''Είναι δίδυμες αλλά τελείως διαφορετικές όπως έχεις δει και εσύ'', προσθέτω. ''Και έκαναν αυτές κάτι;'', με ρωτάει. ''Αυτό ακριβώς. Μόλις έμαθαν ότι η Kathryn ήταν δημοφιλής έπεσαν πάνω της σαν τα θηρία. Η Kathryn είναι δημοφιλής γιατί είναι πολύ όμορφη και πολύ πλούσια από τα λεφτά του πατέρα της. Η μητέρα της πέθανε στην γέννα οπότε δεν την γνώρισε ποτέ. Λοιπόν, γρήγορα η Kathryn άρχιζε να απομακρύνετε από εμένα. Η Bella και η Nina απ'την πρώτη φορά που με είδαν με μισούσαν για ένα λόγο που ούτε εγώ γνωρίζω'', λέω. ''Πως είσαι σίγουρη ότι σε μισούσαν;'', με ρωτάει. ''Μπορεί να ακουστεί τρελό αλλά το έβλεπα από τα μάτια τους. Δεν λένε ότι τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής;'', λέω και συμφωνεί κουνώντας το κεφάλι.
''Μια μέρα που πήγα σχολείο είδα την Kathryn με την Bella και την Nina να μιλάνε και να με κοιτάνε κάπως παράξενα. Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία και έκανα το τραγικό λάθος να πάρω την Kathryn να μιλήσουμε για την αγαπημένη μας εκπομπή που είχε χτες. Μόλις με είδε μου είπε να του δίνω από εδώ. Τα λόγια της με πίκραναν πολύ αλλά έπρεπε να παραμείνω δυνατή. Της είπα να πάμε να μιλήσουμε ιδιαιτέρως και εκείνη δέχτηκε. Την ρώτησα τι έγινε και μου μιλάει έτσι και αυτή για απάντηση έβγαλε απ'τη τσέπη του τζιν της ένα χαρτάκι και μου το έδωσε. Το ξεδίπλωσα και έλεγε μέσα:
Το μυστικό σου θα αποκαλυφθεί:*.
Με αγάπη Emma Jones♥Την κοίταξα με ένα βλέμμα όλο έκπληξη. Εγώ ποτέ δεν θα το έκανα αυτό της είπα. Μου απάντησε ότι δεν με πιστεύει και έφυγε πηγαίνοντας στις άλλες και μετά ήρθε μαζί με αυτές κοντά μου. Ρώτησε την Bella και την Nina αν το έκανα εγώ και αυτές απάντησαν ότι με είχαν δει να το βάζω μέσα στο ντουλαπάκι της στο σχολείο. Την ρώτησα αν πιστεύει εμένα την κολλητή της ή αυτές και μου απάντησε ότι πιστεύω τις νέες κολλητές μου δείχνοντας μου την Bella και την Nina'', είπα και άφησα μια βαθιά ανάσα. Είχε δίκιο, όντως μου έφυγε ένα μεγάλο βάρος.
''Δεν μπορώ να το πιστεύσω...'', είπε ο Alex. ''Ποιο μυστικό ήταν;'', με ρωτάει με περιέργεια. ''Ακόμα και αν δεν είναι πια κολλητή ή φίλη μου η Kathryn, το μυστικό της θα μείνει για πάντα βαθιά θαμμένο'', λέω. ''Πως ήξερε όμως η Bella και η Nina το μυστικό της;'', ρωτάει. ''Δεν νομίζω να το ήξεραν. Αλλά όλοι έχουν μυστικά. Δεν συμφωνείς;'', ρωτάω και τον κοιτάω. ''Ναι συμφωνώ'', μου απάντησε σαν να είναι μετανιωμένος για κάτι. Λες και μου λέει ψέματα για κάτι. Κούνησα το κεφάλι μου για να φύγουν αυτές οι σκέψεις. Κοίταξα πάνω και είδα ότι ο ήλιος έχει δώσει τη θέση του στο φεγγάρι.
''Alex πόσες ώρες είμαστε εδώ;'',ρωτάω. ''Δεν θα είμαστε εδώ 3 ώρες;'', λέει. ''Πέρασε πολύ γρήγορα η μέρα'', ομολογώ. ''Πάμε να φύγουμε; Γιατί θα ανησυχήσουν οι γονείς σου'', λέει και αγχώνομαι λιγάκι. ''Ναι πάμε'', απαντάω και πηγαίνουμε προς τα ποδήλατα μας.
Πάμε να ανέβουμε αλλά ακούω έναν θόρυβο στους θάμνους. ''Το άκουσες και εσύ αυτό;'', τον ρωτάω. ''Ναι'', λέει αλλά ακούστηκε σαν ψίθυρος. Κοιτάω τριγύρω μου και συνηδητοποιώ κάτι. Είμαστε στο απαγορευμένο δάσος! Πρέπει να φύγουμε γρήγορα από εδώ! ''Alex πρέπει να φύγουμε από εδώ!'', λέω με φόβο. Χωρίς να πει τίποτα πάμε προς τα ποδήλατα και ανεβαίνουμε επάνω. Ο ήχος δυναμώνει όπως και ο χτύπος της καρδιάς μου. Κοιτάω τον Alex δίπλα μου. Είναι φοβισμένος σαν εμένα.
''Πάμε!'', λέει ο Alex και τρέχουμε με τα ποδήλατα μας γρήγορα. Εγώ είμαι μπροστά ενώ ο Alex από πίσω. Κοντεύουμε να βγούμε από το δάσος αλλά ακούω ένα δυνατό θόρυβο και γυρίζω πίσω. Το ποδήλατο του Alex είναι πεσμένο κάτω και αυτός έχει εξαφανιστεί. Σταματάω απότομα και κατεβαίνω από το ποδήλατο.
''Alex! Alex! Απάντησε μου!'', φωνάζω με όλη μου τη δύναμη. Ευτυχώς που το σπίτι μου και τα σπίτια άλλων είναι από την άλλη μεριά αλλιώς θα είχα πρόβλημα. Η ανυσηχεία είναι ζωγραφισμένη στο πρόσωπο μου. Αν έπαθε κάτι; Αν τον άρπαξαν αυτοί; Χίλια αν. Πρέπει να κάνω κάτι και μάλιστα τώρα. Αφήνω το ποδήλατο μου όπως είναι και τρέχω προς το δάσος.
Αρχίζω να φωνάζω πάλι αλλά καμία απάντηση. Τώρα έχω φρικάρει για τα καλά. Ακούω πάλι έναν θόρυβο και το αίμα μου παγώνει. Γυρνάω αργά προς τα πίσω και βλέπω έναν άνθρωπο. Έκανα λάθος, δεν είναι άνθρωπος...
***********************************
Γειά σας! Τι κάνετε; Καλά; Εγώ μόλις έφαγα σουφλέ σοκολάτας με μια μπάλα βανίλια😋😚. Στο προηγούμενο κεφάλαιο μάθατε ότι η Kathryn και η Emma ήταν παλιά κολλητές. Σε αυτό το κεφάλαιο όμως τι λέτε ότι θα συμβεί στην Emma; Και ποιος λέτε να είναι αυτός που την έχει τρομάξει; Αυτά από εμένα♥.
Μην ξεχάσετε να ψηφίσετε ~>🌟 και να σχολιάσετε ~>💬.
YOU ARE READING
The Dark London
Vampire{Σε αναμονή} Η ιστορία μας εξελίσσεται στο μακρινό Λονδίνο. Από μικρά παιδιά οι παπούδες μας, μας έλεγαν πολλούς θρύλους για αυτό τον τόπο. Θρύλους για πλάσματα που ο ανθρώπινος νους δεν τα χωρά. Πλάσματα τα οποία μπορούσαν να φέρουν σκοτάδι στις κα...