρα να σας προετοιμάσω ότι θα έχει αρκετή περιπέτεια αλλά και αποκαλύψεις. Δεν θα σας πω τι. Θα το ανακαλύψετε μόνη σας😈 (διαβολική φατσούλα γελάει)😂. Όσο για μερικά κεφάλαια που είχαν δράση όπως με το νεκροταφείο και τον Vladimir. Τα καινούργια που θα έρθουν θα έχουν περισσότερη όπως τα φαντάζομαι τώρα. Πω ρε φίλε έγραψα πολλά εδώ😥. Όταν πέρνω φόρα δεν μπορώ να σταματήσω εύκολα. Μπορεί και να μην το διαβάσατε όλο αυτό και έχετε δίκιο γιατί μάλλον σας ζάλισα. Όσες λίγες ή λίγοι το διαβάσατε σας ευχαριστώ😘❤. Αυτά από εμένα♥.
Μην ξεχάσετε να ψηφίσετε ~>🌟 και να σχολιάσετε ~>💬.
VOUS LISEZ
The Dark London
Vampire{Σε αναμονή} Η ιστορία μας εξελίσσεται στο μακρινό Λονδίνο. Από μικρά παιδιά οι παπούδες μας, μας έλεγαν πολλούς θρύλους για αυτό τον τόπο. Θρύλους για πλάσματα που ο ανθρώπινος νους δεν τα χωρά. Πλάσματα τα οποία μπορούσαν να φέρουν σκοτάδι στις κα...