Langzaam open ik mijn ogen en wordt verblind door het zonlicht. Het is licht buiten. Ik wil me omdraaien maar er ligt iets op me. Tessa. Ik glimlach. Wat is ze toch lief als ze slaapt. Ik veeg een haar achter haar oor, zodat ik haar gezicht beter kan zien. Alleen wanneer ik dat doe openend ze haar ogen half. "Goodmorning." Zeg ik. Ik zie haar gezicht rood worden. "G-Goodmorning." Zegt ze net wakker. Ik trek haar naar me toen en sla mijn armen om haar heen. "Did you sleep well? Did you have Nice dreams" Ze knikt. "Good." En plant een kus op haar voorhoofd.
Tessa's POV
Nadat Jimin, met veel moeite, afscheid van me had genomen bleef ik alleen thuis met Ilse. Wat vriendinnentijd. Ik liep samen met haar naar buiten en legde onze handdoeken neer om te gaan zwemmen. "Klaar om te springen?" Vraag ik aan haar. Ze knikt en tegelijk rennen we naar het water. Half hoestend komen we boven water en klimmen de kant op. We gaan liggen op de bedjes. "Dus hoe is het nu tussen jou en Jimin?" Vraagt Ilse aan me. "Ik heb hem vergeven." Antwoord ik. "Echt?!" Ik knik. "Ik dacht dat je echt moeilijk over te halen was." Lacht ze. "Haha, dacht ik ook. Maar ey hoe is het met jou en Yoongi?" Blozend kijkt ze naar beneden. "JAGI! Je moet het me vertellen. Ik wil het weten. Ik heb veel gemist remember." Zeg ik met een pruillip. "Okee.""OMG! Dat is zo lief!" Zeg ik nadat ze alles heeft verteld. "Ani, ik ben alleen bang." Zegt Ilse. "Waarvoor?" Vraag ik. "Nou kijk, ik heb nog nooit iemand echt leuk gevonden. Ook is dit allemaal echt nieuw voor me." "Aha, ik snap je. Maar je hoeft niet bang te zijn. Yoongi is lief en bezorgt om je. En als je het niet meer ziet zitten zou hij dat waarschijnlijk begrijpen." Ik zie haar twijfelen. "Geloof me, na alles wat ik heb gehoord. Haha." Er verschijnt een glimlach op Ilse haar gezegd. "Its gonna be fine Jagi, Ily." Zeg ik. "Lym." Zegt ze. Ik verplaats van bedje, ga bij haar liggen en sla een arm om haar heen. Hehe.
"Weet jij waar de jongens heen zijn eigenlijk?" Vraag ik na een tijdje. "Uhmmm..., om eerlijk te zijn niet. Waarschijnlijk aan het praten over hun nieuwe album." Ik ga overeind zitten. "Komt er een nieuw album?" "Nou uhmmm, ze waren iets aan het opnemen." Zegt Ilse. Ik laat me weer naast haar neervallen. "Het is zo raar om te beseffen dat het BTS is waarmee we leven." "Inderedaad, maar heg zijn ook maar mensen dus ja. Die kunnen ook een leven hebben. En laten wij nou dat geluk hebben dat dat leven met ons is Haha." "Je hebt gelijk" zeg ik. "Maar ey, moeten wij niet even iets gaan eten. Ik ga namelijk wel om van de honger. "Okee." Ilse trekt me overeind en sleept me mee naar binnen.
"Zullen we ergens naartoe gaan? Ik verveel me een beetje." Vraag ik na het eten. Voordat ik het weet springt Ilse op en loopt al naar de deur. "Waar gaan we heen?" "Dichtbij het strand is een kermis. We gaan daar naartoe." Yeah. Ik loop achter haar aan naar de deur.
"OMG het is echt leuk hier. Haha." Zeg ik tegen Ilse. Nadat we in het spookhuis, funhouse en nog veel meer zijn geweest. "Het is groter dan ik had verwacht." Zeg ik blij. "Ja, ik dacht ook dat het kleiner zou zijn." "Kom we halen nog een suikerspin en gaan dan bij een tentje op het strand eten." Ilse knikt.
We lopen de grote trap naar beneden. Naar het strand. Ik trek mijn schoenen uit en voel het warme zand onder mijn voeten. Dat is een tijd geleden. We lopen richting een tentje als ik ineens iemand hoor roepen. "Tessa!?" Ik draai me om en zie iemand zitten. Ik kijk goed en herken hem dan. "Xiumin!" Ik pak Ilse haar hand en neem haar mee naar hem toe. Hij is alleen. Hij gebaart met zijn handen dat we gaan zitten. We zitten op een soort lounge bank. "Willen jullie wat eten of drinken?" Vraagt een bediende, die uit het niets komt, dan. Ik vertaal voor Xiumin en bestel.
"I'm happy you're finally awake." "Yeah me to. It was pretty boring to sleep al the time." Zeg ik lachend. "Haha, yeah I understand." "But how's your life?" Vraag ik. "Oh yeah, just life you know. Nothing special." Zegt Xiumin schouder ophalend. "Hey, what is your name actually?" Vraagt Xiumin aan Ilse. "Ilse! Hij praat tegen je!"
"hE yOu WhAt MaTe?" Zegt ze dan. Ik lach. "Hij vroeg hoe je heet." "Oh lol, I'm Ilse. Nice to meet you." "Same" zegt hij lachend."The food was delicious." Zegt Ilse. "Hell yeah! I missed this so much." Zeg ik lachend. Ik kijk om me heen en zie dat de zon langzaam ondergaat. "Look!" Ik wijs naar de zon. Het is mooi. "Shall we do a beach walk?" Vraagt Xiumin. Ik stem in. We lopen dichter richting het water.
Langzaam loop ik het water in. "Its cold!" Roep ik uit. Ook Ilse komt me achterna. "CoLd!" Schreeuwt ze. "That's what I just told you." Lach ik. Xiumin komt naar me toe en duwt me verder het water in. "Ahhhh!" Gil ik van de kou. Hij lacht. Opeens zie ik iets zwemmen. Van de schrik springen op Xiumin. En net op tijd vangt hij me op. "You okay?" Vraagt hij. "I saw something." Zeg ik. "Its okay I'll hold you." Ik lach. "Yeah guys, we're on the beach." Zegt Ilse ineens tegen haar telefoon. Ik tik tegen Xiumin's schouder zodat hij meedraait. Cause he's still holding me. "We're with Xiumin!" Ze draait haar telefoon naar ons. Ik zie 7 hoofden door de telefoon naar ons kijken. "H-Hey." Zegt hij en ik zwaai. Ik hoor gepraat door het mobieltje.
"Jimin" "No Jimin wait." "Come back."
Iemand verlaat het beeldscherm. "Why Did he left? Vraag ik. "Well, uhmm. Xiumin is holding you and you know Jimin is a jealous type." Antwoord Yoongi. Kut. Ik was vergeten dat Xiumin me nog tilde. "I think a gotta go." Zegt Ilse tegen de tel. "Kee bye babe, ly." "Love you." Zegt Ils en hangt dan op. "I think we should go now." Begin in. Ilse knikt en Xiumin laat me los. Gauw lopen we terug en nemen afscheid.We doen de deur open en lopen het huis binnen. "Hey." Zeg ik. "He's upstaires" Zegt Taehyung gelijk. Ik knik. "Babe, come here. I wanna hug you." Zegt Yoongi. Ilse kijkt me aan en ik knik. Ze loopt naar hem toe en gaat op zijn schoot zitten terwijl hij zijn armen om haar heen slaat. "How was your day beautiful?" Ik wend mijn blik af en loop voorzichtig naar boven. Langzaam loop ik naar de kamer en wacht dan. Ik neem even diep adem om klaar te zijn voor de preek. Langzaam leg ik mijn hand op de deurknop en duw de deur open.
Oké, het is alweer heeeeel lang geleden.
Im sorry😂
Rip 3Havo tho.
I hope u liked it!
Xxx Dayna (x._dayna_.x)
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.