"Goodmorning love." Groet Jimin me. Ik open mijn ogen en kijk hem aan. "H-hey." Gaap ik. Ik drukt een kus op mijn mond en trekt me dichter naar me toe. Ik begraaf mijn hoofd in zijn borst en laat mijn hand over zijn abs glijden (hehe). Hij grinnikt.
Na nog een paar minuten zo te hebben gelegen besluiten we op te staan. "Okay, so today I'm gonna take you with me." Begint Jimin. "Really?" Vraag ik blij. Ik heb de tijd tussen ons erg gemist. "Yesss." Gauw geef ik hem een knuffel en verdwijn dan de badkamer in.
"Goodmorning!" Says Jin happily. "Why are you in such a good mood?" I ask. Hij begint te blozen. "Tell me!" Maar zodra hij zijn mond open doet wordt hij onderbroken. "They had sex." Zegt Yoongi. Ilse geeft Yoongi een klap. "You cant just say that!" Zegt ze. "What? We have also.." "Shut up!" En Yoongi grinnikt. Ik draai me terug naar Jin die beetje akward staat. "I'm happy for you!" Zeg ik. Er verschijnt een kleine glimlach op zijn gezicht. "T-Thank u." Dan verschijnt Jimin. Dat merk ik omdat ik een arm om mijn middel voel. "Hey beauty." Zegt hij. Ik bloos en Gauw eten we wat.
"You ready to go?" Vraagt Jimin. "Where are you going?" Vraagt Hoseok. "I'm gonna spend Some time with my GIRLFRIEND." Zegt hij trots. "Haha, relax Dude, she's all yours." Lacht Hoseok. "I know." En hij pakt mijn hand. "Well we're going bye!" "Bye!" Roept de rest.
Ik stap met hem de auto in. "So where are we going?" "That's a secret." Antwoord hij. "But.." "No But today." Onderbreekt hij me. Ik kijk naar beneden. Jimin merkt het en pakt mijn hand terwijl hij rijdt.
"Okay. I'll tell you the planning now." Ik kijk blij op. "Because we never really had a first date, I thought we could do it now. So we can say we had a date." Blij spring ik zowat op, maar knal daardoor met me hoofd tegen het dak van de auto. "Auw.." "ahww baby are you okay?" Vraagt Jimin bezorgt. Ik knik. "I'm just.. to exited." Lach ik. "Well That's good then." Zegt Jimin. "Okay, so I was thinking. First we go to the movie, then we go and eat somewhere AMD after that a night walk under the stars. How does that sound?" Ik ben te gelukkig nu. "That sounds wonderfull." Zeg ik en plant mijn lippen op de zijne.
De film begint en ik neem een hap popcorn naar binnen. We besloten om naar een enge film te gaan want ja, Why not. Na een tijdje werd de film spannender en ik had geen trek meer. Ik was bang. Jimin pakte mijn hand zodra hij dat merkte. Hij maakte strelende beweging over mijn hand. Om me te kalmeren. "Its just a movie, nothing is real." He says calm. "I know." Zeg ik. Hij knijpt in mijn hand en we kijken verder.
"Jeez, I didnt expect the movie be this scary." Zucht ik wanneer we de zaal uitlopen. "Well I told you 'Mama' was scary, But you didnt listen." Hij geeft me een speelt duwtje. "So Its my fault huh?" "Kinda." Lacht Jimin. Ugh als ik niet slaap vanavond is het zijn schuld. Ookal wilde ik de film zien. Maakt niet uit!
Gauw eten we wat bij de mc Donald en lopen dan naar buiten.
"Its already dark." Zeg ik. "Yeah." "It's beautifull." Zeg ik. "Like you are." Zegt Jimin en drukt zijn lippen vurig tegen de mijne. Ik sla mijn armen hem heen en trek hem dichterbij. Ik hoor een kreun en grinnik. Dan laat Jimin me los en kijkt me aan. Hij pakt me beide handen en staart diep in mijn ogen. "I love you so much." Zegt hij. Ik houd het niet meer vol. Al de vlinders in mijn buik gaan te keer. Ik wou dat we thuis waren, alleen. "I love you to." En geef hem een kusje op het puntje van zijn neus. Dan haak ik mijn arm door de zijne en besluit door te lopen.
We komen langs een ijszaak en halen wat ijsje en lopen dan richting de auto om naar huis te gaan.
Ik open de deur en loop met Jimin de woonkamer in. Taehyung en Jungkook zitten voor de tv gamen. Zodra ze me zien kijken ze op en groeten me. Ik groet ze terug. "The other are upstair if you wonder." Beantwoord Taehyung mijn blik. Ik knik. Ik ga naast Jungkook zitten. "What are you guys playing?" Vraag ik. "FIFA 18." Zegt Jk. "Cool." Zeg ik. "Did you ever play this game?" Vraagt Tae. Ik schud mijn hoofd. "Wanna try." Vraagt hij dan. Zonder twijfel besluit ik het te proberen. Taehyung geeft zijn controller aan mijn en legt het me kort uit.
"Omg you have beated Jungkook!" Roept Tae verbaasd. "I have never succeeded in that!" Lacht hij. Mijn glimlach wordt breder. "Good job." Zegt Jungkook zacht. "Thx." Ik geef de controller terug en besluit naar boven te gaan. Jimin wacht vast op me.
Ik open de deur en inderdaad. "Baby! You're back. How Did it go?" Vraagt hij. "Well I Beated Jungkook." Hij komt overeind zitten. "Really?!" Ik knik. "Im proud of you baby. Nobody ever wins from him. Even me." Hij neemt me in zijn armen en knuffelt me. "Well it's bedtime now. And I'll keep you close so you won't be scared." Ik bedank hem met een kus. "I had the best date ever." Fluister ik en val dan in slaap in zijn warmen armen.
Oke dus dit duurde dus echt EXTREEM lang. Het spijt me! School is being a bitch :(
Het was niet heel bijzonder maar ik hoop dat je het alsnog leuk vond.
Xxx Dayna
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.