Jimin's POV
*eerder die dag
Jimin's droom
Ik stond in onze straat vlak voor ons huis. Als ik naar het huis wil lopen gaat de deur open. Ik spring weg. De rest van de jongens van BTS lopen naar buiten, stappen de auto in en rijden weg. 'Waar is Tessa?' Vraag ik me af. Ik loop weg bij de auto en loop richting het huis. Dan komt er ineens een auto aanrijden. Ik verstop me achter een andere auto en kijk toe. De auto wordt geparkeerd voor ons huis. Dan stapt er iemand uit. Ik volg met mijn ogen zijn lichaam als ik bij het gezicht aankom begin ik woedend te worden. Xiumin. Hij loopt richting de deur en belt aan. De deur gaat langzaam open en ik zie Tessa. Haar gezicht verandert in een blije glimlach als zij hem ziet. Dan laat Tessa Xiumin binnen. Ik sprint gelijk richting de deur, maar wanneer ik bijna naar binnen kan wordt de deur dicht geslagen. Boos sla ik op de deur. Ik voel in mijn zakken, maar die zijn leeg. Ik kijk om me heen of ik een open raam zie. Ze zijn helaas allemaal dicht. Ik begin rondjes te lopen. Dan stop ik. Ik zie door het raam Tessa en Xiumin in de keuken staan. Tessa pakt wat uit de koelkast en geeft het aan hem. Ik volg zijn lippen en zie dat hij Dankje zegt. En natuurlijk krijgt Tessa weer die lieve kuiltjes in haar wangen door het blozen. Ze lopen richting de woonkamer en ik volg hun weer. Dit raam staat op een kiertje, maar ik kan niet naar binnen. Kut. Xiumin gaat op de bank zitten naast Tessa. "What are you doing here?" Vraagt Tessa. "I wanted to see you again." Zegt Xiumin. En Tessa bloost weer. Ik wil boos blijven, maar Tessa maakt het me heel moeilijk. "So what do you want to do?" Vraagt Tessa. Xiumin haalt zijn schouders op en zegt: "I don't know, maby we can watch a movie?" Tessa knikt. Ik begin gauw een plek te vinden waar ik naar binnen kan. Ik kom aan in de tuin en zie dat er een raam open staat. "Gelukkig!" Zucht ik. Dan merk ik dat het op de tweede verdieping is. Shit. Ik kijk om me heen en vindt onze schuur. Ik open hem snel en pak er een ladder uit. Ik sprint richting het raam en zet hem neer. Voordat ik omhoog klim ren ik terug naar het raam en kijk naar binnen. Xiumin heeft zijn arm al om haar heen gelegd. Tessa's hoofd rust op zijn schouder terwijl ze de film kijken. Ik sla met al mijn kracht op het raam, maar niemand merkt me op. En ren terug naar de ladder. Ik klim gelijk omhoog. Ik klim door het raam en sprint naar beneden. Onderweg struikel ik over een paar dingen. Maar dat stopt me niet. Ik ren de trap af en kom tot stilstand voor dat ik de woonkamer in ben. Tessa kijkt recht in Xiumin's ogen. Xiumin komt langzaam dichterbij. "Stop!" Roep ik, maar ik ben te laat. Tessa's lippen drukken al tegen Xiumin's mond. Ik probeer naar hun toe te lopen, maar iets trekt aan me. Het trekt me terug. Steeds verder. Ik grijp me vast aan de muur. Ik wordt harder terug getrokken. Het laatste wat ik zie is dat Xiumin vanuit zijn ooghoek naar me kijkt en grijnst.
"Jimin!" Mijn ogen springen open en kijk recht in het gezicht van Xiumin. Boos kijk ik hem aan. "Jij!" Zeg ik terwijl ik naar hem wijs. "Wat?" Kijkt hij me vragend aan. Ik stap uit bed en loop zonder iets te zeggen de kamer uit. Mijn lichaam doet nog steeds pijn, maar dat maakt me niets uit. "Jimi....." Hoor ik nog, maar ik smijt de deur dicht. Ik draai de hoek om en loop recht tegen Suga aan. "Jimin! Wat doe je uit je bed?" Vraagt Suga. "Weg gaan naar huis." Zeg ik boos. Ik pak zijn arm beet en trek hem mee. Zonder wat te zeggen loopt hij met me mee.
We komen buiten aan en het is al middag. We stappen de auto in en rijden zonder wat te zeggen naar huis.
Wanneer we thuis aankomen maakt Suga de deur open en ik loop gelijk naar binnen. Ik loop door de gang opzoek naar Tessa. Ze is niet in de woonkamer, de keuken en eetkamer. Dan hoor ik gelach vanuit de tuin komen. Ik draai me om en loop daar naar toe. Ik begin zenuwachtig te worden om Tessa opnieuw te zien. Ik heb haar erg gemist. Ik stop even en haal rustig adem. Dan loop ik door de deur en zakt mijn mond open. Ik zie Jungkook en Tessa zoenen. Ik begin te koken van kwaadheid. "What the hell!" Zeg ik boos.
Tessa draait zich net als de rest geschrokken naar mij. Ze doet haar mond open om wat te zeggen, maar er komen geen woorden uit. "Jimin..." Begint Jungkook. Ik kijk hem boos aan. "I didn't ask you something, did I?!" "It was just a game!" Zegt Jungkook als nog. Ik verlies geduld. Ik spring op Jungkook af. Ik sla hem vol in zijn gezicht en hoor iedereen naar adem happen. Ik sla hem nog een keer. Dan slaat hij me en ga ik los. Ik sla hem in zijn buik, tegen zijn hoofd en tegen zijn armen. En hij slaat me ook in mijn buik. "Stop it!" Zegt iemand, maar ik negeer het volkomen. Ik sla gewoon door. Dan voel ik twee handen mij van Jungkook trekken. Zonder na te denken geef ik die persoon een harde duw en richt me weer op Jungkook. Dan hoor ik mensen naar adem happen. Ik draai me om naar Jungkook en zie dat zijn hele gezicht onder het bloed zit. Dan merk ik dat hij ook naar adem hapt. Langzaam draai ik me om om te zien waar ze naar kijken. Daar ligt Tessa op de grond met haar hoofd naast een steen. Om haar heen ligt allemaal bloed. Jungkook duwt me van hem af en rent haar kant op. Hij laat zich naast haar neervallen en trekt haar in zijn armen. Tranen lopen ondertussen over zijn wangen. Ook bij mij ontstaan er tranen. "Tessa...I'm sorry...." Zeg ik.
Ik zit nog steeds op de grond en kijk toe hoe Tessa de ambulance wordt ingeladen. Jhope, Ilse en Jungkook stapppen ook in en de deuren gaan dicht. De ambulance rijdt weg en ik volg ze met mijn ogen.
Ik sta eindelijk op en iedereen kijkt me boos. We lopen het huis binnen ik gaan zitten. Amber vertrekt en ik zit opgescheept met de jongens.
Na lang niks te hebben gezegd staat Jin ineens op. "Where are you going?" Vraagt Taehyung. "I'm going to the Hospital, I want to now how it's going with Tessa." Zegt Jin. "I'm going with You!" Zegt Taehyung en hij staat op. Namjoon en Suga staan ook op. Als ze richting de deur lopen zeg ik: "I'm going to." Ze schenken totaal geen aandacht aan me en lopen gewoon de deur uit. Ik spring van de bank en ren de deur uit. Wanneer ik de deur uit ben rijdt de auto vlak voor mijn neus weg.
Sorry dat het lang duurde. Sorry Sorry Sorry. Maar hier is hij. Trouwens ik ben zo blij dat BTS naar Nederland komt!!!!!!
13 oktober op Jimin's bday😍😍
Xxx Dayna
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.