Daar staan ze dan, mijn favoriete band, vlak voor mij neus te dansen en zingen. Ik en alle andere fans staan luid keels mee te zingen. Van Dope tot Butterfly van Save Me tot Fire, todat ze klaar zijn en Rap Monster in het Engels begint te praten.
" I want to thank you that you have come and hope you enjoyed it, but before we have to leave, we would like to ask 1 person on stage".
We beginnen allemaal te schreeuwen wachtend tot ze iemand uitkiezen. Dan zie ik Jin naar mij wijze en iets tegen de rest zeggen. Ze knikken en Jin begint mijn kant op te lopen en de hele zaal begint te schreeuwen. Jin staat voor mijn neus, zakt door zijn knieën en steekt zijn hand naar me uit. Ik pak hem beet en hij trekt me het podium op. Iedereen begint nog harder te schreeuwen wanneer Jin zich naar me toe bukt en iets in mijn oor wil fluisteren." Tessa wake up!"Ik schrik wakker in mijn bed en kijk om me heen en zie dan mijn wekker 10:00. FUCK! Te laat. Ik spring mijn bed uit, neem een douche en sprint naar beneden waar mijn moeder in de keuken staat." Tessa hoe vaak moet ik nog zeggen dat je, je wekker moet zetten"? "Sorry mam". Mijn moeder loopt de keuken uit en ik pak gauw wat te eten en stop dat in mijn tas.
Wanneer ik eindelijk op school aankom is er niemand op de gang waardoor ik nog sneller naar mijn lokaal loop. Ik bied mijn excuses aan de docent aan en ga zitten.
De rest van de dag gaat heel snel. Terwijl ik met mijn vriendinnen; Ilse, Jada en Amber door de gangen loop naar mijn laatste les beginnen ze over BTS, hun nieuwe liedje, nou niet echt nieuw maar een remix. Mic Drop.Ik fiets door mijn straat en zie een grote verhuiswagen bij ons huis staan. "Eindelijk het huis is verkocht"denk ik. Eigenlijk wil ik wel kijken wie mijn nieuwe buren zijn, maar ik heb veel huiswerk en een proefwerk morgen. Dan maar morgen.
Ik zet mijn BTS afspeellijst aan en begin aan mijn huiswerk. Wanneer ik eindelijk klaar ben kijk ik naar buiten en is de verhuiswagen weg en is het donker. Ik stap on mijn bed en droom verder waar ik was gebleven.
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.