4. Truth or dare

1.9K 71 33
                                    

"Tessa, ik kan het nog steeds niet geloven!"
"Ik ook niet!
"Tessa, waarom ben ik jou niet!"
Mijn vriendinnen schreeuwen van alles in mijn oor sinds ik hun verteld heb over mijn buurjongens. "Meiden doe rustig!"lach ik.

Na nog lang na hebben gepraat is het tijd voor het spelletjes Truth or Dare. We spelen een paar spelletjes tot ik dom genoeg ben om Dare te kiezen. Mijn vriendinnen beginnen te overleggen en staan dan op. Ik sta ook op en ik ben nu al bang voor wat ze gaan zeggen. "Oké Tessa jij gaat naar het huis van BTS en vraagt of je de badkamer mag gebruiken!"zegt Jada. Ik begin hard te lachen. "Heb je enig idee hoe stom ik wel niet ga overkomen!"lach ik. Ze knikken en wijzen naar de deur. Lachend loop ik de deur uit.

Wanneer ik ben uitgelachen draai ik me om naar mijn huis en zie alle 3 mijn vriendinnen voor het raam staan. Ik steek mijn middelvinger naar ze op en druk dan op de bel. De deur gaat langzaam open en daar staat Jungkook. Hij kijkt me verrassend aan en vraagt: "Tessa what are you doing here, it's already dark outside? Do you want to come in?" Ik draai me nog één laatste keer om naar mijn vriendinnen en stap dan naar binnen. "I'm sorry to disturb you but may I use your bathroom?" Zeg ik lachend. Hij draait zich om naar het raam en ziet mijn vriendinnen daar staat te giechelen. Hij zwaait, begint te lachen en knikt naar me.

Ik loop de trap op en bedenk me dan pas dat ik niet eens weet waar de badkamer is. Ik heb geen zin om terug naar beneden te lopen dus moet ik gaan gokken. Ik besluit de kant op te lopen die ik ook thuis neem. Het is eigenlijk maar goed ook dat naar de badkamer moet, want ik moet eigenlijk naar de wc. Wanneer ik de deur zie sprint ik naar binnen. Ik knipper met mijn ogen en besef dat ik niet in de badkamer sta, maar in iemands kamer. Ik loop door de kamer op te kijken of ik kan zien van wie die is. Ik loop naar een kast en zie daar wat foto's staan. Jimin. Op de foto staan Jimin en zijn vader denk ik. Ik kijk naar de volgende foto en daar staat heel BTS op. Ineens gaat er een deur open en daar staat Jimin met alleen een handdoek om zijn middel. Mijn mond gaat langzaam open terwijl ik naar zijn fantastische abs kijk. "Do you like what you see?" Vraagt hij lachend. Ik doe mijn mond dicht en begin te blozen. "May I ask why you are in my room? Vraagt hij. Hij komt langzaam naar me toe gelopen wanneer ik niet kan antwoorden. "S..s..so..sorry." Weet ik uit te brengen. Hij bukt zich voorover en fluisterd in mijn oor: "Are you going to surprise me every night like this?" Ik voel zijn warmen adem tegen mijn huid terwijl hij dat zegt. Mijn ogen gaan automatisch dicht. Ineens voel ik zijn hand een plukje van mijn haar achter mijn oor doen. Mijn ogen springen open en dan voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem terug. Hij duwt me zachtjes tegen de muur en kust me harder. Wanneer ik voel dat ik bijna dood ga vliegt de deur open. Jimin laat me geschrokken los. Ik kan niet zien wie daar is doordat Jimin voor me staat. "Jimin who is that behind you?" Hoor ik een bekende stem vragen. "Nobody." Zegt Jimin een beetje geïrriteerd. Ineens weet ik wie dat is. "Hobie!" Ik spring weg van Jimin en ren naar hem toen. "Tessa!" Zegt Jhope blij. Hij slaat zijn armen om me heen en knuffeld me. "I didn't knew you were back?" Zegt hij. "You didn't have to." Zegt Jimin nog steeds geïrriteerd. "Why not, I just like it when Tessa is here? But why are you here Tessa?" "Well it's kind of a long story." Zeg ik lachend. "But do you know were the toilet is, then I have complete the mission?" "I will show you." Zegt Jhope, maar wanneer hij mijn hand pakt trekt Jimin hem los en zegt: "I will show her!" Jimin trekt me mee en ik probeer met gebarentaal sorry tegen Jhope te zeggen.

Wanneer we er bijna zijn wordt Jimin ineens geroepen. "Jimin, I need your help." Hij zucht, laat mijn hand los en knikt naar de deur voor hij vertrekt.

Na een tijdje kom ik de badkamer uit. Ik loop naar beneden. Daar is niemand. Ik wil de deur uitlopen, maar voel dan een hand op mijn schouder. Ik draai me om en zie Jungkook. "I have let you in and now I'll let you out, a goodbye kiss is, I think, appropriate." Zegt hij lachend. Hij bukt zich naar me toe en geeft me een zachte kus op mijn wang. "JUNGKOOK!!"
Ik om het hoekje en zie het boze hoofd van Jimin. Jungkook lacht en zegt: "I think it's better if you go home now." Ik knik en loop de deur uit.

BTS as your neigbours.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu