Yoongi's pov
Ik stap mijn huis binnen. Ik loop naar de woonkamer en daar tref ik Jungkook aan. Jungkook ziet aan mijn gezicht dat ik gehuild heb. "Suga-hyung What's wrong?" Vraagt hij. Ik wil geen antwoord geven dus wil ik naar boven lopen, maar Jungkook houdt me tegen. "Suga tell me what happend." Ik zucht en ga op de bank zitten. Jungkook komt naast me zitten en slaat troostend een arm om me heen. "I told Tessa what happend." "Oh, That's true." Zegt hij. Hij staat op en vraagt: "Do you want something to drink?" "Yeah, sure." Antwoord ik. "Cola, milk..." "I want a beer." Zeg ik. Dan loopt hij weg. Wanneer ik denk dat ik eindelijk even rust heb komt Jhope de woonkamer in. "Hey Suga." Zegt hij. Hij gaat op de plek zitten waar Jungkook zat. "Have you told Tessa?" Vraagt hij. Ik knik. "Good, are you okay?" "Yes." Zeg ik. Hij ziet aan mijn gezicht dat ik liever even alleen wil zijn en staat op. "I'm going back to bed." "Goodnight." Zeg ik en hij loopt dan naar boven. Ik ga liggen en sluit mijn ogen.Ik sta in een donker bos. Het is donker en je hoort niks. Alleen takken en vogels. Dan zie ik een persoon. Jimin denk ik, maar nee. Deze persoon is langer. Hij draait zich om en kijkt naar me. Ik kan niet zien wie het is. Ik zie net zijn mond die breedt naar mij lacht. "Who are you?" Vraag ik. Geen antwoord. Dan rent hij weg. Ik besluit achter hem aan te rennen.
Na een tijdje staan we op een open plek. Het bos waar we in stonden ligt nu achter ons. Voor me ligt een rivier en aan de overkant is een soort boerderij. Ik draai me om en zie dat ik te ver ben doorgelopen, want de onbekende man staat nog in het bos. Hij kijkt alleen mij niet aan maar iemand anders. Ik volg zijn blik en zie nog iemand. Hij zit voor de rivier met een fles alcohol in zijn hand. Ik kijk goed en zie dan dat het Jimin is. "JIMIN!" Schreeuw ik maar hij reageert niet. Ik wil naar hem toe lopen, maar ik kan me niet bewegen. Hoe hard ik ook probeer ik sta vast gelijmd. Ik ziet Jimin de fles naar zijn lippen brengen en een grote slok nemen. "NEE!" Schreeuw ik, maar hij reageert niet. Hij neemt de laatste slok en gooit dan de fles weg. Hij trekt zijn benen op en veegt zijn tranen weg. Hij draai mijn hoofd terug naar de onbekende man die nog steeds in het bos loert naar Jimin. Ik zie hem iets pakken. Het is niet super groot, zwart en glinsterd een beetje. Een pistool. "NEE!!" Schreeuw ik. Hij laadt het ding en richt het dan op Jimin. "DON'T..PLEASEE....!" Schreeuw ik een laatste keer. Dan draait de man zich om. Hij kijkt me aan en richt dan het pistool op mij en schiet.
Ik schrik wakker en kijk recht in het gezicht van Jungkook. "Yoongi! Are you okay?!" Zegt hij bezorgt tegen me. Ik ga overeind zitten en leg mijn hand op mijn voorhoofd. Zweet. Ik kijk naar het koude biertje in zijn hand ik pak het en houdt het tegen mijn voorhoofd. "It..it was just a Dream." Zeg ik tegen hem. Hij knikt. Ik sta op een loop naar boven. Iedereen slaapt. Ik loop naar mijn kamer, ga op bed liggen en val in slaap.
Tessa's pov
Ik word wakker van een deur die dicht geslagen wordt. Ik klim uit bed en loop naar mijn raam. Ik kijk naar buiten en zie mijn broer zijn auto in stappen en mijn moeder boos tegen hem schreeuwen. Ik doe mijn raam een stukje open zodat ik kan meeluisteren.
"Mam, laat me ik wil hier gewoon weg!" Schreeuwt mijn broer. "Wanneer we je nodig hebben ga je weg!" Zegt mijn moeder. "Hoe bedoel je nodig hebben! Het is niet dat je niet zonder me kan!" Schreeuwt hij. "Ik wil niet dat je naar je vader gaat." Zegt mijn moeder. "Hoezo niet? Hij kan te minsten voor me zorgen! Jij kan niet eens voor jezelf zorgen!" Zegt hij. "Maar...." Begint mijn moeder, maar ze wordt onderbroken door de auto die weg rijdt. En toen was hij weg.Ik kleed me om en loop naar beneden. Ik loop naar de keuken in de hoop mijn moeder te vinden, maar die is nergens te bekennen. "Mam!" Roep ik. Geen antwoord. "MAMA!" Zeg ik nog een keer. Weer geen antwoord. Ik pak mijn telefoon en zie een berichtje van mij moeder:
"Hey lieverd, ik weet niet wanner je wakker bent dus als je dit leest. Rustig. Ik ben er een tijdje niet... sorry. Het is me allemaal even te veel geworden. Je broer heeft zijn spullen gepakt en is vertrokken naar je vader. Hij heeft een brief voor je achter gelaten. Die ligt op zijn bureau. Het spijt me heel erg! Ik wil er voor je zijn, maar een depressieve moeder is niet heel gezellig. Ik heb zodat je niet alleen bent gevraagd of je een tijd bij de buurjongens kan logeren. Dus wanner je klaar bent pak je, je spullen en ga je naar hun toe. Je kan me altijd appen als er iets is. Ik heb gewoon even wat rust nodig. Ik kom zo snel mogelijk weer terug! Ik hou van je! Onthoud dat goed!
Heel veel liefst!,
Mama"Je veeg mijn tranen weg. Mijn moeder is er gewoon vandoor gegaan! Ik loop naar de kamer van mijn broer en zie inderdaad de brief liggen met mijn naam erop. Ik pak hem, maar besluit hem nog niet te lezen, dat word me allemaal te veel.
Nadat ik mijn spullen heb gepakt loop ik naar het huis van BTS en bel aan. Voor de verandering doet Namjoon open en laat me binnen. Ik zet mijn spullen neer en Namjoon brengt ze gelijk naar boven. Ik loop naar de woonkamer. Jin staat me op te wachten en geeft me een liefdevolle, vol medelijden, knuffel. Ik sla mijn armen om hem heen. Uiteindelijk laat hij me los zodat ik naar de bank kan lopen en kan gaan zitten. Voor de rest zitten V en Jungkook in de woonkamer. Ik ben blij dat ze niks vragen, want dan zou ik waarschijnlijk weer gaan huilen.
Na een tijdje komt Namjoon weer naar beneden. "Do you want to see your room?" Vraagt hij aan me. Ik knik, sta op en loop achter hem aan.
We lopen de gang door. Dan opent Namjoon de deur naast Jhope's kamer. Ik loop naar binnen. Het is een grote kamer. De muren hebben mooie lichte kleuren. In het midden staat een groot bed met een vrolijk patroon op het dekbed. Er is een raam met uitzicht op hun mooie tuin. Ook is er een grote kast waar ik mijn kleren kan opbergen. "It's beautiful." Zeg ik. Hij kijkt me nog één keer aan en vertrekt dan. Ik besluit alvast mijn spullen uit te pakken.
Nadat ik dat heb gedaan vind ik de brief van mijn broer. Met een zucht open ik de brief en begin te lezen.
Finally!! Sorry dat het lang duurde. Ik wilde het eerder schrijven, maar ineens gingen docenten te veel huiswerk opgeven dus had ik geen tijd.😂
Ps: MONSTA X KOMT NAAR NL😏
Xxx Dayna
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.