Kıyafetlerimi giydikten sonra saçıma sardığım havluyu çözdüm ve tarağı elime aldım. Saçımı rahatça tarayabilirdim çünkü kremimi sürmüştüm.
Tarağı saçımdan aşağı kaydırırken kapı çalındı.
"Ne zaman çıkacaksın?" Bağırarak cevap verdim. "Birazdan!"
Yere eğilerek kirli çamaşırlarımı makinaya attım ve kapağını kapattım. "Girebilir miyim ?" İsteğini reddetmedim çünkü ortam dağınık değildi, çıplak da değildim. O zaman bir sorun yoktu.
Uzanarak kapının kilidini açtım, o da içeri girdi. Ancak kapıyı açık bıraktı. Elimdeki tarağı aldı ve nasıl yaptığını bilmediğim kadar narin bir şekilde saçımı taramaya başladı.
Bu haline güldüm çünkü aynadan suratına baktığımda yoğun bir uğraş veriyor gibi gözüküyordu."Gülme..." dedi ve özenle taramaya devam etti. "Saçlarının yumuşak ve güzel kokmasını seviyorum, o yüzden düzgün tarıyorum." dedi ve taramaya devam etti. "Yoongi." dediğimde bana bakan gözlerini büyüttü. "Hm?"
"Saçlarını bir ara kahverengi yaptırmalıyız." Omuz silkti. "Normal hali zaten kahverengi. Dibi geldiğinde yaparız." dedi ve taramaya devam etti.
En son tarağı bıraktı ve havluyla saçımın ucunu kuruladı. Beni belimden tutup banyonun tezgahına oturttu. Sonra öylece bakıştık.
Matematik sorusuyla bakışan iki insan gibiydik. Tek sorun karşımızda matematik sorusu değil, sevdiğimiz insanın olmasıydı.
"Bugün rap yarışmasına gitsek mi?" diye sordu ve şirince başını az sağa eğdi.
"Evet! Orayı sevmiştim." diye bağırmam üzerine gülümsedi. "Boyun uzadı. Kısalmalısın Hye."
"Nereden anladın?"
"Seni öperken eğilirdim, şimdi eğilmeme gerek kalmıyor, aynı hizada oluyoruz. Bunu düşünmekte beni çok yorduğu için seni hep yüksek yerlere oturtuyorum. Böylece daha az düşünüo daha çok öpüşmüş-"
"Yoongi!"
"Efendim bebeğim?" Şimdi de bebeğim mi kullanmaya başladık ? Bu çok şirin...Belki dışarıdan duyanlara son derece cıvık ve yapay geliyor olabilir ama sevdiğiniz kişi söyleyince o kadar anlamlı bir ifade oluyor ki bu. İçinde binbir çeşit duygu oluyor. Bu kitapları çok seven birinin kütüphaneye gidip kitap kokusundan mest olmasıyla eşdeğer mutluluğu taşıyor.
"Bebeğim?"
"Aşkım mı diyeyim ?"
"Bebeğim iyi." Elleri belime gitti ve arkamda birleşti. Gözleri gözlerimde kaybolurken gelen kapının şıngırtısıyla ben onu ittirdim ve hışımla aşağı atladım. Eline tarağı tutuşturmuşken kapıdan bir süliet gözüktü.
Başımı kapıya çevirdiğimde gelenin o adam olduğunu gördüm. Bunu hala yakalamamışlar mıydı ?
Ürktüğümü hisseden Yoongi elime uzandı ve parmaklarımızı kenetledi.
Beni iyi hissettirmeye çalışıyor, biliyorum ancak bu işe yaramıyor. Biraz da güvende hissettirmeye çalışıyor ve ben o yanımdayken öylesine güvende hissediyorum ki... Geceleyin sokakta yürüyen bir çocuğun korkusu vardır ya, yanında babası olur, başka biri olur o güven hissiyatı, şu an ben de öyle hissediyorum.Tam olarak burada gece rolünde benim korkularım, güven veren rolünde Yoongi ve korktuğum canavar rolünde o adam ve türlü işkenceleri vardı.
Sonra aniden her şey gelişti. Adam üstüme gelirken Yoongi bir dayak geçirdi ve adam geriye fırlayarak sırtını duvara çarptı ve yere yığıldı.
Lütfen sadece bayılmış olsun, diye düşündüm. Eminim ki Yoongi'm de birini öldürmek istemezdi.
Ben telefonumdan polisi ararken Yoongi adama eğilip nabzını ölçmüştü."Yaşıyor." diyerek derin bir nefes aldığında polisler telefonu açmıştı.
"Buyrun, Seul Karakolu."
"Geçenlerde bir şiddet vakası vardı. Aranan kişiyi yakaladık." dedikten somra adresi söyledim ve Yoongi'nin yanına gittim. Beklemeye devam ettik.
Ben farkında olmadan aşırı kasılmıştım. Korku içerisinde adamın alnına, boynuna dokunup nabzını kontrol ediyordum. Yoongi çenemi tutup konuştu.
"Lütfen sakin ol. O yaşıyor. Cezasını çekecek. Tamam mı bebeğim ?" Gözlerinin içine bakarken içimde korkunç bir huzur dalgası yaydı.
Rahatladığımı eklemlerime kadar hissetmiştim.O da bana güven verebilmiş olmanın huzuruyla gülümsedi. O an tekrar ona sahip olduğum için mutluluk duydum.
(...)
Oylama sonuçlarını bir sonraki bölümde söyleyeceğim~~
11K... size aşığım ben, cidden... daha önce hiç böyle garip bir şekilde mutlu olmamıştım.
ayh mutlu oldum bak yine gğşağgösgsizi seviyorum, umarım siz de bölümü sevmişsinizdir~~♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥~♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥~♥♡♥♡♥♡♥~~~~~~♥♥♥
-hye.