11. The Theme Park

1.6K 59 42
                                    

Ik schrik wakker van iemand die op me sprint. Ik open mijn ogen en zie dat het Jhope is. "Goodmorning Sunshine." Zegt hij tegen me. Ik trek mijn kussen onder me vandaan en sla hem daar mee. Daardoor valt hij lachend op me. Hij trekt me in zijn armen wanneer hij naast me ligt. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sla mijn arm om zijn middel. Ik sluit mijn ogen en vraag: "What time is it?" "It's 10 o'clock." Gelijk open ik mijn ogen. "I need to go to school!" Zeg ik geschrokken. Wanneer ik wil opstaan houdt hij me tegen. "You don't have to go to school by your situation." "Oh." Zeg ik. Eigenlijk ben ik heel blij dat ik niet naar school hoef, maar ik mis mijn vriendinnen wel. "What about my friends?" "Hmmm you can invite them in the weekend if you want." "Really? Thank you!" Ik geef hem een kus op zijn wang en sta dan op. Ik loop naar mijn gordijnen, maaf wanneer ik die open heb ik er gelijk spijt van. "Ughhh! The light! Lachend komt Jhope uit bed en zegt: "I will leave you alone, bye." "Bye"

Ik pak een handdoek en loop dan richting de badkamer tegenover mijn kamer. Ze hebben 3 badkamers. Ik open de deur, maar blijf met open mond bij de deuropening staan. Voor mijn staat Yoongi met alleen een handdoek om zijn middel. Hij draait zich naar me om en kijkt naar mijn geschrokken gezicht. "I...I...I will wait for a minute." Breng ik uit. Verlegen knikt hij en ik sluit de deur.

Na een tijdje komt hij naar buiten zodat ik erin kan.

Na een heerlijke douche kleed ik me aan en loop naar beneden. Ik kom aan in de keuken en zie Jin bij het fornuis eten maken. Jhope, V en Jungkook zitten al aan tafel. Jin ziet me en zegt: "Sit down." Ik ga naast Jhope zitten en wacht op mijn eten. "Your finally awake!" Zegt Jungkook glimlachend. Ik knik. Taehyung heeft zijn eten op en stopt zijn bord in de vaatwasser. "I'm going, bye!" Zeg hij. "Be home before it gets dark!" Zegt Jin. Lachend zeg ik in mezelf: "Een echte moeder." Jin zet mijn eten voor me neer. Het ziet er heerlijk uit, gebakken ei, geroosterd brood en wafels. Dankbaar zeg ik: "Thank you." Jhope en Jungkook beginnen een gesprek in het Koreaans en Jin ruimt de tafel af.

Nadat ik mijn bord heb leeg gegeten wil ik opstaan om het op te ruimen, maar Jin houdt me tegen. Nadat hij mijn bord heeft afgeruimt loopt het weg. Het is nu 11:00. Jhope ziet dat ik klaar ben en staat ook op. "You coming?" Vraagt hij aan me. Vragend kijk in hem aan. "What do you mean?" Vraag ik. "We are going to the theme park!" Zegt Jungkook opgewonden. Boos kijkt Jhope hem aan. "It's supposed to be a surprise!" Zegt Jhope. "I'm sorry." Blij omhels ik hun. Dan komt Jin de keuken binnen met een grote tas vol met eten. "Ahhh Jin!" Zeg ik. "Your soo sweet!" Hij glimlacht naar me en geeft de tas aan Jungkook. Ik zwaai vanuit de auto naar Jin die ons uitzwaait.

Ik zit achterin, Jhope aan het stuur en Jungkook naast mij. We rijden naar op de weg en slaan ineens links. "Where are we going?" Vraag ik. "Suga-hyung is also coming." Zegt Jhope. "Really!" Vraag ik blij. Jungkook knikt. Ik weet niet waarom ik zo blij ben, maar hij blijft mijn bias wrecker.

Vlak voor het gebouw staat inderdaad Yoongi te wachten. Hij zwaait en Jhope rijdt naar hem toe. Hij stapt in en draait zich naar me toe. "Hey." Zegt hij. "Hey." Zeg ik bloosend. Dan begint Suga een gesprek met Jhope en Jungkook met mij.
"How are the theme parks here?" Vraagt hij aan me. "They are really great! They are big and there are many attractions." En zo gaat het gesprek verder.

We stappen uit en Suga betaald de kaartjes. We lopen naar binnen en ik merk op dat er bijna niemand is. Als eerste gaan we in een wildwaterbaan. Suga had ongeluk en is helemaal nat geworden. Lachend lopen we verder naar een achtbaan.

Het is onze beurt en we stappen in Jhope en Suga gaan voor Jungkook en mij zitten. Langzaam gaat het hij omhoog. Wanneer we helemaal boven zien kan je het hele pretpark zien. Ik merk ineens dat het een beetje heel hoog is. Jungkook merkt aan mijn gezicht dat ik het een beetje eng vind en pakt mijn hand. Dankbaar knijp ik in zijn hand en we gaan hard naar beneden.

"That was awsome!" Zegt Jhope. "Yeah!" Zegt Jungkook. We lopen langs een suikerspinwinkel en Yoongi stopt. "I want that!" Zegt hij. Lachend lopen we met hem mee en kopen allemaal een suikerspin. We zoeken een rustig plekje en gaan zitten. Jungkook en Jhope zijn raar aan het doen. Jhope doet alsof hij Suga is en Suga springt boos op, maar Jhope is sneller.  Ze rennen een stukje totdat Jhope Yoongi niet meer ziet. Hij stapt weg en rent naar ons toe, maar dan struikeld hij over Suga's voet en valt. Hij valt met zijn gezicht in zijn suikerspin. Suga lachend Jhope even uit en helpt hem dan overeind.

Jungkook verdwijnt ineens in een winkel. We lopen alvast naar de zweefmolen en wanneer we moeten in stappen komt Jungkook aangerend met een grote tas. Hij ding gaat omhoog en blijft daar dan hangen en we genieten van het mooie uitzicht. Een paar meisjes lopen naar Suga en Jhope toe en vragen een handtekening. Jungkook trekt me mee naar een stukje waar niemand is. Vragend kijk ik hem aan. "Close youy eyes." Zegt hij. Ik doe wat hij zegt en sluit mijn ogen. Ik hoor de zak kraken. "You can open them now." Zegt hij. Ik open mijn ogen en zie dat hij een grote bruinen beer voor me houdt. "Ahh, Kookie thank you!" Zeg ik blij. Ik geef hem een kus op zijn wang en hij begint te blozen. We genieten nog even van het uitzicht, maar wanneer het ding begint te dalen besluiten we terug naar Jhope en Suga te gaan. Ze zien de beer die Jungkook me heeft gegeven en schreeuwen: " Oehhhh Kookie!" Verlegen lacht hij.

We stappen uit en lopen naar de parkeerplaats. Ineens hoor ik iemand. "Tessa!" Ik draai me om en zie iemand in de bosjes staan. De jongens bij de auto zijn druk aan het praten. Ik twijfel, maar loop toch naar de onbekende. Ik zet mijn beer op de auto en loop er naar toe.

De onbekende loopt steeds verder het bos in en ik blijf hem volgen. We staan op een open plaats en de onbekende staat met de rug naar me toe. Hij is in het zwart gekleed en heeft een capuchon op. "Who are you?" Vraag ik. Ineens draait hij zich om en mijn mond zakt open.

Jaaa, hier is 11 duurde te lang. Sorry!!!
Volgende hoofdstuk zo snel mogelijk!
Xxx Dayna

BTS as your neigbours.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu