''Emma τι κάνεις;'', ρωτάει η μάνα μου από την πόρτα απέξω. ''Βλέπω βίντεο'',απαντάω. ''Να πέσεις νωρίς για ύπνο διότι αύριο έχεις σχολείο'', λέει η μητέρα μου. ''Εντάξει υπόσχομαι ότι θα πέσω πριν της 11:00'', απαντάω και πηγαίνει στο δωμάτιο της.
Σχολείο... Το θέμα μου είναι αν καταφέρω να επιβιώσω και αυτή την σχολική χρονιά. Ξέχασα να σας αναφέρω ότι από την τρίτη Γυμνασίου δέχομαι Bullying. Όχι σωματικό αλλά ψυχολογικό και αυτό κατά δική μου άποψη είναι ότι χειρότερο. Οι λόγοι είναι αρκετοί.
Πρώτον το ότι δεν μπορώ δυστυχώς να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Δεν έχω αυτοεκτίμηση. Δεύτερον λόγω του ότι είμαι χάλια στα σπορ, δεν έχω αντοχή και δεν έχω ταχύτητα. Τρίτον και τελευταίο επειδή λατρεύω τα υπερφυσικά και κανείς από τους συμμαθητές μου δεν τους αρέσουν αυτά. Λοιπόν για αυτό τον λόγο μου έχουν βγάλει το ψευδώνυμο Freak. Εκτός του ότι δέχομαι Bullying δεν έχω καθόλου παρέες. Αυτά για το σχολείο.Το βίντεο τελειώνει και κλείνω το κινητό μου, βάζοντας το στο κομοδίνο μου. Κλείνω τις γκρι κουρτίνες και ξαπλώνω στο κρεβάτι μου. Σκεπάζομαι και πέφτω σε έναν γαλήνιο ύπνο.
Το ξυπνητήρι χτυπάει σαν τρελό κάνοντας με να ξυπνήσω. Το κλείνω και πηγαίνω στην ντουλάπα όπου παίρνω μια άσπρη κοντομάνικη μπλούζα που λέει με μαύρα γράμματα Skillet (είναι ένα πολύ ωραίο ροκ συγκρότημα), ένα μαύρο τζιν, μαύρες κάλτσες και μαύρα All Stars παπούτσια. Μετά πηγαίνω στη τουαλέτα και χτενίζω τα μακριά καστανά μαλλιά μου, πλένω τα δόντια μου και πλένω το πρόσωπο μου με κρύο νερό. Πέρνω την τσάντα μου όπου βάζω κινητό και πορτοφόλι με λεφτά και πηγαίνω στην κουζίνα. Τρώω πρωινό όπου είναι τηγανίτες με μερέντα και πέρνω το δρόμο για το σχολείο.
Η μεγάλη σιδερένια πύλη του σχολείου ή τις κολάσεως όπως την ονομάζω εγώ εμφανίζεται μπροστά μου. Μόλις πατάω το πόδι μου στο προαύλιο ένα ανεξήγητο ρίγος με διαπερνά. Μπορεί να είναι και από το ότι ξέρω τι θα επακολουθήσει και αυτή την χρονιά. Κατευθύνομαι στο πιο απόμακρο και άδειο παγκάκι που υπάρχει και κάθομαι περιμένοντας να χτυπήσει το κουδούνι. Κοιτάω γύρω μου και ευτυχώς κανείς δεν έχει προσέξει την παρουσία μου.
Προσπαθώ να εντοπίσω κανέναν συμμαθητή μου. Δυστυχώς αυτές που εντοπίζω πρώτες είναι Katherine ή αλλιώς Kathryn που είναι το πιο δημοφιλές κορίτσι σε όλο το λύκειο και τυχαίνει να είμαστε στην ίδια τάξη, μαζί με τα τσιράκια της την Bella και την Nina ντυμένες και βαμένες όπως πάντα σαν μοντελάκια να μπαίνουνε στο προαύλιο. Η Kathryn έχει μακριά καστανά μαλλιά, λευκή επιδερμίδα, μπλε μάτια, είναι μέτρια στο ύψος, ούτε πολύ ψηλή ούτε πολύ κοντή αλλά περνάει την Bella και την Nina και λεπτή. Η Bella έχει μακριά σγουρά μαύρα μαλλιά, λευκή επιδερμίδα, καστανά μάτια, είναι μέτρια στο ύψος και λεπτή. Ενώ η Nina έχει μακριά ξανθά μαλλιά, λευκή επιδερμίδα, πράσινα μάτια, είναι στο ύψος ίση με την Bella και λεπτή. Εύχομαι να μην με δούνε όμως η τύχη δεν είναι με το μέρος μου.
''Γειά σου Emma τι κάνεις;'', μου λέει η Kathryn. ''Μια χαρά Kathryn εσύ;'', απαντάω. ''Θα είμαι μια χαρά αν ξεκουμπιστείς από το παγκάκι'', μου λέει. ''Και γιατί να το κάνω αυτό;'', απορώ. ''Γιατί εδώ κάθονται μόνο τα δημοφιλή άτομα που φυσικά εσύ δεν ανήκεις σε αυτή την λίστα. Και επίσης εδώ έχει σκιά γιατί δεν θέλω να χαλάσει η επιδερμίδα μου'', μου λέει. ''Το θέμα Kathryn είναι ότι δεν θέλω να σηκωθώ'', απαντάω και συγχαίρω τον εαυτό μου που κατάφερε να ξεστομίσει αυτά τα λόγια. ''Πώς τολμάς να αντιμιλάς εσύ στην Kathryn! Σήκω αμέσως!'', μιλάει η Bella στην θέσης της Kathryn. ''Λοιπόν Emma άκου τι θα γίνει ή θα σηκωθείς ή θα αρχίσουμε από πρώτη κιόλας μέρα να σου κάνουμε την ζωή κόλαση'', μου απαντάει η Kathryn με αυτά τα τρομαχτικά μπλε μάτια και το τελειώνει με ένα επίσης τρομαχτικό χαμόγελο.''Εντάξει σηκώνομαι'', απαντάω και πέρνωντας την τσάντα μου απομακρύνομαι από εκεί.
Το κουδούνι χτυπάει και μαζευόμαστε όλοι. Ο αγιασμός αρχίζει και μετά ακολουθεί ο λόγος του διευθυντή μας από το υπουργείο παιδείας και τέλος ο λόγος του παπά που μας εύχεται καλή σχολική χρονιά. Δεν νομίζω να είναι για μένα αλλά ας ελπίσουμε. Στο Λονδίνο τα καινούργια βιβλία, μας τα έστελναν το καλοκαίρι, οπότε διαβάζαμε τότε.
***********************************
Γειά σας! Όπως βλέπετε τώρα αρχίζει το σχολείο και μαζί με το σχολείο έρχεται σιγά σιγά η δράση που περιμένατε♥.
Μην ξεχάσετε να ψηφίσετε ~>🌟 και να σχολιάσετε ~>💬.
YOU ARE READING
The Dark London
Vampire{Σε αναμονή} Η ιστορία μας εξελίσσεται στο μακρινό Λονδίνο. Από μικρά παιδιά οι παπούδες μας, μας έλεγαν πολλούς θρύλους για αυτό τον τόπο. Θρύλους για πλάσματα που ο ανθρώπινος νους δεν τα χωρά. Πλάσματα τα οποία μπορούσαν να φέρουν σκοτάδι στις κα...