Δεν αντέχω άλλο, γιατί πρέπει να μου συμβαίνουν όλα αυτά;! Τι έχω κάνει πια και όλοι με μισούν και με κοροϊδεύουν;! Πολλές φορές σκέφτομαι να βάλω τέλος στη ζωή μου, να κόψω το νήμα που με κρατάει στη ζωή. Τολμώ να πω πως είμαι αξιολύπητη. Ναι όντως είμαι. Κάθομαι σε μια λεκάνη κλεισμένη στις γυναικείες τουαλέτες και κλαίω. Μόλις πήραν χαμπάρι οι άλλες ότι ο Alex έλειπε, βρήκαν την ευκαιρία να με κοροϊδεύουν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι με αντιπαθούν. Μήπως είναι ότι είμαι διαφορετική από τα άλλα παιδιά; Γιατί δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί από τον άλλον; Μερικοί πιο λίγο και μερικοί πιο πολύ, εγώ ανήκω στην δεύτερη κατηγορία. Δεν μπορούν να σεβαστούν την διαφορετικότητα του άλλου...
Εκεί που σκεφτόμουν διάφορα πράγματα κλαίγοντας την μοίρα μου η πόρτα ανοίγει και ακούω βήματα. Προσπαθώ να μην κάνω θόρυβο και με καταλάβουν όποιοι και αν είναι.
''Καλά Kathryn αυτό που έκανες στην Emma ήταν τόσο αστείο!'', λέει μία κοπέλα στην άλλη και όλες γελάνε. Έϊ, αυτές δεν είναι η Kathryn, η Bella και η Nina; Ο θεέ μου, έτσι και με δουν την έβαψα. ''Ευχαριστώ Nina'', απαντάει χαχανίζοντας η Kathryn. ''Kathryn πιστεύω αν το συνεχίσεις και άλλο θα καταφέρεις τον στόχο σου'', λέει η Bella στην Kathryn. Για ποιον στόχο μιλάνε; ''Μακάρι Bella! Εύχομαι να φύγει αυτό το άθλιο κορίτσι. Το παίζει πολύξερη και μου την δίνει στα νεύρα!'', λέει η Kathryn. Δηλαδή όλο αυτό το καιρό η Kathryn θέλει να με ξεφορτωθεί, να με διώξει απ' το σχολείο; Αν είναι έτσι τότε αλλάζει το πράγμα!
Προσπαθώ να δω καλύτερα. Τελικά βλέπω μια μικρή τρύπα και κοιτάω από εκεί. Η Kathryn βάζει κραγιόν και φτιάχνει τα μαλλιά της στο καθρέφτη. ''Κορίτσια πάμε; Γιατί σε λίγο θα χτυπήσει κουδούνι και φοβάμαι μην χάσουμε την ώρα της φυσικής'', λέει κάπως αγχωμένα η Nina. ''Αμάν ρε Nina! Όλο για τα μαθήματα ανυσηχείς! Αν δεν ήσουν όμορφη σιγά να μην σε έκανα παρέα. Τέλος πάντων, πάμε;'', λέει η Kathryn και όλες φεύγουν.
Δεν την αναγνωρίζω πια την Kathryn. Παλιά δεν ήταν έτσι... Δηλαδή όταν είμασταν ακόμα φίλες. Αφού έφυγαν οι άλλες βγαίνω έξω και κοιτάζομαι στον καθρέφτη. Ακούς εκεί πολύξερη. Δεν κοιτά λίγο τον χαρακτήρα της που είναι μην πω σαν... Άστο καλύτερα, λέω εγώ για την Kathryn αλλά δεν μένω και πίσω.
Πω πω κοίτα χάλια! Βλέπω το είδωλο μου στο καθρέφτη που είναι απαίσιο. Όλο μου το πρόσωπο έχει γίνει σαν ντομάτα και οι δύο μαύροι κύκλοι μου έχουν κάνει την εμφάνιση τους. Ρίχνω άφθονο νερό στο πρόσωπο μου και σκουπίζωμαι καλά. Κοιτάζω ξανά τον εαυτό μου. Πολύ καλύτερα. Τώρα πρέπει να κάνω κάτι άλλο. Σχετικά με το σχέδιο της Kathryn. Πρέπει να γίνω πιο δυνατή! Να προσπαθήσω όσο πιο πολύ μπορώ να αποφεύγω την Kathryn και τα τσιράκια της ώστε να μην έχω και άλλες μη ευχάριστες εκπλήξεις. Βέβαια αυτό είναι πολύ δύσκολο μιας και είμαστε στην ίδια τάξη. Αλλά θα προσπαθήσω. Το υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα προσπαθήσω.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Dark London
Vampir{Σε αναμονή} Η ιστορία μας εξελίσσεται στο μακρινό Λονδίνο. Από μικρά παιδιά οι παπούδες μας, μας έλεγαν πολλούς θρύλους για αυτό τον τόπο. Θρύλους για πλάσματα που ο ανθρώπινος νους δεν τα χωρά. Πλάσματα τα οποία μπορούσαν να φέρουν σκοτάδι στις κα...