-Engedd el! Nem valami finom falat. –mondta egy mély kellemes hang. Kana ledöbbent. Szégyenkezve sütötte le a szemét.
Net a hang irányába nézett. Rémület fogta el, ahogy az ismerős fekete felleget megpillantotta. Ugyan nem tudott rájönni, hol látta már, de tudta, hogy nem jelent semmi jót. A fellegből rubint vörösen izzó szemek bukkantak elő. Fekete bőr harciöltözetben lépdelt egyenesen Net irányába. A férfi erős és határozott magabiztossággal és könyörtelen aurával egyre közelebb és közelebb ért a remegő fiúhoz, majd megállt előtte. Csak egy lépés választotta el kettejüket.
Net valamiért engedelmeskedett neki. Farkas szemet néztek. Nem akart engedni a rettegésnek és elege volt a remegésből. Már túl sokszor esett át ezen az ágyban. Nem hagyja többé, hogy a félelem uralja. Gondolatai a félelemből dühöt gyúrt. Éles fogai kivillantak, ahogy az ajka vicsorogva húzódott szét. Olyan volt, mintha két vadállat akart volna összeütközni.
-Szóval te lennél a híres Tizedik Bölcs, aki megváltoztatja a háborút, ami már lassan a részünké vált. A tudás apáról fiúra száll, majd annak a fiára, majd annak a fiára és így tovább. Te fogod megtörni, ezt a folyamatos vérontást? -gúny érződött ki a hangból. Lenézte őt.
-Ki vagy?
-Az aki kedvel téged. Az aki békét ajánl neked. Vagy mondjuk úgy, hogy a vérszerinti bátyád?!
-Tessék?!
-Gondolom tisztában vagy vele, hogy ahhoz a családhoz és ahhoz a kislányhoz semmi vérségi szál nem köt, aki tizenöt éve lezuhant a szirtről?
-Honnan tudod te mind ezt? -smaragd szeme végig mérte a férfit.
-Válaszolj a kérdésemre! -hangja könyörtelen volt és félelmet keltő.
-Igen, de azt mondták a családom összes tagja meghalt.
-Tévedsz. Csak az apánk halt meg. Ott voltam. Mindent láttam. Szerinted miért nincs emléked akkorról? –hatásszünetet tartott. Egy kis időt, hogy megtudja emészteni a hallottakat. De nem túl sokat, hogy az egész friss sebként vérezzen. Hogy fájjon. Hogy keserű ízként ízlelgethesse a szájában. –Mert elvették tőled. Elvették az emlékeidet. De én visszaadhatom neked, csak annyi a dolgod, hogy velem gyere. Elmesélhetek mindent. Találkozhatsz anyánkkal.
-Net. –hallatszott Kira félelemtől izgatott hangja és közben egy-két lépést tett felé. -Ne hallgass rá! Ez nem igaz! Ha most vele mész, akkor fel fog használni a terveihez. Gondolkozz! Az a célja, hogy kínozhasson.
-Hogy lehetnénk testvérek?! -szólalt meg végül halkan, kissé megtörten, de büszkén. -Hisz te vámpír vagy, nem?! –Net hangja messzinek tűnt. Mintha gondolkozna, de a szavak, valahogy magtól értetődően jöttek ki a száján.
-Ugyan, ugyan. Anyánk vámpír volt, apánk vérfarkas.
-„Net! Közbe szólhatunk?" -kérdezte Gabriell.
-Muszáj?
-Jobb, ha most megölöd ezt a fickót. -furcsa volt ezt Lucifertől hallani.
-„Kivételesen egyet kell értenem vele. Ennek rossz szándékai vannak."
-Ha vele mész, akkor elmondhatja, hogy mi történt, de úgy írja a történelmet, ahogy azt ő akarja.
-„Ezzel befolyásolva téged."
-Mi az?! Lucifer nem akar a rossz oldalon állni?
-Ne aggódj? Nem vesztettem el a motivációm. De ebben a fickóban semmi könyörület nincs. Ez olyan gonosz, mint a felleg körülötte.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Wolfblood: The beginning
LobisomemEgy fiú. Nem több és nem kevesebb. És mégis... Vajon mi lakozik benne? Mitől különb? Miért kell szenvednie? Honnan jött? És vajon mi az ő történelme és jövője? Hős vagy gyilkos? Áldozat vagy tettes? Elmesélem ezekre a kérdésekre a választ. Megmondo...