Κεφάλαιο 22

56 3 0
                                    

Τρίτη... Σηκώνομαι από το μαλακό κρεβάτι και πηγαίνω στην ντουλάπα. Βάζω μια πράσινη κοντομάνικη μπλούζα και ένα μαύρο κολάν μαζί με τα μαύρα αθλητικά μου. Κάνω την συνηθισμένη πρωινή μου ρουτίνα και πάω στο σχολείο.

Μόλις μπαίνω στο προαύλιο η πρώτη μου κίνηση είναι να κοιτάξω να δω αν είναι πουθενά ο Alex. Αλλά τώρα θυμήθηκα ότι μου είπε ότι θα έρθει την άλλη εβδομάδα. Οπότε πηγαίνω και κάθομαι σε ένα παγκάκι κοντά στην πόρτα του σχολείου. Χτυπάει το κουδούνι και μπαίνουμε όλα τα παιδιά μέσα εκτός από κάποιους που μένουν για να καπνίσουν αν και αυτό απαγορεύεται. Κάθομαι στην θέση μου και βάζω δίπλα την τσάντα μου. Κοιτάω την θέση δίπλα μου. Είναι άδεια, όπως αισθάνομαι εγώ τώρα.

Η Kathryn με την Nina και την Bella γελάνε και με κοιτάνε. Αναρωτιέμαι τι άλλο θα μου κάνουν... Λέω καλύτερα να την αποφεύγω όσο πιο πολύ μπορώ. Βέβαια είναι σχεδόν αδύνατον αφού είμαστε στην ίδια τάξη... Όμως για ένα λεπτό. Εγώ χτες δεν είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να γίνω δυνατή; Που πήγε αυτή η υπόσχεση; Ότι κακόγουστες πλάκες και αν μου κάνουνε εγώ θα προσπαθώ να κάνω σαν να μην με νοιάζουν. Η δασκάλα εισέρχεται στην τάξη και αφήνει ένα βιβλίο στην έδρα.

Μας λέει να κάνουμε ησυχία αλλά κανένας δεν υπακούει. Τότε βάζει το σχέδιο Β σε εφαρμογή. ''Ησυχίαααα!'', φωνάζει και όλοι σταματάνε την βαβούρα. ''Λοιπόν, σήμερα θα κάνουμε ένα ελληνικό ποιήμα από μετάφραση που λέγεται η Ερωφίλη. Είναι πολύ γνωστό αν και ξένο προς σε εμάς. Μήπως το έχει κανείς ακουστά;'', ρωτάει αλλά κανένας δεν σηκώνει το χέρι. Παίρνει το βιβλίο στα χέρια της και μας το δείχνει. Μετά από αυτό αρχίζει να διαβάζει.

''Η σημαντικότερη τραγωδία της Κρητικής λογοτεχνίας είναι η Ερωφίλη του Γεωργίου Χορτάτση. Γράφτηκε γύρω στο 1600 και δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 1637 στη Βενετία, μετά το θάνατο του ποιητή'', είπε αυτά σαν εισαγωγή και έπειτα συνέχισε να λέει την υπόθεση της Ερωφίλης.

''Ο Φιλόγονος, βασιλιάς της αιγυπτιακής Μέμφιδας, ανέβηκε στο θρόνο σκοτώνοντας τον αδελφό του. Στην αυλή του μεγαλώνει ένα ορφανό Βασιλόπουλο, ο Πανάρετος, γιος του επίσης σκοτωμένου βασιλιά της Τζέρτζας. Η κόρη του βασιλιά Φιλόγονου Ερωφίλη ερωτεύεται τον Πανάρετο κι οι δύο νέοι παντρεύονται μυστικά. Όταν το μαθαίνει ο Φιλόγονος εξοργίζεται, σκοτώνει τον Πανάρετο και στέλνει την καρδιά του ως δώρο στην Ερωφίλη. Η Ερωφίλη αυτοκτονεί και ο Χορός, που τον αποτελούν κορασίδες υπηρέτριες της Ερωφίλης, εξεγείρεται και σκοτώνει το Φιλόγονο. Παρουσιάζεται τότε η σκιά (το φάντασμα) του δολοφονημένου αδελφού και εκφράσει ικανοποίηση για την τιμωρία του δολοφόνου βασιλιά'', τελειώνει επιτέλους και τότε ακούγεται το κουδούνι.

The Dark London Where stories live. Discover now