"Jimin!" Zeg ik geschrokken. "Hey Tessa." Zegt hij doodnormaal. "ExCuSe mE! You can't appear just now and say 'Hey Tessa'! I want a explanation!" Hij zucht en zegt: "I will tell you later." "Why?" "Because I can't stay long." "What do you mean?" "I can't tell you, i'm sorry." Ik zucht en hij ziet mijn teleurgestelde gezicht en trekt me naar hem toe. Hij slaat zijn armen om me heen en knuffeld me. "But are you okay?" Vraag ik. "Well, yeah I'm healed if that is what you mean." "From the fight with Suga right?" "Not only Suga." Zegt hij. "What do you mean? Did you fight with someone else to?" "Yeah." "Why?" Vraag ik. "That's a long story.
"Tessa! Where are you!" Schreeuwt Suga. "I'm here!" Schreeuw ik terug. Ik draai me terug om naar Jimin, maar die staat er niet meer. "Jimin!" Schreeuw ik. Geen antwoord. Dan komt Suga tevoorschijn. "Tessa! There are you!" Zegt hij opgelucht. "Why did you walk away?" Vraagt Suga. "I..I saw Jimin." "Come on Tessa, That's not funny." "No really! I saw him!" "Okey then, we will talk about it when we are home." "Okey."
Dan pakt Yoongi mijn hand en lopen we samen terug. Ik draai me nog één laatste keer om of ik Jimin kan zien, maar die is nergens te bekennen."Tessa! There are you!" Zegt Jungkook opgelucht. Hij rent op me af en neemt me in zijn armen. "Hey Kookie." Zeg ik. Jungkook laat me los en we lopen naar Jhope die bij de auto staat toe.
"Hobie!" Roep ik. Dan draait hij zich om en ik kijk in het huilende gezicht van Jhope. Gauw ren ik naar hem toe en knuffel hem. Hij slaat zijn armen om me heen en huilt harder. "What's wrong Hobie?" Vraag ik.
"I...I...I t.I thought you were kidnapped." "Ah Hobie." Probeer ik hem te troosten. "It's okay, I'm back." Ik blijf hem over zijn rug strelen tot hij stopt met huilen.We stappen de auto in en rijden in stilte naar huis. Ik kijk ondertussen naar buiten. Het is donker en je ziet de heldere maan en de sterren. Ik trek de knuffel van Jungkook op mijn schoot en knuffel hem. Terwijl ik nadenk:
"Jimin Where are you? What's wrong with you and Why can't you just come home?"Met nog steeds mijn ogen dicht voel ik dat de auto stopt.
"Should we wake her up?" Hoor ik Suga zeggen
"No, I will take her." Zegt Jungkook.
De auto deuren gaan open en ik voel twee sterke armen mij uit de auto tillen.Hij tilt me de trap op naar mijn kamer toe. Hij loopt naar mijn bed en legt me zachtjes neer.
Ook legt hij een deken over me heen. Als laatste geeft hij me een kus op mijn voorhoofd. Ik open mijn ogen een stukje en vraag zachtjes: "Do you want to stay?" Jungkook schrikt een beetje van mijn vraag, maar vraagt niet waarom. "Are you sure?" Is het enige wat hij vraagt. Ik knik. Hij trekt gauw zijn shirt uit, trekt de deken omhoog en kruipt naast me. Ongemakkelijk ligt hij naast me. Mijn slaap neemt toe. Ik sla een arm op hem heen en val in slaap op zijn borst.Ik sta ergens op een parkeerplaats. Het is donker en de lantaarns staan aan. Dan hoor ik iemand schreeuwen. Ik volg bet geluid. Daar staat Jimin ( nou hij staat niet maar ligt op de grond ). "Jimin!" Roep ik, maar hij hoort me niet. Ik wil naar hem toe lopen, maar ik kan me weer niet bewegen. WAAROM!
Ik volg Jimin's blik en vind degene die Jimin op de grond heeft gegooid. Jackson Wang. "don't dare to ever come here again! And I still get money from you, motherfucker! Because of you, almost all of my drank is gone!" Zegt hij boos tegen Jimin. Ik kijk en zie dat we voor een kroeg staan. "Wang's place." Lees ik. 'Oh, heeft hij een kroeg hier in Nederland?' Vraag ik me af. Jackson roept iemand en er komen ineens 2 andere gasten naar buiten. Ze zijn groot en lelijk. Jackson zegt wat in het Chinees en de ze knikken. De ene trekt Jimin mee de bosjes en de andere loopt terug naar binnen. Ik volg de man die Jimin heeft het bos in. Dan stopt hij met lopen en het lijkt alsof hij op de andere man wacht. En dat klopt. De man komt aan gelopen met iets groots in zijn handen. Een geweer. "NEE!" Schreeuw ik. Die man die Jimin beet heeft, gooit Jimin tegen een boom en loopt naar de andere man toe. "Shoot!" Zegt hij en de man gehoorzaamt. Hij schiet Jimin door zijn schouder. "NEE!" Schreeuw ik en ik zak huilend door mijn knieën op de grond."Tessa..." Jungkook maakt me zachtjes wakker. Ik open mijn ogen en ga rechtop zitten. "Did you have a nightmare?" Vraagt hij aan me. Ik knik maar zich: "Yes, but I looked so real." Hij veegt een truin weg met zijn duim. Blijkbaar was het huilen echt gebeurt. "It's okey, it's not real." Stelt hij me gerust. Ik ga langzaam weer liggen. Jungkook neemt me in zijn armen en ik val opnieuw in slaap.
"Tessa, wake up." Langzaam open ik mijn ogen. Ik zie vlak voor mijn neus een dienblad vol met heerlijk eten: een eitje, jus d'orange, bolletje en een hartvormige pannenkoek.
"Ah Kookie, Thank you so much!" Zeg ik blij.
Ik voel mijn maag knorren en ik val aan. Lachend kijkt Jungkook toe hoe ik eet.Na een tijdje ben ik nog niet klaar, maar Jungkook zit al de hele tijd pedo te kijken. "Why are you looking like a pervert while I'm eating?" Vraag ik hem.
"Your just...I mean...You are really beautiful." Zegt hij zachtjes. "T..Thank you." Zeg ik verlegen. Er verschijnt een lieve lach op zijn gezicht waardoor er schattige deukjes ontstaan. Ik richt me weer op mijn eten en Jungkook staat op en doet de gordijnen open.Nadat ik Jungkook met het dienblad heb weggestuurd neem ik een douche en loop ik terug mijn kamer in. "Het is bijna weekend!" Denk ik. Ik pak mijn tel en app mijn vriendinnen.
Ik: "Ilse en Amber komen jullie in het weekend bij me logeren? Het is niet bij mij maar bij BTS😏
Ilse: "Oooh Hell Yes!!💗"
Ik: "Haha, wist het wel en Amber?"
Amber: "Ik weet niet of ik kan, me ouders willen dit weekend weg😭😭"
Ik: "Das jammer💗"
Amber: "I know!!😭😭"
Ilse: "Heb er zin in, maar moet gaan de bel gaat!👋🏽💗"
Ik: "Oja jullie hebben school😂, doeii💗"
Amber: "Jaa😭doeii👋🏽."Ik leg mijn telefoon weg en loop naar het raam. De zon schijnt fel. Taehyung is weer bezig in de moestuin, Jungkook ligt te zonnen en Jhope is aan het zwemmen.
Ik besluit ze te joinen en doe mijn bikini aan. Ik loop langs de woonkamer en zie Namjoon en Jin zitten. Ik wil ze vragen wat ze aan het doen zijn, maar ze zien er druk uit. Dan zie wat papieren liggen. Met daarop: "BTS concert!"
"Yasss, BTS concert!" Denk ik.Ik loop naar buiten, leg mijn handdoek naast die van Jungkook. "Goodmorning Tessa." Zegt hij tegen me. "Heyy," Zeg ik en spring dan het zwembad in. Jhope draait zich op en zwemt naar me toe. Hij knuffeld me en samen zwemmen we in het zwembad.
Na een tijd gezwommen te hebben ga ik eruit, droog me af en loop naar mijn kamer om me om te kleden.
Ik zit op mijn bed en borstel mijn natte haar. Ineens gaat mijn mobiel af. Ik draai me om, loop naar mijn telefoon en kijk wie er belt.
Het is Suga. Ik neem op."Hey Yoongi."
"TESSA!"
"Yoongi? What's wrong?"
"TESSA! YOU NEED TO COME!"
"What! Why? What's wrong?"
"IT'S JIMIN!"
"Easy, What's with Jimin?"
"HE'S IN THE HOSPITAL!"
"What! Why?!"
"SOMEBODY HAS SHOOT HIM!"En toen liet ik mijn telefoon op de grond vallen.
Sorry dat het zolang duurde, ik was druk met school en een weekendje naar Zeeland.😍😍Jhoped you liked it!
Ps: Face Yourself is echt geweldig! Vooral Don't leave me! Jin heeft eindig meer tekst!!!!!
Xxx Dayna
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.