22. Meet

1K 42 4
                                    

Geschrokken kijk ik Jimin aan. "Shit!" Jimin kijkt me geschrokken aan. "What's wrong?" Vraagt hij. "It's nothing." Zucht ik en grijp mijn haren beet. "It's just...I walked a way from him." "Why?" Ik zucht en antwoord: "It's a long story and I don't want to talk about it." Jimin laat zijn hand even op mijn schouder rusten en knikt. "It's okay, you can stay here for now." "Thanks" Zeg ik en neem opnieuw een slok.

Nadat ik mijn drinken heb opgedronken staat Jimin op en brengt me naar een kamer waar ik kan slapen. Ik vind Jimin erg aardig, eigenlijk zou ik gewoon en de auto hebben geslapen, want bij hun aanbellen had ik nou echt nooit gedaan. En dan geeft hij me ook nog eens een kamer, terwijl ik verwachte om op de bank te slapen. Hij duwt de kamer deur open en loopt naar binnen. Ik volg hem. Dan staat hij ineens stil. "What's wrong?" Vraag ik bezorgt. Langzaam volg ik zijn blik en zie een foto staan. Jimin en Tessa staan erop. Het is een lieve foto. Jimin houdt Tessa in zijn arme terwijl Tessa hard moet lachen. Ik zie nog een foto staat. Tessa met 7 jongens. Dat zal BTS moeten zijn. Het is een foto bij het zwembad. En zo te zien ziet Tessa er echt gelukkig uit. Ik glimlach langzaam. Dan zie ik nog een foto staan. Een foto van Tessa met een andere jongen. Het is niet Jimin. "Who's that?" Vraag ik. Jimin komt uit zijn staar en kijkt naar de foto. Hij zucht en zegt: "That's Jungkook." "Oh, but Wait, you're her boyfriend right?" Vraag ik. Hij knikt. "But Why is he holding her that way then?" Op de foto staat Tessa met een teddybeer in haar handen die een ene Jungkook haar geeft en ondertussen heeft hij zijn arm op haar heen geslagen en zijn hoofd op de hare gelegd. "Are you really her boyfriend?" Vraag ik, want door die foto lijkt Jungkook eerder haar vriendje. Niet dat dat zou uitmaken, maar ik wil wel de gelukkige leren kennen. "Well That's a long story and I..." "Tell me." Onderbreek ik hem. "You sure?" Vraagt hij en ik knik. Hij zucht een zakt op het bed. "Sit down." En ik ga zitten.

"You left her!? While you knew what a hard time she had! While she needed you, Because she loved you?!" Hij knikt. Ik kan het niet geloven, alleen omdat hij zo jaloers is? Ik ben blij met die Jungkook, hij mag dan een klootzak zijn in Jimin's ogen maar hij stond wel klaar voor Tessa toen ze het zwaar had. "And I told her I'm sorry...." "And you're still her boyfriend? Are you sure?" Ik zie hem twijfelen. Dat zegt waarschijnlijk al genoeg. Ik gaap en begin moe te worden. Jimin merkt het, staat op, wenst me welterusten en verlaat dan de kamer. Niet te geloven dat, dat allemaal is gebeurt terwijl ik weg was. Ik draai me om en sluit mijn ogen.

De volgende morgen wordt ik wakker gemaak door een geklop op mijn deur en een stem die zegt dat ik zo moet komen ontbijten. "Give me a minute!" Roep ik en wrijf in mijn ogen. Ik strek me uit en stap langzaam uit bed en loop naar het raam toe. Ik trek het gordijn open en wordt gelijk verblindt door het licht. Ik spring naar achter en knal tegen het bed aan. Fuck! Dat doet pijn. Lekker wakker worden dit zucht ik.

Als ik beneden aan kom wordt ik begroet door 7 paar hoofden. Een lange jongen met brede schouders geeft me een bord en wijst op de lege plek naast Jimin. Ik laat me langzaam naast hem zakken en kijk iedereen even kort aan. Ik slik nerveus en besluit me zelf goed voor te stellen. "Hello, I will official introduce myself. I'm Taylor, Tessa's brother. Yesterday I came here and Jimin let me in. I'm sorry for just coming over, there are Some home issues. I hope i can stay here for a couple days, then i will go home, but i just need Some time." De rest knikt. Jimin kucht naast me en zegt: "Well I'm Jimin as you already know." Hij draait zijn hoofd naar de rest en gebaard dat ze zichzelf ook moeten voorstellen. De lange jongen van net begint. "Well I'm Jin, I'm the oldest and take care of the rest, also for Tessa. Oké Jin, dat moet ik onthouden. "Hello, I'm V." De andere moeten lachen. "His english isn't that good." Zegt de jongen tegenover hem. "I'm RM, also Namjoon, I'm the leader here. It's Nice to meet you. I hope you don't mind, but Because of our concert we aren't that much home, cause we need to practise." Ik knik. "I'm your hope! I'm your...." "Hoseok! This is not your stage introduce! Zegt Jimin. We moeten allemaal lachen. "Sorry..I'm Jhope or Hoseok. It's what you prefer. I'm Tessa's bestfriend!" Zegt hij lachend. Oké dat is dus haar beste vriend. Ik bekijk hem goed. Hij is wel een vrolijke, merk ik op. Dat is mooi. "Hello I'm Suga aka Yoongi. Dan draai ik me om naar de laatste. Dat moet dan Jungkook zijn. "Hello I'm Jungkook and I'm the youngest here and I'm also close to Tessa." Inderdaad Jungkook. "It's Nice to neet you guys." Zeg ik en stort me dan op het eten. Het is erg lekker. Ik zie vanuit mijn ooghoek volgensmij Jin blij lachen. Ik denk dat hij het heeft gemaakt. Jungkook, V en Jhope staan op en verlaten de kamer. RM en Jin pakken papieren en Yoongi kijkt naar Jimin en andersom. Ik voel met wat ongemakkelijk en besluit terug te gaan naar mijn kamer. Ik bedank Jin voor het eten, zeg mijn bord achter en loop ook de kamer uit.

Boven staat de deur van de kamer waar ik verblijf open. Ik loop naar binnen en zie iemand staan. "Hello?" Zeg ik. De jongen kijkt naar een foto. Het is soieso Jungkook, want hij staart naar die ene foto. "What are you doing here Jungkook?" Vraag ik. Hij draait zich om en ik zie een traan over zijn wang die hij gelijk wegveegt. "Are you okay?" Vraag ik bezorgt. Hij knikt en laat zich zakken op het bed. "Your Tessa's bf right?" Hij zucht. "It's complicated." "You love her right?" Hij knikt. Ik laat me naast hem neer zakken. "Jimin told me the story about him being jealous and leaving Tessa alone while she needed him. I'm happy that she had you." "It's just since that accident with Tessa I'm just scared that I can never hangout with her if she wakes up." Wat? "Accident? With Tessa?!" "Yeah." "What accident!?" Jungkook kijkt me verbaasd aan. "You said Jimin told you the story." "Yes, but nothing about that!" "Well...."

Mijn mond is open gezakt tijdens het verhaal. Ik heb er geen woorden voor. Hoe kon Jimin dat doen! Is het enige wat ik kan bedenken. Dan gaat de deur open en verschijnt er iemand. Het is Jimin. "JIMIN!"

Na zoooo lang is hier een hoofdstuk. I know it took long.... and I'm sorry.
I hoped you liked it!

Als je me op insta wil volgen: _.xdayna._
(Dayna Visser)
Xxx Dayna

BTS as your neigbours.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu