Kana tágra nyitotta a kétszárnyú, hatalmas és aranyozott ajtót. Úgy lépkedett be rajta, mintha egy sztár jelent volna meg a színpadon. A kék bársony ruha ami rajta volt igen sokat mutatott meg íves és finom vonalaiból. A helységben lévő férfiak mindegyike bámulta mozgását, itta látványát. Csípője ringatózott, karja szorosan a teste mellett előre-hátra mozgott. Hosszú lábai kecsesen vitték előre. Tartása egyenes volt és büszke. Hosszú haja most ki volt engedve, így hosszú fátyol ként borult szét vállain és hátán és finoman hullámzott minden egyes lépésnél. Mintha csak egy koktél partira érkezett volna.
A terem kerek volt, sehol egy sarok, és az ablakok olyan magasan voltak, hogy csak az óriások láthattak volna ki rajta.
A falakat vörös, arannyal csíkozott tapéta borította, itt-ott pedig bordó bársony függöny lógott a könyves polcok eltakarását szolgálva.
A szoba nem csak Tian dolgozó szobája volt és könyvtára, de ugyan akkor a közepén egy kör alakú asztal és kilenc szék kapott helyet.
Tian volt úgy mond a vámpírok vezére, fejedelme, de ugyan akkor még 8 tanácsos segítségével vitatta meg és hozta meg a szükséges döntéseket. De jaj volt annak, aki, ha Tiannak valami szöget ütött a fejében, és azzal ellenszegültek. Kanának néha olyanok voltak ezek a megbeszélések, mintha csak dísznek lennének a tanács tagok, mert legtöbbször a tanácsosok nem tudtak ellenszegülni vezérükkel.
Tian unott arccal nézte a lány megjelenését és semmi féle érdeklődés nem látszott rajta. Talán csak azért, mert nem vonzotta a szexuális élet. Vagy talán nem vonzzák a nőnemű egyedek, de az is lehet, hogy csak szimplán nem volt az esete. Nála nem lehetett tudni. Egyik beceneve, amit csak a háta mögött mertek kimondani a Jég király, ugyanis soha semmi féle érzelmet nem mutatott ki. Titokzatos, félelmetes, büszke, kegyetlen, büszke és parancsoló volt, de ezeknél a tulajdonságainál is rosszabb volt, hogy okos és erős volt. Ereje nem csak fizikailag, de mágiában is kimagaslott mindenkinél.
-Kana! Mi oka annak, hogy egy tárgyalás közben megzavarj minket? –kérdezte Tian enyhe, vészjósló hangnemben.
-Engedélyt kérek a fiú kiiktatására. Gyenge. Azt se tudja, hogy kicsoda is valójában. A legjobb alkalom lenne még mielőtt felébresztik az erejét.
A teremben hatalmas zsivaj támadt. A férfiak hitetlenül hülledeztek és sutyurogtak. Nehezen tudták elhinni, hogy a világ legerősebb teremtménye gyenge. Háború előtt állnak és lehet, hogy gyorsabban megnyerik, mint ahogy azt gondolták.
-Még ne. Azt akarom, hogy élve hozd el nekem. Látni akarom. -parancsolta fagyos hangon.
-Rendben. -azzal meghajolt, ekkor keblei finoman kivillantak Tian felé, majd kiegyenesedve kibillegett a teremből.
***
ESTÁS LEYENDO
Wolfblood: The beginning
Hombres LoboEgy fiú. Nem több és nem kevesebb. És mégis... Vajon mi lakozik benne? Mitől különb? Miért kell szenvednie? Honnan jött? És vajon mi az ő történelme és jövője? Hős vagy gyilkos? Áldozat vagy tettes? Elmesélem ezekre a kérdésekre a választ. Megmondo...