23. Ilse

1.1K 46 18
                                    

Terwijl ik toekijk hoe Jimin een zak ijs tegen zijn hoofd houdt ben ik nog steeds boos. Hoewel hij al 1000x sorry heeft gezegd en zei dat hij echt stom was vertrouw ik het niet. Ik bedoel van alle herinneringen die ik aan Tessa en Jimin had, had ik dit niet verwacht. Misschien is het toch beter dat ze bij Jungkook blijft. Hij zal haar waarschijnlijk niks aandoen. "Shall I get something to drink for you? You look thirsty." Vraagt Jungkook dan. "Uhh, Yes please." Zeg ik snel. "Okay, I will get Some but don't hurt Jimin more please." Ik knik en Jungkook vertrekt. Ik kijk weer naar Jimin en merk dat er een traan over zijn wang loopt. Ik heb toch een beetje medelijden met hem. Het was ook niet expres heb ik vernomen, maar Tessa blijft mijn zusje. Ik zucht en zeg: "I'm sorry." Het spijt me dat ik zo gewelddadig reageerde, het spijt me dat ik je niet meer vertrouw en het spijt me dat... Alleen zeg ik dat niet dat is te veel voor nu en dat verdient hij niet. Het is te veel waarvan ik eigenlijk spijt heb dringt dan tot me door. Ik had niet weg moeten gaan toen vader vertrok. Ik had Tessa moeten steunen. Zeker toen ik hoorde dat onze moeder haar ook had achter gelaten. Ik ben zo boos op mezelf. Als Tessa wakker wordt ga ik nooit meer bij haar weg. Ik zal haar vasthouden en niet meer loslaten. Ik zou er voor zorgen dat haar niets meer overkomt. "It's okay, without me it wouldn't have happend, so I'm the persoon who has to say 'I'm sorry'." Onderbreekt Jimin mijn gedachten. Ik knik stijfjes. Dan gaat de deur weer open en komt Jungkook binnen. "Here." En hij geeft me een glas koude cola. "Thanks." Hij loopt naar Jimin toe en kijkt hoe hij eraan toe is. "Does it still hurt Hyung?" Vraagt Jungkook aan Jimin terwijl hij zijn hand op de pijnlijke plek legd. "Just a little." Antwoord hij. Jungkook haalt de zak weg en legd hem neer. Dan bukt hij zich ineens heel dichtbij Jimin. Hij drukte een zachte kus op zijn hoofd waardoor Jimin een lichte blos op zijn wangen krijgt. Ik zelf vind het een beetje raar, maar ze leven waarschijnlijk al zo lang samen dat ze zich vast als familie voelen. Dus daarom vinden ze dit vast ook niet raar.

Jungkook's POV
Als Taylor is vertrokken om bij Tessa te zijn. Loop ik naar de keuken waar Jin en Namjoon nogsteeds druk zijn. "En hoe gaat het hier?" Vraag ik. Ze schrikken beide van me. "Gaat goed hoor, het is alleen dat het al zo snel gaat. Over week is het concert al en we moeten nog een paar dingen regelen. Oh en morge vroeg beginnen we weer met repeteren. Er is nog veel te doen." Zegt Namjoon. Ik knik. "Kan ik ergens mee helpen?" Vraag ik. Ze schudden beide hun hoofd. "Zorg maar dat je morgen genoeg energie hebt om te dansen Kookie." Zegt Jin met een lieve lach tegen me. Ik knik en loop de kamer uit. Ik kom Yoongi tegen die vlak voor de deur naar de tuin stil staat. Hij staart naar iemand. Hij lijkt wel te kwijlen.  Ik kijk langs hem heen en zie Jimin. Hij klimt het zwembad uit en haalt zijn hand door zijn natten haar. Hij pakt zijn handdoek en droogt zichzelf af. Ik geef toe het is wel sexy. Ik moet een beetje lachen. "Hyung je kwijlt een beetje." Yoongi draait zich geschrokken om en heeft een rood hoofd. Ik wijs naar de zijkant van zijn mond. "Daar een beetje." Zeg ik lachend en loop langs hem heen naar buiten. Ondertussen trek ik mijn shirt en broek uit. Jimin had zoals ik had gevraagd al een handdoek neergelegd. "Hey Hyung!" Zeg ik. "Heyy." En spring dan het zwembad in.

Later was de rest ook gekomen. Suga had Ilse gevraagd of ze ook kwam dus met ze alle maakte we er een leuk dagje van. Later was Taylor thuis gekomen en was gelijk naar zijn kamer gegaan nadat hij gedag had gezegd. Ik nam het hem natuurlijk niet kwalijk. Hij had het vast moeilijk en besloot hem su niet lastig te vallen. Jin had pizza besteld dus dat aten we en we bleven zo lang mogelijk nog buiten om van het mooi weertje te genieten.

Suga's POV
Langzaam ging iedereen afruimen en naar binnen. Ik ook. Nadat als was opgeruimd ging ieder zijn eigen gang. Ik draaide met tot Ilse. "Do you want to stay over?" Vroeg ik een beetje verlegen. Gelukkig lachte ze breed en kinkte blij. Gelukkig maar anders had ik me zo afgewezen gevoeld. "Shall we go and eat ice Cream?" Vroeg ik haar. "Yass, I would love that!" En samen liepen we naar de auto toe.

Na het ijs had ik Ilse naar mijn kamer genomen. Ik had het erg gezellig met haar gehad en merkte dat mijn gevoelens voor haar blijkbaar sterker waren geworden. Ik dacht dat ik alleen Jimin leuk kon vinden, maar dat is blijkbaar niet zo. Ik ben dus bi. Jimin was leuk, maar een relatie zat er niet in terwijl met Ilse er wel een mogelijk zou kunnen zijn. Jimin zou ik leuk blijven vinden, maar van Ilse zou ik houden. Ik vond haar leuk en kon er niets aan doen. Ze was geen supermodel als sommige, ze was niet extreem slak als de meeste vrouwen, ze was lief, leuk, schattig en in mijn ogen perfect. Ik vond haar leuk zoals ze was en als andere dat niet inzagen dan fuck hun. En dat was wat ik haar ging proberen te vertellen. Dat ik haar leuk vond. Gelukkig begon het gesprek al soepel en was er geen doodse stilte. "Ilse I need to tell you something..." Begon ik langzaam. Ze leek een beetje verward. "What's wrong?" Vroeg ze met grote ogen. Haar ogen! Oh wat waren ze mooi. Ik kon er wel in blijven staren, maar dat zou wel een beetje raar zijn. Ze keek me toen schuin aan. Oja! Ik ging het haar vertellen. "Well..uhmm...I...." Stamelde ik. Oh wat is dit moeilijk. Ik schudden mijn hoofd en keek haar recht aan. "Ilse I think I love you." Zei ik. Ik schrok ervan toen ik het zei. Ik was nu alleen bang voor haar antwoord. "I understand if you don't like me, it's okay, I wouldn't Be mad and.........." Ze legde plots haar vinger tegen mij lippen. "Shhhhh." En voor ik haar kon vragen wat drukte ze haar lippen op de mijne. "I love you to, you stupid." Ze tegen mij lippen aan. Ik sloeg mijn armen om haar heen en wilde haar nooit meer loslaten. Zij was mijn vriendinnetje nu en ik zou ziels veel van haar houden en haar alles geven wat ze wou. Zelfs als je ze iemand anders wou. Dan zou ik haar niet in de weg zitten. Ik zou haar alle geluk toe wensen. Wacht! Zo moest ik niet denken. Ze vindt mij leuk! Ze kust mij! Ze wil niet iemand anders, alleen mij. Dat raakte me en ik raakte verslingerd in de kus.

Na een tijdje werd Ilse moe. Te moe. Ik besloot dat ze bij me kon blijven liggen en dat vond ze goed. Ik sloeg de deken om ons heen en kruipte tegen haar aan. She was mine. En sloot mijn ogen.

Ilse's POV
Ik werd wakker van het licht. Ik strek me uit en kijk om me heen. Oja ik was in Yoongi's kamer, maar was is Yoongi? Ik kijk opzij en zie een briefje liggen.
"I'm sorry I had to practise Urly and I didn't want to wake you up. So stay if you want there's Food in the kitchen and I would love it if I see you After practising. I hope you slept Well my love.
Xx your loving boyfriend<3"

Ahwwww ik wist niet dat hij zo'n lieve kant had. Natuurlijk hoopte ik dat wel maar hij was op filmpjes altijd zo stil. Ik stap uit bed en loop naar de stoel waar mijn kleding ligt. Daarnaast ligt een handdoek met daarnaast een brief met uitleg waar de badkamer is.

Na lekker gedoucht te hebben loop ik naar beneden en een bord met 2 witte boterhammen erop. Daarnaast ligt allemaal beleg en eieren. Ik besluit mijn favo ei te bakken. Eerst maak je een gat door het brood, dan keg je het brood in de pan. Dan het ei in het gat en daarover ham en kaas en dan het stukje brood. Ik laat het even bakken en schenk een groot glas melk in en neem er een slok van. Lekkerrrr.

De dag ging gelukkig snel voorbij. Ik was even boodschappen gaan doen, gezwommen en wat BTS video's gaan kijken. Toen ik midden in een 'Namjin, jealous RM' video zat ging de deur open en stapte iedereen naar binnen en stopte toen ze de video zagen. Ze barste allemaal in lachen uit. "Do I really look that jealous?!" Zei RM. "No babe, ofcourse not, just a little." Zei Jin nogsteeds lachend. Namjin is dus officieel real.

Ze hadden zich omgekleed en ik had het eten voorbereid. Ze vonden het gelukkig erg lekker. Ook hadden Yoongi en ik verteld over onze relatie en dat vonden ze erg leuk. Ik had afgeruimd. Ondanks dat Yoongi erop stond om me te helpen had ik hem weggestuurd. Hij had al hard gewerkt en wilde hem niet meer laten doen. Ik wilde hem laten rusten. Nadat ik klaar was ging ik naar Yoongi die wachtend op zijn bed lag. "Hey babe, your finally here. I got something for you." Zei hij blij. "Heyyy, ahww what do you got for me?!." Zei ik enthousiast. Hij haalde een doosje tevoorschijn en gaf het aan me. Ik opende hem en er 2 kettinkjes in die samen een hartje vormden. Op de ene helft stond 'Mine' en de andere 'Yours'. Ik vond het zo lief dat ik Yoongi in de armen vloog. "Your so sweet!" Hij glimlachte. "You can choose which one you want." Ik liet hem los en koos die gene met 'Yours' erop zodat Yoongi dege kon dragen met 'Mine'. Dat betekent dus dat ik van hem ben bedacht ik me blij. "This one." Zei ik tegen hem en die deed hij lachend bij me om en ik de zijne bij hem. "Thank u so much!" Zei ik blij. "Everthing for you baby." En kuste me toen.

Hier is hij weer! Ik hoop dat jullie het verhaal nog steeds leuk vinden. Heel erg bedankt voor de 9k <333
Xxx Dayna

BTS as your neigbours.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu