17. Coma

1.2K 44 10
                                    

Yoongi's POV
Ik pak net als de rest mijn jas en loop richting de deur. Dan hoor ik Jimin wat zeggen: "I'm going to." Ik kijk naar Jin die mij aankijkt. Hij schudt zijn hoofd en loopt gauw de deur uit. Ik twijfel of ik op Jimin moet wachten, maar doe het dan niet. Als ik nu niet ga, gaan ze zonder mij weg, maar ik wil weten hoe het met Tessa is. Snel loop ik de deur uit en stap de auto in. Zonder iets te zeggen starten ze de auto en rijden weg. Ik draai me nog een laatste keer op naar het huis waar Jimin nu staat. Ik zucht en draai me om naar Taehyung. Hij ziet dat ik bezorgt kijk en hij slaat een arm op me heen. "It's going to Be okay hyung." Zegt hij geruststellend. Dat vraag ik me nog af.

We stoppen voor het ziekenhuis en lopen naar de balie. Als ik aankom heeft Namjoon al gevraagd waar Tessa ligt en loopt al naar de lift. We stappen allemaal in en de deuren gaan dicht. Wanneer dat gebeurd begin ik ineens heel zenuwachtig te worden. Wat als het niet goed gaat met Tessa?

De deuren gaan open en we stappen uit. We lopen door de gang en ik kijk om me heen. In de ene kamer ligt een kind in de andere een man. Dan stop ik ineens met lopen. Voor een kamer zitten Jhope en Jungkook. Ze staan op als ze ons zien. Jungkook loopt naar Taehyung en hij slaat zijn arme om hem heen. "How is she?" Vraagt Jin. "We don't know. She is still sleeping or something like that." Zegt Jhope. "Where's Ilse?" Vraagt Taehyung. "She's inside, she didn't want to leave Tessa alone." Zegt Jungkook snikkend. Ik ga naast Jhope voor de kamer zitten. "When will we get the results?" Vraag ik. "The doctor has just left, but he can come back any moment." Zegt Jhope. Ik knik.

Na een paar minuten komt de dokter inderdaad terug met de resultaten. "So how is she?" Vraagt RM aan hem. Hij kijkt naar zijn map en zucht. Ik begin nog zenuwachtiger te worden. "What is it?" Zeg ik. "Well...She's in a coma." Zegt de dokter. "F...For how long?" Vraagt Jhope. "I don't know, maby 4 days, maby a week or maby 2." Dan hoor ik Jungkook nog harder snikken. "It will Be okay." Zegt Taehyung die Jungkook nog steeds knuffeld. Ook Jin begint zenuwachtig te worden. RM merkt dat en pakt zijn hand en wrijft er kalmeren over. Jin kijkt hem even lief aan en draait zich dan terug naar de dokter. "Thank you." Zegt Jin. De dokter knikt en vertrekt dan. Jin draait zich naar ons. "Let's go home." Zegt hij zuchtend. Iedereen knikt en staan op. Ik blijf staan. Niemand merkt dat ik niet mee ben en lopen de hoek om. Ik draai me om naar de deur van Tessa's kamer. Ik haar een keer goed adem en leg dan mijn hand op de deurknop. Langzaam doe ik de deur open en loop naar binnen. Ik zie Ilse voor Tessa's bed zitten. Ze huilt en houdt haar hand beet. "Wordt alsjeblieft wakker Tessa." Blijft ze zeggen. Ik loop langzaam naar haar toe en ga naast haar zitten. Dan merkt ze ineens dat ik er ben. "Suga! You scared me." Zegt ze. Ze veegt gauw haar tranen weg en draait zich naar mij. "I wonder when She's waking up." Zegt ze. "Me to." Zeg ik zacht. Ze kijkt weer naar Tessa en dan rolt er weer een traan over haar wang. Langzaam breng ik mijn hand naar haar wang en veeg de traan weg. Ze legt haar wang tegen bij wang en glimlacht. "Your nice." Zegt ze. Ik grinnik.

Na een tijd daar te hebben gezeten sta ik op. "Are you coming?" Vraag ik aan Ilse. Ze twijfeld maar staat dan op. "See you later Tessa." Zegt ze en loopt dan naar me toe.

Wanneer we naar buiten lopen besef ik pas dat het best laat is. Mijn maag rommelt. "Shall we eat somewhere?" Vraag ik. "Mc Donalds!" Zegt Ilse. Ik lach en samen lopen we naar de MAC.

We zitten aan een tafel en beginnen met eten. "How long do you know Tessa?" Vraag ik dan. Ze slikt haar hap door en antwoord. "To long." Zegt ze lachend. "I met her on school, we talked an laughed. One time we were talking about music and I told her I like BTS. She looked at me and Said: "They all look like girls!" Verteld Ilse lachend. "Really?" Vraag ik en ze knikt. Lijk ik dan zo op een meisje? "But After a while we had a sleep over and I showed her Blood Sweat and Tears. In the begin she looked bored, but then Jimin's part came. She looked shocked. "Who's that?" She asked me. "That's Jimin." I answered. And from that moment Jimin was her bias and she liked BTS." "Okay." Zeg ik. Dus Jimin is haar bias. Ik voel ergens van binnen iets breken. Ilse merkt dat volgens mij en zegt dan nog iets waardoor ik gelijk blijer wordt. "You know, Your Tessa's bias wrecker." Ik glimlach van oor tot oor.

Nadat we nog hebben geklets en gegeten lopen we naar buiten, terug naar mijn huis waar de andere zijn.

Ik open de deur en lopen naar binnen. "But Why can't I see Tessa?!" Schreeuwt iemand ineens. Jimin. "Because it's your fault that Tessa is in a coma!" Hoor ik Jungkook zeggen. "Your kissed her!" "That's Because I had to!" "You didn't!" Zegt Jimin en met dat loopt Hij boos de kamer uit naar boven. Ik hoor een harde knal van een deur die wordt dicht geslagen. Ilse alt haar spullen en ik zeg haar gedag. Wanneer ze de deur achter zich dicht doet loop ik naar de woonkamer en ga zitten. Niemand vraagt waarom ik nu pas thuis ben en daar ben ik blij om. Ze hoeven niet te weten dat ik Tessa misschien een beetje leuk vindt.

Het spijt me!!! Ik had echt geen tijd!!
Hebben jullie de teaser van Fake Love gezien?! Zo gaaf!!😍😍
Dalijk komt de MV uit!😭
Can't Wait!🤗
Xxx Dayna

BTS as your neigbours.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu