"Bliep....Bliep"
Langzaam word ik wakker van mijn wekker. Ik loop naar beneden, eet wat, pak mijn tas en loop dan naar buiten.Wanneer ik buiten kom zie ik Jin nergens staan. Ik besluit bij hun aan te bellen. Ik bel aan en Taehyung doet open. Hij heeft zijn jas aan en volgens mij wilde hij net vertrekken. "He Tessa, your ready to go?" Vraagt hij. Ik kijk hem verbaasd aan. "Are you going to bring me?I thought Jin was going to do that." "Well he is sick, so now I'm doing it if you don't mind? Zegt hij. Ik knik en loop met hem mee naar de auto.
Wanneer we de straat uit rijden zet ik de muziek wat zachter om toch naar die droom te vragen. "Taehyung?" Begin ik. "Yes?" Zegt hij. "Last night I had a kind of a Dream but I think it really happend." "What's about?" "It's about.....Jimin." Ik zie zijn gezicht betrekken. "What's wrong?" Vraag ik. "Nothing, tell my about your Dream." "Okey..." Ik vertel hem het hele verhaal.
"....so That's what happend." Ik kijk hem vragend aan. "Is it true?Has Jimin run away?Is he really jealous?" Ik kijk hem aan. Hij twijfeld en zegt dan: "I think you can discuss it better with Suga, because he is the one who has last spoke to him." Zegt hij. Voordat ik iets terug kan zeggen hoor ik de bel van mijn school en besef ik dat we er al waren. Ik knik, stap uit en zwaai hem gedag. "Call my when I need to pick you up! Schreeuwt hij nog.
Wanner ik naar binnen loop draai ik me nog een laatste keer om en zie ik hem vanuit de auto een traan wegvegen en rijdt dan weg.
De dag gaat traag voorbij. Tijdens mij laatste uur zit ik de hele tijd aan Jimin te denken. Hoe zou het met hem zijn? Is hij jaloers? Waar is hij nu? Wanneer komt hij naar huis? Vindt hij me leuk? Of niet? Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door mijn leraar. "Tessa, let je nog op of wil je dit uur dalijk doen?" Zegt hij. Nee ik moet zo snel mogelijk naar huis dalijk! "Nee, sorry meneer." Zeg ik snel. Hij kijkt een beetje geïrriteerd en gaat dan verder met de les.
Ik pak mijn jas en bel hem ondertussen ik naar buiten loop. Wanneer ik hem dat heb verteld hang ik op en loop ik samen met Ilse naar buiten. "Tessa, voor muziek weet je al welk liedje we gaan doen?" Oja voor muziek moet we een music video gaan maken. Met zelf gezongen muziek en een eigen videoclip. "Het is maar goed dat we wel hulp mogen vragen aan mensen en nee nog niet." Zeg ik. "Wacht! Ik heb een goed idee, maar voordat ik het je vertel moet ik het zeker weten!" Zeg ik. Ilse kijkt me verbaasd aan en dan wordt er getoeterd. Ik draai me om en zie de auto staan. Ik geef Ilse gauw een knuffel en ren dan naar de auto toe.
Ik stap in en zie dan dat Taehyung niet in de auto zit. "Suga! OMG what happend to your face!?" Vraag ik. Er zit een enorme blauwe plek bij zijn oog. "Where did that happen! Did....did.. Jimin that?" Vraag ik langzaam. Hij knikt emotieloos. "I'm sorry." Zeg ik vol medelijden. Na een tijdje vraag ik: "Where is V?" "He is at home." Zegt hij kil. "Where are you so annoyed about?" Vraag ik een beetje boos. Hij zegt niks en rijdt gewoon door. Ik kijk hem een beetje boos aan en app dan V.
Me: "Why is Suga picking my up?"
V: "Because he is going to talk about Jimin with you."
Me: "Okey, but he isn't nice to my!"
V: "Tell him he need to be nice or I will slap he ass when he comes home!"
Me: "I will bye!"
V: "Bye!""Suga, Taehyung says you need to be nice to me or he will slap your ass." Zeg ik tegen hem. Hij lacht en zegt: "I dare him!" Ik moet lachen. Ondertussen rijdt Suga op een weg die ik niet ken. "Suga? Where are we going?" Vraag ik aan hem. "Somewhere beautiful." Zegt hij.
Na een tijdje stopt hij de auto en stapt uit. Ik stap ook uit en loop naar hem toe. We staan voor een groot, groen bos. "Where are we?" Vraag ik. Suga geeft geen antwoord, maar pakt mijn hand en neemt me mee het bos in. Ik stribbel niet tegen en loop met hem mee.
Na een tijdje lopen stopt hij. Ik kijk om me heen. Ik zie die groenste bomen die ik ooit heb gezien. Het is stil, je hoort alleen de vogels die fluiten en de takken heen en weer gaan door de wind. We staan voor een soort steiger vlak voor een mooi beekje. We gaan zitten. Suga trekt zijn schoenen uit en laat zijn blote voeten langzaam in het water glijden. Ik doe hem na. Met mijn voeten beweeg ik in het heldere water. Zo helder dat je de kiezelsteentjes op de bodem ziet liggen en kleine visjes ziet zwemmen. "It's beautiful." Zeg ik "I know." Zegt hij.
Ik geniet nog even van het uitzicht en wil dan het gesprek met Suga beginnen, maar hij onderbreekt me.
"Yes, your Dream was real. He is jealous, because you and Jhope are really close together. And he was angry about the goodbye Kiss from Jungkook." Zegt hij. Verbaasd van zijn lange antwoord op de vraag die ik nog niet heb gesteld ik kijk hem aan. "You can read minds!" Zeg ik. Hij lacht. "Do you know where he is?" Vraag ik. Ik zie hem twijfelen. "Yes." Zegt hij uiteindelijk. Ik kijk hem geschrokken aan. "REALLY!" Zeg ik. "Yes" "Tell my, Where is he? Is he okey? Is he hurt? When is he coming home?" Vraag ik. "Easy!" Zegt hij. Hij denkt na en zegt dan: "I can't, Yes he is okey, No he is not hurt and I don't know when he is coming home." "Why can't you tell my Where he is?!" Vraag ik een beetje boos. "He doesn't want anyone to know." Ik zucht en beweeg met mijn voeten in het water."So what happend to your face?" Vraag ik. "Long story." Zegt hij. "I have time." Zeg ik. "Please tell me." Vraag ik lief. Hij zucht en begint dan met praten.
Yoongi's POV
"Eindelijk klaar!" Zeg ik met een zucht. Ik stap mijn auto in en rijd naar huis. Onderweg besluit ik Run op te zetten, maar dan zie ik ineens Jimin lopen. Is dat echt Jimin? Ik kijk nog eens goed en zie dat het echt Jimin is. Ik open mijn raampje van de auto. "Jimin!" Schreeuw ik. Geen reactie. "Jimin!" Weer geen reactie. Ik zet de auto aan de kant en ren naar hem toe. "Jimin!" Blijf ik schreeuwen. Wanneer ik eindelijk bij hem ben leg ik mijn hand op zijn schouder zodat hij zich opdraait. Ineens draait hij zich boos om. "Ji....Jim..Jimin?" Zeg ik. "WHAT!" Zegt hij boos. "Why are you walking on the street by yourself in the dark? Come let's go home." Ik probeer hem mee te trekken mij hij werkt tegen. "What are you doing?" Vraag ik verward. Hij draait zich weer om en begint te lopen. "Did you drink?" Vraag ik. Dan draait Jimin zich ineens boos om. "What did you say!" Zegt hij nu echt boos. Ik begin te stotteren. Hij komt steeds dichter bij. "Ji...Jim..Jimin w..what are you doing?" Vraag ik zacht. En dan voel ik een klap tegen mijn gezicht. Geschrokken loop ik naar achter. "Jimin?" Hij kijkt me waarschuwend aan en loopt dan weg. Ik wrijf over mijn oog waar hij me geslagen heeft. Ik zie hem in het donker verdwijnen, loop dan langzaam naar de auto en rijdt dan naar huis.
Back to now
"Omg, yoongi I'm sorry!" Zeg ik geschrokken van het verhaal. Hij kijkt nog even naar het water en staat dan op. "It's getting dark, let's go home." Ik knik en volg hem.
De rit is stil. Suga zet me thuis af. Ik draai me om en hij loopt ook naar binnen. Ik doe de deur achter me dicht, loop naar mijn kamer en barst in tranen uit. Arme yoongi!
Hoofdstuk 8!!! Jhope you have enjoy!!
Xxx Dayna
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.