Nadat ik ze heb losgelaten loop ik met ze naar mijn kamer.
Ik open de deur en loop naar binnen. "Nou, dit is mijn kamer." Zeg ik. Ze kijken rond en kijken blij. "Je kamer is echt mooi." Zegt Ilse terwijl ze naar het raam loopt. "Je hebt echt zoveel geluk." Zegt Amber zuchtend en gaat op het bed zitten. "OMG!" Zegt Ilse ineens. "Wat?" Vraag ik. Ze wijst naar buiten en er komt geen woord uit haar mond. Ik loop naar haar toe en zie Jungkook en Taehyung zonder shirt bij het zwembad zitten. Ik begin te lachen en Amber kijkt me verbaasd aan. "Wat is er?" "Kijk maar." Zeg ik. Amber staat op en gaat op mijn plek voor het raam staat. Haar mond zakt ook open terwijl ze naar de jongens kijkt. Ik besluit even wat lekkers te halen voor ons en laat Ilse en Amber alleen.
Ik loop de trap af richting de keuken en zie Jin en Namjoon. "Hey." Zeg ik. Ze draaien zich tegelijk om en glimlachen. "Hey Tessa." Zegt Namjoon. "What are you doing here, are you hungry?" Ik knik. Gelijk loopt Jin naar de koelkast en haalt er van alles uit. "What do you want?" "Uhmm, I don't know, something." Zeg ik lachend. "Go up staires, we will bring it." Zegt Namjoon dan. "Are you sure?" Vraag ik. Namjoon knikt en ik loop de keuken uit.
Onder weg naar boven kom ik Jhope tegen. Hij draagt alleen een zwembroek en is waarschijnlijk ook van plan te gaan zwemmen. "Hey Tessa!" Zegt hij blij. "Hey." Zeg ik. "Are you and your friend also going to swim?" Vraagt hij. "Maby later." Antwoord ik. Teleurgesteld zegt Jhope: "Alrighg then, we will wait for you." En geeft me dan een kus op mijn voorhoofd. Ik bloos en hij vertrekt naar beneden.
Ik open de deur en zie Ilse en Amber languit op mijn bed liggen. "Nu al moe?" Zeg ik lachend. Gelijk komen ze overeimd. "Nee, maar je was ineens weg." Zegt Amber. Voordat ik kan antwoorden komt er een goed idee in me op. "Meiden, hebben jullie zin om te zwemmen?" En natuurlijk zeggen ze ja.
Nadat we ons hebben omgekleed lopen we de trap af naar beneden. Als ik de hoek om we lopen kom ik erachter dat Ilse er niet is. Ik loop terug naar de trap en zie Ilse daar nog staan. "Wat is er Ils?" Vraag ik. "Ik....Ik durf niet." Zegt ze. Ik loop naar haar toe en pak haar hand beet. "Het komt goed, ze bijten niet hoor. Ze vinden het juist leuk als jullie ook komen. Ze knikt langzaam en loopt met me mee naar Amber. Amber zucht geïrriteerd en ik kijk haar boos aan. Ze haalt haar schouders op en loopt achter me aan naar buiten.
"There you guys are!" Zegt Jhope. "Hey Hobie!" Zeg ik. Ik trek ze achter me aan naar de bedjes en leg mijn handdoek neer. Ik neem een aanloop en spring dan het water in. Wanneer ik de bodem raak voel ik twee handen om mijn heupen die me omhoog tillen. Het is Jhope. Hij tilt me omhoog boven zijn hoofd. Als ik merk wat hij van plan is probeer ik tegen te stribbelen. "Noo, Hobiee don't!" Maar het is te laat en en hij gooit me in het water verderop. Er komt allemaal water binnen doordat ik mijn mond niet had dicht gedaan. Ik kom hoestend naar boven. Het eerste hoofd dat ik tegen kom is dat van Jungkook. Hij kijkt me bezorgt aan. "Are you okay?" Vraagt hij. Ik knik. "Good." Langzaam komt hij dichterbij. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me tegen zich aan. "I was worried." Zegt hij in mijn oor. Ik giechel. Hij plant een lieve kus op mijn wang en laat me dan los. Ik draai me om naar Ilse die eindelijk het water in is en met V aan het zwemmen is. Waar is Amber? Ik kijk naar de kant en zie haar boos naar mij kijken. Ik kijk haar vragend aan, maar ze ontwijkt mijn blik. Ik besluit het maar te negeren en er met Ilse maar een leuke dag van te maken.
Na een uurtje komen Namjoon en Jin naar buiten met dienbladen vol met eten en drinken. We zwemmen naar de kant en klimmen eruit. We drogen ons af en beginnen met eten en drinken.
Tijdens dat vraag ik aan Jin: "Where's Suga?" "He's in the hospital with Jimin." Zegt Jin. Ik knik en ga dan verder met eten.
Ineens komt V met het geweldige idee om Truth or Dare te spelen. We stemmen allemaal in en hij begint. "Truth or Dare to Ilse." "Truth." Antwoord ze. Taehyung denkt even na en zegt dan: "Did you ever had a boyfriend?" Ze begint rood te worden. "N..No." zegt ze. "How? I mean I don't know that long, but you are a sweet and beautiful girl." Zegt V. "T..Thank you." Zegt Ilse bloosend. "Your turn Ilse." Zeg ik. Ze denkt na en kiest dan Jhope die naast mij zit. "Truth or Dare?" Vraagt ze aan hem. "Dare." Zegt hij gelijk. "Can you dance for us?" Zegt ze. Hij knikt. "Which song?" Vraagt hij. "Go go." Zegt Ilse lachend. Ook Jhope lacht en knikt. Suga zet het nummer op en Jhope beging te dansen.
Na nog meer potjes komen er spannendere vragen.
Amber's POV
Ik kijk de hele tijd naar mijn bias. Jungkook. Alleen heeft hij sinds we buiten zijn nog niet eens één keer naar mij gekeken. Hij kijkt wel de hele tijd naar Tessa. Ik word er helemaal gek van. Ook tijdens Truth or Dare zit hij naar haar te kijken. Ik hoop niet dat hij haar leuk vind, want dan word ik helemaal gek. Tessa was een vriendin van me, maar sinds ze bij BTS woont mag ik haar steeds minder. En dan nu ook nog mijn bias inpikken onee!
We gaan nu een spannendere potje spelen. Ik heb misschien wel een idee om erachter te komen of hij Tessa leuk vindt.
Ik ben eindelijk aan de beurt. Ik kies Jungkook. "Truth or Dare?" Vraag ik. "Dare." Zegt hij uitdagend. Voor het eerst kijkt hij me aan. Ik krijg een warm gevoel. Ik weet niet zeker of ik het echt wil vragen. Ik denk na en doe het toch. "Kiss Tessa." Zeg ik. En daar krijg ik gelijk spijt van.
Nobody's POV
Eindelijk zegt Amber is wat. Jungkook kiest Dare. Ik wacht op de opdracht. "Kiss Tessa." Zegt ze ineens. Wat! Ik kijk haar geschrokken aan. Ik weet dat Dare is dat je het moet doen dus ik kom er niet onderuit. Langzaam draai ik me om naar Jungkook die een beetje verlegen naar mij kijkt. Hij wacht op mijn antwoord. Ik knik kort. Langzaam komt hij naar me toe. Jhope schuift opzij zodat Jungkook daar kan zitten. Als hij zit kijkt hij me aan. Hij legt zijn hand in mijn nek en duwt me langzaam naar voren. Ook hij komt dichterbij. Dan voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Ik zie Amber naar adem happen. De rest juigt lachend. Dan opeens stoppen ze met juigen en kijken geschrokken richting de deur. "What the hell!" Hoor ik een bekende stem zeggen. Ik maak me los van Jungkook en kijk net aks de rest geschrokken naar de deur. Daar staat Jimin met een boos hoofd dat nog onder de schaafwonden zit.
Hier is hoofdstuk 15. Ik ben echt, blij we hebben de 2k gehaald!!
Heel erg bedankt. ❤❤❤
Veel lieftst Dayna xxx
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.