Ik loop door de gang naar de woonkamer als ik ineens mijn ouders tegen me kaar hoor schreeuwen.
"Jij moet ook altijd weg voor je werk!"
"Sorry hoor, maar iemand moet zorgen dat er geld binnen komt."
"Ik haal ook geld binnen hoor en weet je misschien doe ik dat voortaan wel alleen, ga jij maar weer naar je werk!"
"Nee, An luister.."
"Nee niks An jij gaat nu weg!"
"Maar... oke ik ga wel."
Dan hoor ik een deur dichtslaan en zie ik mijn moeder huilend in de woonkamer staan. "Hij ging gewoon weg." Zegt mijn moeder. Ik loop naar haar toen en geef haar een knuffel. Ze slaat haar armen om me heen en fluisterd:"Weet je dat ik heel veel van je houd?" Ik knik en knuffel haar nog steviger.Na een tijdje laat ze me los en loopt naar boven. Ik besluit even tv te kijken, maar wanneer ik ga zitten komt mijn broer binnen. "He! Zusje hoe gaat het met je?"zegt hij terwijl hij naar me toe loopt en me knuffeld. "Goed hoor." Antwoord ik. "Mooi zo." En met dat loopt hij weer weg. Ik ga zitten, zet de tv aan en kijk wat.
Na een half uurtje tv te hebben gekeken herinner ik me dat BTS mijn nieuwe buren zijn en met dat spring ik van de bank, sprint het huis uit en bel bij ze aan. De deur gaat open en daar staat Taehyung. "He Tessa, how are you?"
"I'm fine thanks." "Would you like to come in?" En met dat openend hij de deur verder en ik loop naar binnen. Vol blijdschap volg ik hem naar de woonkamer waar Jin, Jimin, Jhope en Jungkook zitten. Jhope springt overeind als hij mij ziet, loopt naar me toen en knuffeld me. "I missed you." Zegt hij in mijn oor. Als hij me los laat bloos ik. Jungkook zwaait naar me en Jin biedt me wat te drinken aan en loopt de keuken in. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van Jimin. Lachend zwaait hij vanaf de bank naar me. "Come and sit here." Zegt Jimin. Ik loop naar bank en ga naast hem zitten. Met dat loopt Jhope ook naar de bank en gaat naast me zitten. "OMG ik zitten naast Jimin en Jhope" gil ik in mezelf.
"So how are you?" Vraagt Jimin aan me. Dan denk ik terug aan wat er vanmorgen gebeurde. Jimin ziet aan mij gezicht dat er wat is gebeurd. Hij pakt mijn hand en zegt:"What happend?" Ik aarzel maar toch vertel ik wat er was gebeurt. Jimin wrijft troostend over mijn hand en zegt:"It will fine." Dan voel ik ineens van achter twee sterke armen om me heen. Langzaam draai ik me om en zie dat het Jhope is. Ik laat Jimin zijn hand los, draai me wat verder om en sla mijn armen ook om hem heen. Vanuit mijn oog hoek zie ik Jungkook lachend naar ons kijken. Dan laat ik hem los en wanneer ik wil vragen waar Jin blijft loopt hij naar binnen met drie verschillende schalen met eten en glazen drinken. "Your such a good mother!" Zeg ik. Ik spring van de bank om Jin te helpen. Samen met hem zet ik de spullen op de tafel en Jungkook begint gelijk te eten.Na dat we alles hebben opgegeten vraag ik:"Where are Suga and Namjoon?" "They are at the studio, working on a song." Zegt Jin. "When are they coming home?" Vraag ik. "We don't know, sometimes they even sleep there." Zegt Jhope lachend. Ik kijk op de klok en zie dat het al 5 uur is. "Shit!" Zeg ik. "What is it?" Vraagt Jimin. "Well my friends come to my house any moment." "That's too bad, can you come tommorow again?" Vraagt Jhope hoopvol. Mijn hoofdschuddend antwoord ik:"Probably not, I have school tomorrow." Ik spring van de bank en zeg ze gedag, maar voor dat ik de deur sluit schreeuw ik:"Do the greetings to Namjoon and Suga from my." En ik met dat doe ik de deur en loop naar mijn huis.
Ik loop mijn huis binnen, doe de deur achter me dicht en wanneer ik naar de keuken wil loop gaat de deurbel. Ik doe de deur open en daar staan Ilse, Jada en Amber. Met een glimlach op mijn gezicht doe ik de deur verder open zodat ze naar binnen kunnen. Terwijl ze hele gesprekken beginnen over BTS, help ik ze hun spullen neer te zetten in de woonkamer. Ik wil ze eigenlijk al vertellen over mijn MEGA, FANTASTISCHE, SUPER, KNAPPE buurjongens, maar ik besluit dat later op de avond te vertellen.
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.