13. The Hospital

1.4K 55 56
                                    

Ik loop laastig het ziekenhuis binnen en ga direct naar de balie. Ik besluit het woord te nemen terwijl de rest achter me staat te wachten. "We zijn hier voor Jimin, Park Jimin." Zeg ik. De vrouw zoekt hem op, op haar computer. "Hij ligt op 7e verdieping, kamer 8." Zegt ze. "Bedank." Zeg ik. We lopen gauw naar de lift en de jongens gaan er eerst in. Wanneer Rm, Jin, V en Jhope in stappen zit de lift al vol. "We will take the other one." Zegt Jungkook tegen hun. Ze knikken en de deuren gaan dicht.

De lift komt te Langzaam terug en ik houd het niet meer vol. "I'm going to take the stairs." Zeg ik en loop naar de trap toe en Jungkook volgt me.
"Ik wist niet dat er zoveel trappen waren!" Zeg ik in mezelf. Wanneer ik eindelijk met Jungkook boven kom, staan de jongens er al. Ik loop samen met Jungkook naar de rest toe en met ze allen lopen we richting Jimin's kamer.

We zien de kamer en kloppen aan. Suga doet open en we lopen naar binnen.

Nadat de jongens een tijdje naar Jimin hebben gekeken en gepraat besluiten ze mij en Jimin alleen te laten. "We will wait outside." Zegt Jin. En dan lopen ze de deur uit.

"Hey Jimin." Zeg ik terwijl ik naar hem toe loop. "H..Hey." Zegt Jimin moeizaam. Ik ga op het randje van het bed zitten. "How are you feeling?" Vraag ik. "Not that good." Zegt hij. Oja iemand heeft hem door zijn schouder geschoten! Tuurlijk gaat het niet goed! Bedenk ik me.

Ik zucht en pak zijn hand. Hij knijpt erin en ik kijk hem aan. "I missed you." Zegt hij. "I missed you to." Zeg ik.

We kijken elkaar een tijdje aan. Dan buk ik me langzaam naar hem toe en kus hem. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me het bed op waar hij ligt. Zijn handen gaan richting mijn haar zodat hij me beter kan zoenen.

Na een tijdje stopt hij. Ik trek me terug en ga weer op de rand van het bed zitten. "I missed that kiss." Zegt hij en ik begin te blozen. Hij pakt mijn hand weer beed en kijkt me aan. "I hope you come home fast." Zeg ik. "Me to." Zegt Jimin.
Dan gaat de deur open en komt er een dokter binnen of wacht is dat wel een dokter? "Hello Jimin, my name is Xiuimin as you already knoww...." "OMG! Xiumin! Are you a doctor? Why aren't you in korea?" Onderbreek ik hem. "I'm sorry." Zeg ik gauw. Hij begint te lachen en beantwoord mijn vraag. "Well hello, you know me. Haha. Well I really wanted to become a doctor, but I couldn't be one in Korea, so I asked my friend Chen and he told me I should go here. So know I'm finally a doctor." Zegt hij. "Ahhhh." Zeg ik droomend. "Kuch, Kuch." Jimin onderbreekt mijn gestaar. "So yeah, but what's your name?" "T..Tessa." Antwoord ik. "Ugh.." Jimin laat weer een geïrriteerde kreun uit. Ik haal mezelf weer 'back to reality'. "It's maby better if I go." Zeg ik. Xiumin knikt. Ik werp de geïrriteerde Jimin een kushandje en vertrek dan.

Xiumin's POV

Woww, ze is knap zeg. Ik ben blij dat ik naar Nederland ben gegaan. En ze kent me ook nog. Ik wist niet dat ik ook fans had hier. Ik blijf nog steeds naar haar kijken. Dan kucht Jimin geïrriteerd. Oja ik zit in een staar. "So what's your name?" Besluit ik te vragen. "T..Tessa." Antwoord ze. Tessa wat een mooie naam. Jimin laat weer een kreun. "It's maby better if I go." Zegt ze. Neee, ik wil niet dat ze weg gaat, maar ik knik toch. Ik kijk haar nog na tot ze is verdwenen. Zou ze Jimin's vriendin zijn? Vraag ik me af.

Jimin POV

Ik zie hoe enorm geschokt Tessa is dat die klootzak er is. Jesus, ik mag hem echt niet. Waarom hebben ze niet iemand anders gestuurd? Ik besluit ze te laten weten datvik er ook nog ben door te hoesten. "Kuch, Kuch." Tessa is 'back to reality'. Dat hoopte ik, maar ze valt weer in haar staar. Ik kreun dit keer.

Dan vraagt hij opeens haar naam. Waag het niet! Denk ik. Dan zegt ze haar naam en ik geef het op.

Nadat ze is vertrokken draait Xiumin zich om met een glimlach op zijn lelijke smoel. "Don't you dare." Zeg ik. Zijn glimlach verdwijnt en hij kijkt me vragend aan. "What?" Zegt hij. "She's mine."

Nobody's POV

Ik loop naar de jongens toe en samen gaan we terug naar de auto.
We stappen in. Ik samen met Yoongi, V en Jungkook. Ik zit naast Jhope. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten en kijk ondertussen naar buiten.

We stappen uit voor het huis en lopen naar de deur toe. Alleen Jungkook loopt niet mee. "Where are you going?" Vraag ik. De rest loopt naar binnen en ik loop naar Jungkook toe. "I'm going to eat some ice cream, you want to come with me?" "Yasss!" Zeg ik blij en samen rijden we naar de ijswinkel.

"I want two chocolate and Tessa two strawberry." Zegt Jungkook tegen de man. De man geeft de ijsjes en we lopen naar bos bij de ijswinkel.

We lopen langs een riviertje, wanneer Jungkook mijn hand vast pakt. Eerst schrik ik, maar haal dan weer rustig adem. "Do you like your ice cream?" Vraagt Jungkook aan me. "Yes, how did you know strawberry was my favourite?" "I didn't, I thought you will like it." Zegt hij. "Do you like strawberry?" Vraag ik aan hem. "I never tasted it." Zegt hij. Ik breng mijn ijsje naar zijn mond zodat hij het kan proeven. Hij likt en zegt: " Mmmm." "Do you want to taste mine?" Ik knik en hij laat mij zijn ijsje proeven. Dan lopen we samen nog een stukje tot het ijsje op is.

"What time is?" Vraag ik wanneer ik merk dat de zon langzaam verdwijnt. Hij kijkt op zijn telefoon en zegt: " It's 6 o'clock." "Okey, but I'm hungry." Zeg ik lachend. "Your always hungry!" Zegt hij ook lachend. "I know!" Dan pakt hij zijn telefoon en belt iemand. Dan hangt hij op. Ik kijk hem vragend aan. "Come." Is het enige wat hij zegt

We lopen naar de auto en stappen in

We stoppen voor een restaurant en stappen dan uit. "Let's eat!" Zegt Jungkook. "Really?!" Zeg ik blij. "Jep." Zegt hij en samen lopen we het restaurant binnen.

We bestellen allebei sparribs en wachten op ons eten.

Dan komt de ober terug met ons eten en we vallen aan.

Als laatste bestellen we een toetje.

Ik draai me terug naar Jungkook die begint te lachen. "What's so funny?" Vraag ik. "There's something on your face." Zegt hij lachend. Ik pak mijn servet en probeer het weg te halen, maar het verdwijnt niet. "Let me help you." Zegt Jungkook en buigt zich naar voren. Hij legt zijn ene hand op bij wang en met de andere haalt hij de resten sparribs van mijn gezicht. Dan komt de ober terug met ons toetje.

We lopen weer naar buiten naar de auto, maar ik zie opeens twee mensen die ik ken. Ze zijn lang en knap. "Namjoon and Jin!" Zeg ik tegen Jungkook. De twee lopen samen het restaurant. "Are they dating?" Vraag ik. "I don't know." Zegt Jungkook. Ik haal mijn schouders op en loop samen met Jungkook naar de auto en stap in.

We rijden een lang stuk en ik begin moe te worden, maar wanneer ik mijn ogen dicht wil doen remt Jungkook ineens hard. Er rent een jongen voorbij die ik ken. Hij wordt gevolgd door twee andere jongens. Ik laat mijn raampje van de auto zakken en volg ze met mijn ogen.
"Blijf staan Taylor!" En daar schrik ik van. "Wait...that's..."
"That's my brother!"

BTS as your neigbours.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu